Sinä joka olet kiusannut lapsesta asti muita.
Kommentit (44)
En. Se että totuuden puhuminen ja huolehtiminen siitä, että kaikki noudattaa yhteisiä sääntöjä on teistä kiusaamista on tasan teidän oma vika.
Ei kiusaaja näe toiminnassaan mitään vikaa.
Luulisi että 90% mammoista ottaisi peilin juuri nyt käteen.
Ja nmmä lisääntyvät kuin puput. Sairaat geenit eteenpäin moninkertaisesti.
Itse olen kiusaaja ja kun näin kiusatun pitkästä aikaa, niin totesin että rumemmaksi oli muuttunut!
Voisi se kiusattukin katsoa peiliin ja miettiä joskus, että miksi minä?
Mies. kirjoitti:
Itse olen kiusaaja ja kun näin kiusatun pitkästä aikaa, niin totesin että rumemmaksi oli muuttunut!
Sinä varmaan oletkin oikea saalis!
Eihän sellaiset reppanat kykene, vika kun on aina muissa. Sitten uhriudutaan kun joku vihdoinkin laittaa rajat ja kovan kovaa vastaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Voisi se kiusattukin katsoa peiliin ja miettiä joskus, että miksi minä?
Noin minäkin aina luulin. Luulin, että vika on minussa, ja häpesin kiusatuksi joutumista. Vasta terapiassa olen ymmärtänyt, ettei mikään ollut minun vikani. En olisi itse voinut vaikuttaa siihen tilanteeseen, mutta kiusaajat olisivat voineet.
Mies. kirjoitti:
Taitaa sulla olla huono itsetunto. Jos kuuluisit mun lähipiiriin, niin välit laittaisin poikki. Hanki kiusaaja apua itsellesi
Minä olen alkanut tajuta olevani kiusaaja. Eräs henkilö, jolta olen täällä netissä saanut valtavasti kuraa päälleni, on saanut minut tajuamaan tämän. Tämä ei ole mitenkään kiva oivallus, enkä tiedä pystynkö tästä muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies. kirjoitti:
Taitaa sulla olla huono itsetunto. Jos kuuluisit mun lähipiiriin, niin välit laittaisin poikki. Hanki kiusaaja apua itsellesi
Kunhan trollailee (vielä huonosti) kun ei muuhun elämässä kykene, tuollaisia noi just on
Vierailija kirjoitti:
En. Se että totuuden puhuminen ja huolehtiminen siitä, että kaikki noudattaa yhteisiä sääntöjä on teistä kiusaamista on tasan teidän oma vika.
Mistähän sinä tiedät mikä on kulloinkin totuus. Yhteisten pelisääntöjen noudattimen on vapaaehtoista ja perustuu siihen, että kukin mielellään noudattaa niitä. Tylyys ei kuulu yhteistoimintaan.
Luulisi normiälyisellä ihmisellä olevan muutakin tekemistä kuin toisten kiusaaminen.
Jos sulla on vaikeaa, niin mene terapiaan. Täällä ruikuttaminen ei sun menneisyyttäsi muuksi muuta.
Saa ansaitsemansa lopun nurkkakuntineen, kunhan aika on. Luojalle kaikki mahdollista!
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on vaikeaa, niin mene terapiaan. Täällä ruikuttaminen ei sun menneisyyttäsi muuksi muuta.
Mistähän sinäkin luulet tietäväsi että mikä motiivi aloituksen kirjoittaneella on.
Ohita sellaiset viestit joista et pidä.
Taidat itse tarvita apua, kun aloitus noin kolahti suhun.
Antti. Katse peiliin.