Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikilla sellainen hieno asunto niinkuin somessa näkyy ja sisustuslehdissä?

Vierailija
25.06.2022 |

Tuntuu että kaikilla hieno asunto ja mulla ruma.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Sulla on karu kohtalo tässä elämässä.

Vierailija
2/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo haloo tietenkin kaikilla on just sellaiset asunnot kuin somessa! Olet ainoa, jolla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somessa, mutta kyllä meillä mielestäni kaunis asunto on ja aina on suht siistiä. Ystäväni asuu tässä samassa talossa ja hänen kotinsa on esitelty Koti ja keittiö lehdessä. Heidänkin asunto on kyllä aina valmis vaikka kuvattavaksi, osaavat laittaa tavarat paikoilleen käytön jälkeen.

Vierailija
4/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kodissa on väärät värit.

Miten voi ollakaan, että joku väri leimataan täysin karseaksi?

Esim. Puu ei saa nykyään olla kellertävää, hyh hyh, vaanvalkoista, harmaata tai mustaa. Ruskea on täysin no-no, ellei ole kylmä pähkinänsävy tai mustanruskea.

Kysyn: mikä vika on kellervässä, punertavassa männyssä?

Suomesaa e ole kai kosaan ihannoitu mustaa väriä niin kuin nyt; keittiökin on (muka) hieno mustana! Saunasta puhumattakaan! Voi hyvää päivää; tavoitellaanko tällä kerrostaloissakin savusauna-tunnelmaa?! Savusaunat olivat mustia noesta, ei siksi, että mustaa olisi tieten tahtoen haluttu.

Vierailija
5/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruma asunto jos verrataan sisustuslehtiin(mm ikean huonmekaluja, 20v vanha sohva, eripari mattoja mikään ei oikein sovi yhteen yms), mutta itse viihdyn.

Vierailija
6/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaikilla ihmisillä on upeasti sävy sävyyn sisustetut, uusimpia trendejä noudattelevat kodit. Ihan kaikilla. Olet ainoa, jolla ei ole. Ryhdistäydy.

Vierailija
7/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pari vuosikymmentä sellainen asunto mikä nyt on tullut muotiin. Ei ikinä valkoista sairaalapintaa jota yritettiin tyrkyttää muotilehdissä.

Vierailija
8/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmällä 10 kaverista 5:llä on kiva ja tyylikäs, viihtyisä koti, 2:lla todella upea sisustuslehtikoti ja 3:lla sellainen ettei sisustus taida paljoa kiinnostaa (keskenjääneitä remontteja, tavaroita millä ei ole paikkaa yms).

Vierailija
9/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on, etkö ole tiennyt? Etkö ole käynyt kenelläkään kylässä ja huomannut tätä tosiasiaa? Sisustuslehtien ja somen asunnot ovat vallanneet Suomen ja kaikilla kuuluu olla sellainen. Meilläkin on, on ollut jo kauan. Nyt kipinkapin hankkimaan oma someasunto tai saat hävetä!

Vierailija
10/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikilla. Mä asun vuokralla ja ei ole varaa ostaa mitään uutta. Huonekalut ovat vanhoja ja ostettu käytettynä.

Vierailija
11/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se hienouskin on katsojan silmässä. On mulla omaan makuuni juuri sellainen kuin haluan.

Vierailija
12/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma koti on minullakin, mutta viihdyn hyvin. Olen itse myös ruma ja auto on romu, mutta ei haittaa onnellisen vauhtia :)

-Köyhä

Vierailija
13/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan paljon hienompi

Vierailija
14/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä somea katsoessa on tullut jokin kotihäpeä, kun oma koti on kaukana niistä, mutta toisaalta, se on mun koti ja se on tärkeintä.

Vierailija
15/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne some ja sisutuslehtien kodit eivät ole mun makuuni mutta poikkeuksia toki joskus todella harvoin on.

Vierailija
16/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun kysyit. Meillä on 7 asuntoa. Mutta yksikään ei ole sisustettu niin kuin somessa. 

Vierailija
17/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meillä sellaista, ei edes lähelle :D. Mutta meille tämä on hyvä ja rakas koti ja on aina siisti. Tyylikkäin sisustuselementti on ehkä kissa, joka täyttää tänään 5v. Tuon kissan takia ei voi jättää tavaroita lojumaan miten sattuu, joten ptkälti sen ansiosta meillä ei ole koskaan mitään ylimääräistä roinaa pöydillä/tasoilla.

Vierailija
18/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niissä asuta eikä tehdä ruokaa tai juuri muutakaan kuin esitellään lehdissä

itse ahdistuisin  sellaisissa kodeissa,koti on elämää varten mutta likaista ja sekaista ei tarvitse sietää

Vierailija
19/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole meillä sellaista, ei edes lähelle :D. Mutta meille tämä on hyvä ja rakas koti ja on aina siisti. Tyylikkäin sisustuselementti on ehkä kissa, joka täyttää tänään 5v. Tuon kissan takia ei voi jättää tavaroita lojumaan miten sattuu, joten ptkälti sen ansiosta meillä ei ole koskaan mitään ylimääräistä roinaa pöydillä/tasoilla.

Paljon onnea katille <3

Vierailija
20/27 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisustanut kotini aivan oman mielen mukaan. Kaukana täydellisistä somekodeista mutta kaunis ja viihtyisä omalle silmälle mikä lienee tärkeintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi