Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisin joku 160-senttinen lihava nainen, kyllä olisin kateellinen 190-senttiselle lihaksikkaalle miehelle joka voi syödä mitä haluaa

Vierailija
10.10.2026 |

lihoamatta. 
Onneksi olen 190-senttinen lihaksikas mies. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vanhapiiat ja läskit taas ulisemaan?

Vierailija
2/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edellinen yritys riittänyt, toistat itseäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varaa leikkeleisiin? 🤨

Vierailija
4/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet edelleen tyhmä.

Olen 168cm pitkä ylipainoinen nainen enkä jaksa olla kateellinen yhtään kenellekään yhtään mistään. Keskityn omiin syömisiini ja painonpudotukseen.

Vierailija
5/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm ylipainoinen keski-ikäinen nainen. Syön vähän ja treenaan joka päivä (vuoropäivinä aerobista ja salia). Myönnän että olen vähän kateellinen ihmisille, jotka voi syödä paljon eivätkä liho. En tarvitse juuri ollenkaan energiaa, kun työni on kevyttä.

Vierailija
6/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaa. No onnee vaan. 

Ps. Vähän outo provo.

Vierailija
7/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hoikka 163cm istumatyötä tekevä 40v nainen. Olen kateellinen ihan kaikille, jotka voivat huoletta syödä.yli 1500kaloria päivässä. Eniten ärsyttää sosiaaliset tilanteet, joissa jonkun mielenterveys riippuu siitä, syönkö heidän tekemäänsä/tarjoamaansa juustokakkua, pullaa, täytekakkua tai jotain muuta "herkkua", josta en pidä. Siinä sitten pakkomutustan pohtien, teenkö 3h ylimääräisen kävelyn vai luovunko sen viikon osalta niistä niukoista, mutta mieleisistä herkuista, jotka olisi sopineet mun kalorimäärään ilman pakkosyöttämistä.

Vierailija
8/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

163-senttinen normaalipainoinen täällä. Ihan kiva olla vähällä ruualla, vajaatäyttö pitää energisempänä!

Vierailija
9/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon hoikka 163cm istumatyötä tekevä 40v nainen. Olen kateellinen ihan kaikille, jotka voivat huoletta syödä.yli 1500kaloria päivässä. Eniten ärsyttää sosiaaliset tilanteet, joissa jonkun mielenterveys riippuu siitä, syönkö heidän tekemäänsä/tarjoamaansa juustokakkua, pullaa, täytekakkua tai jotain muuta "herkkua", josta en pidä. Siinä sitten pakkomutustan pohtien, teenkö 3h ylimääräisen kävelyn vai luovunko sen viikon osalta niistä niukoista, mutta mieleisistä herkuista, jotka olisi sopineet mun kalorimäärään ilman pakkosyöttämistä.

Mä olen laiha 167 cm 47v fyysisen työn tekijä. Crohn poistaa tehokkaasti ruokahalun ja ilmeisesti myös tarpeen olla sosiaalisesti hyväksytty. En ala mutustaa yhtään mitään kenenkään mieliksi. Inttäjille voin vaikka selittää lannistavan yksityiskohtaisesti miksi, samalla liskonkatseella tuijotellen. Aniharvoin siihen tarvitsee mennä.

Vierailija
10/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se heti kolmantena. 🤣

Vierailija
11/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

163-senttinen normaalipainoinen täällä. Ihan kiva olla vähällä ruualla, vajaatäyttö pitää energisempänä!

Juu juu tiedetään. Nykyään normaalipainoinen nainen on se mikä vielä ysärillä oli lihava. 

Vierailija
12/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä 190 cm läskejä miehiäkin. 

Vierailija
13/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, en osaa olla kateellinen miehelle. Keskittyisin kyllä ihan helikopterin lennättämiseen, en syömiseen. Mut mä tykkään pyöritellä omia H kupin rintoja. Ovat sitten ihanan muhkeat. T. 160cm nainen

Vierailija
14/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu tiedetään. Nykyään normaalipainoinen nainen on se mikä vielä ysärillä oli lihava. 

Sieltä taas niin näpäkkä vastaus. 

Vierailija
15/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet edelleen tyhmä.

Olen 168cm pitkä ylipainoinen nainen enkä jaksa olla kateellinen yhtään kenellekään yhtään mistään. Keskityn omiin syömisiini ja painonpudotukseen.

Jep. Olet edelleen läski. 

Vierailija
16/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kateellinen. Aloittaja vaikuttaa vaan tyhmältä.

Vierailija
17/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet edelleen tyhmä.

Jep. Olet edelleen läski. 

Niin? En silti ole kateellinen kenellekään. Mä teen töitä koko ajan sen eteen, että paino tippuu. 

Se nyt vain on kylmä tosiasia, että tämä aloitus on täysin typerä ja ap teki jo toiseen kertaan tämän aloituksen.

Vierailija
18/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 164 cm nainen olen laihduttanut. Voin silti syödä mitä haluan. En liho.

Vierailija
19/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm mies on onneksi päätä pidempi, niin sinua ei koskaan edes näe. Olet näkymätön, ap! Näen vain 160cm pitkät miehet. T. 160cm pitkä ylipainoinen (BMI 42) nainen, naimisissa 

Vierailija
20/34 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se heti kolmantena. 🤣

Ai tuo joka kysyi, että onko varaa leikkeleisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi