Jos olisin joku 160-senttinen lihava nainen, kyllä olisin kateellinen 190-senttiselle lihaksikkaalle miehelle joka voi syödä mitä haluaa
lihoamatta.
Onneksi olen 190-senttinen lihaksikas mies.
Kommentit (34)
Eikö edellinen yritys riittänyt, toistat itseäsi?
Olet edelleen tyhmä.
Olen 168cm pitkä ylipainoinen nainen enkä jaksa olla kateellinen yhtään kenellekään yhtään mistään. Keskityn omiin syömisiini ja painonpudotukseen.
Olen 160cm ylipainoinen keski-ikäinen nainen. Syön vähän ja treenaan joka päivä (vuoropäivinä aerobista ja salia). Myönnän että olen vähän kateellinen ihmisille, jotka voi syödä paljon eivätkä liho. En tarvitse juuri ollenkaan energiaa, kun työni on kevyttä.
Aijjaa. No onnee vaan.
Ps. Vähän outo provo.
Mä oon hoikka 163cm istumatyötä tekevä 40v nainen. Olen kateellinen ihan kaikille, jotka voivat huoletta syödä.yli 1500kaloria päivässä. Eniten ärsyttää sosiaaliset tilanteet, joissa jonkun mielenterveys riippuu siitä, syönkö heidän tekemäänsä/tarjoamaansa juustokakkua, pullaa, täytekakkua tai jotain muuta "herkkua", josta en pidä. Siinä sitten pakkomutustan pohtien, teenkö 3h ylimääräisen kävelyn vai luovunko sen viikon osalta niistä niukoista, mutta mieleisistä herkuista, jotka olisi sopineet mun kalorimäärään ilman pakkosyöttämistä.
163-senttinen normaalipainoinen täällä. Ihan kiva olla vähällä ruualla, vajaatäyttö pitää energisempänä!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hoikka 163cm istumatyötä tekevä 40v nainen. Olen kateellinen ihan kaikille, jotka voivat huoletta syödä.yli 1500kaloria päivässä. Eniten ärsyttää sosiaaliset tilanteet, joissa jonkun mielenterveys riippuu siitä, syönkö heidän tekemäänsä/tarjoamaansa juustokakkua, pullaa, täytekakkua tai jotain muuta "herkkua", josta en pidä. Siinä sitten pakkomutustan pohtien, teenkö 3h ylimääräisen kävelyn vai luovunko sen viikon osalta niistä niukoista, mutta mieleisistä herkuista, jotka olisi sopineet mun kalorimäärään ilman pakkosyöttämistä.
Mä olen laiha 167 cm 47v fyysisen työn tekijä. Crohn poistaa tehokkaasti ruokahalun ja ilmeisesti myös tarpeen olla sosiaalisesti hyväksytty. En ala mutustaa yhtään mitään kenenkään mieliksi. Inttäjille voin vaikka selittää lannistavan yksityiskohtaisesti miksi, samalla liskonkatseella tuijotellen. Aniharvoin siihen tarvitsee mennä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko vanhapiiat ja läskit taas ulisemaan?
Tulihan se heti kolmantena. 🤣
Vierailija kirjoitti:
163-senttinen normaalipainoinen täällä. Ihan kiva olla vähällä ruualla, vajaatäyttö pitää energisempänä!
Juu juu tiedetään. Nykyään normaalipainoinen nainen on se mikä vielä ysärillä oli lihava.
On niitä 190 cm läskejä miehiäkin.
Olen nainen, en osaa olla kateellinen miehelle. Keskittyisin kyllä ihan helikopterin lennättämiseen, en syömiseen. Mut mä tykkään pyöritellä omia H kupin rintoja. Ovat sitten ihanan muhkeat. T. 160cm nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu tiedetään. Nykyään normaalipainoinen nainen on se mikä vielä ysärillä oli lihava.
Sieltä taas niin näpäkkä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Olet edelleen tyhmä.
Olen 168cm pitkä ylipainoinen nainen enkä jaksa olla kateellinen yhtään kenellekään yhtään mistään. Keskityn omiin syömisiini ja painonpudotukseen.
Jep. Olet edelleen läski.
En oo kateellinen. Aloittaja vaikuttaa vaan tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet edelleen tyhmä.
Jep. Olet edelleen läski.
Niin? En silti ole kateellinen kenellekään. Mä teen töitä koko ajan sen eteen, että paino tippuu.
Se nyt vain on kylmä tosiasia, että tämä aloitus on täysin typerä ja ap teki jo toiseen kertaan tämän aloituksen.
Minä 164 cm nainen olen laihduttanut. Voin silti syödä mitä haluan. En liho.
190cm mies on onneksi päätä pidempi, niin sinua ei koskaan edes näe. Olet näkymätön, ap! Näen vain 160cm pitkät miehet. T. 160cm pitkä ylipainoinen (BMI 42) nainen, naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se heti kolmantena. 🤣
Ai tuo joka kysyi, että onko varaa leikkeleisiin?