Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikilla sellainen hieno asunto niinkuin somessa näkyy ja sisustuslehdissä?

Vierailija
25.06.2022 |

Tuntuu että kaikilla hieno asunto ja mulla ruma.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siivooja-Aurin some lasketaan, niin sit on.

Vierailija
22/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaankaan, ei tulisi mieleenkään postata tästä asunnosta mitään kuvia someen. Liikaa sälää eikä kunnollisia säilytysratkaisuja joihin saisi tavarat piiloon. Itse olen joutunut ostamaan joka ikisen kalusteen, halvimmat tietenkin, täällä ei ole edes vaatekaappia vaan sellainen jumalattoman iso rekki joissa kaikki vaatteet roikkuu, sellainen kuin vaatekaupoissa. Kaikissa some asunnoissa näkyy aina koko seinänlevyinen peilikaappi ja valkoinen nahkasohva. Sain lahjaksi susiruman tummanharmaan sohvan joka ei soinnu mihinkään. Onhan tämä selkeästi parempi kuin joku solu jossa asuin opiskelijana siitä ei pääse mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koti on mun omien tarpeideen mukainen ja mitä on on ostettu hintalapun mukaan.Joten ei ole huonekalu velkaa.Mun naapuri esitää mielelläänkaikille kotia ja Aarnion lamppuja ymm. Mut joka kukkausi on perse auki ennen kuin sillä on raha päivä!

Vierailija
24/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koti on mun omien tarpeideen mukainen ja mitä on on ostettu hintalapun mukaan.Joten ei ole huonekalu velkaa.Mun naapuri esitää mielelläänkaikille kotia ja Aarnion lamppuja ymm. Mut joka kukkausi on perse auki ennen kuin sillä on raha päivä!

Siis oikeasti; Eero Aarnion Ghost, Hello, Tuplakupla jne jne.

En ikimaailmassa huolisi noita kotiini! Ihan kauheita valaisimia.

Vierailija
25/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. Kaksi tyhjää Karjala tölkkiä sohvapöydällä muun rojun keskellä, villasukat sohvalla, vaatteita hujan hajan, kukat kasteltu ehkä toukokuussa jne.

Vierailija
26/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti; Eero Aarnion Ghost, Hello, Tuplakupla jne jne.

En ikimaailmassa huolisi noita kotiini! Ihan kauheita valaisimia.

Mulla soi Ghostin Square Hammer stereoissa. Siinä on tarpeeksi sisustusta.

Vierailija
27/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on, mutta tykkään kyllä paljon enemmän persoonallisista kodeista. Sisustuslehtikodit ovat liian kliinisiä ja hengettömiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi