Pistää vihaksi lihavat jotka puolustelee ylipainoaan!!!
Kaikenmoisilla tekosyillä, " hitaalla aineenvaihdunnalla" , isoilla luilla, geeneillä ym. Parhaita on nää jotka väittää ylipainonsa johtuvan jostakin tuntemattomasta " sairaudesta" , jota tosin ei vielä ole heiltä lääkärin toimesta diagnosoitu! Eniten suututtaa se, kun nämä ihmiset hankkiutuvat raskaaksi (ihmetyttää muuten miten joku mies edes viitsii harrastaa seksiä lihavan naisen kanssa, eikö se ällötä?) ja sitten on kaikenlaista vaivaa, verenpainetta, diabetestä, selkä- ja polvikipuja ym. plus sokerina pohjalla karmea, harakatkin pelästyttävä valasmainen olemus!!! Hävetkää lihavat ja miettikää mitä kustannuksia aiheutatte yhteiskunnalle ongelminenne!
Kommentit (79)
Viime kesänä muuten tein tästä havaintoja uimarannalla (asuttiin siellä kun oli niin helle). Harvalla lihavalla äidillä oli lihavia lapsia, mutta hoikilla naisille oli. Tiedä sitten siihen syytä?
Samoin sukulaiseni aina kun ovat kylässä huomauttelee lapsilleen että ette sitten ota kuin yhden herkun, mutta ei taida kotona vahdata asiaa kun lapset kuitenkin ovat todelle ylipainoisia (äiti ja isä ovat hoikkia).
ja tupakkaa polttavat, viinaa juovat, roskaruokaa syövät, epämiellyttävät, vääränväriset, väärin ajattelevat, jotka aiheuttavat yhteiskunnalle kustannuksia!
Ja jäljelle jää vain ylivertainen, terve ja kaunis porukka.
Hmm... kuulostaa tutulta. Ai niin, arjalaiset!
Vähän pyöreämpi on eri asia, kuin ylipainoinen. Kun on todistettu, että liikalihavuus on terveydelle haitallista (ehkä jopa enemmän, kuin tupakka) niin miksi te puolustatte sitä lihavuutta aina ja ikuisesti??? Ei tarvitse olla mikään alipainoinen tai edes laiha, kunhan ei ylitä sitä rajaa, jolloin on riski sairastua suomessa muutenkin yleiseen diabetekseen ja muihin sairauksiin. Lihavuudesta aiheutuvat kulut yhteiskunnalle ei ole mikään vähäteltävä asia, vaikka jonkun äijä läskiä tykkääkin puristella.
Ja se on vielä sit niin että kenenkään läskeistä ei saa millään lailla puhua! kun taas jos tilanne on toisinpäin että on kääntymässä alipainon puolelle sitä saa repostella vaikka lehden palstalla!
Niin ja sitten kuin siihen ylipainoon ei ole mitään muuta kuin liika syönti. No ehkä ainaharvoin voi olla joku sairaus tai vastaava mutta niitä ei ole monella.
Mun tekosyysairauteni on masennus ja kilpirauhasen paha vajaatoiminta, molemmat tosin ihan diagnosoitu ja lääkitty. Painoa tuli sairastuessa 38 kiloa vuodessa, eikä tämä tästä hetkessä häviä. Pitäiskö mennä tappamaan itteni vai jatkaa tätä reippaana veronmaksajana elämistä nyt kun olen taas suht terve?
Ei voi kuin sääliä noin yksinkertaisia ihmisiä.
Minkä sille mahtaa?? Ja kun itse tosiaan aiheuttavat nuo terveysongelmansa, niin onhan se vähän tyhmää. Oma asiansa toki, mutta silti... Tottakai jokainen voi elää sellaisena kuin haluaa, kaikkiahan arvostellaan, ylipainoisia on vaan helppo arvostella sen takia, kun se arvostelun kohde on niin ilmiselvä. Jotain luonnettahan tms. ei tuolla katukuvassa näe. Ei sille mitään voi, kyllä mä itse ainakin ylipainoisista ajattelen, että ovat luonteeltaan laiskoja, saamattomia, ei ole itsekuria... Eiväthän he muuten olisi lihavia, jos itsekuria löytyisi. Haukkukaa vaan vapaasti, mutta näinhän se on, jos itsekin asiaa mietitte, ja jätätte sen puolustuskannan! Ulkonäölleen kukaan ei voi mitään, sitä syntyy sen näköisenä kuin syntyy, mutta ylipainolle jokainen voi tehdä jotain.
Keskittyisitte oikeisiin ongelmiin.
lihavien haukkujat jaksatte aina ihmetyttää minua suunnattomalla tyhmyydellänne. Itse olen alipainoinen mutta tiedän silti että ihmisten aineenvaihdunnoissa on isoja eroja. Juuri siksihän minäkään en liho vaikka söisin mitä.
Vierailija:
Keskittyisitte oikeisiin ongelmiin.
Kyllä minunkin elämää haittaa paljon enemmän lihavat joiden sairauskuluja minäkin veroillani maksan ja joiden vieressä joudun bussissa istumaan penkinlaidalla hartiat supussa kun vievät 1,5 ihmisen tilan, kuin 1-2 kaljaa illassa juovat perheelliset tissuttelijat. (Enkä siis puhu nyt alkoholin suurkuluttajista vaan niistä joiden viikkomääärä jää kuitenkin aina alle sen 15 annoksen. )
Ette taida olla paljoakaan elämää nähneet? Olette joko tosi nuoria taikka sitten vain älyttömön typeriä ihmisiä? Veikkaan että teidän elämä on aika surkeaa? Ei mitään sisältöä? Oma mies taitaa olla täysi kusipää ja pelkäätte että tämä vielä jättää teidät ulkonäkönne takia! Älkää vain tehkö lapsia ja siirtäkö tuota asennetta heihin!!! Tämä maailma on tarpeeksi kylmä ja paha ilman että lisäännytte!!!
Terv. nainen joka ei arvostele toisia ulkonäön perusteella vaan sen mitä hänen suustansa tulee ulos.
Vierailija:
Kyllä minunkin elämää haittaa paljon enemmän lihavat joiden sairauskuluja minäkin veroillani maksan ja joiden vieressä joudun bussissa istumaan penkinlaidalla hartiat supussa kun vievät 1,5 ihmisen tilan, kuin 1-2 kaljaa illassa juovat perheelliset tissuttelijat. (Enkä siis puhu nyt alkoholin suurkuluttajista vaan niistä joiden viikkomääärä jää kuitenkin aina alle sen 15 annoksen. )
usein kannattaa lukea koko teksti ajatuksen kanssa, niin ei tarvi epäillä toisten ajatuksettomuutta.
Voisiko jokainen reilusti ylipainoinen (huom. ei ne, joilla on joku sairaus siihen syynä!) laittaa tänne totuudenmukaisen listan päivän syömisistään ja liikunnasta? jos joku voi sanoa rehellisesti syövänsä terveellisesti ja sopivan määrän kaloreita päivässä ja liikkuvan, niin ehkä sitten kaikki voisi ymmärtää lihavia paremmin, jos se oikeasti johtuu vaikka aineenvaihdunnasta.
Lähes kaikkien lihavien selitykset on tekosyitä.
Se pitä ensin selvittää et mikä on syynä lihavuuteen.
jos on hidas aineenvaihdunta tai kilpirauhasen vajaatoimintaa niin niihin on nykypäivänä lääkitys ja lähs jokainen noita " sairastava" pystyy kyllä laihduttamaan oikealla ruokavaliolla ja liikunnalla kun vaan saa oikeanlaista tukea asiantuntijoilta. Se on osittain vaan laiskuutta
ettei viittitä tehä se asian eteen mitään.
mulla on yks tuttu joka söi itsensä lihavaksi ja kun pyysi multa painonvartioiden pisteopasta ja annoinkin sille pisteet ja kerroin mitä kannattaa syödä ja miten. Esim. mitkä tuotteet on kevyitä yms...
niin vastaus tyyliin tätä: en tykkää niistä, noi on niin kalliita, light-kokis on niin pahaa yms..
sit kuitenkin voivottelee läskejään kun ei viitsi tehä niille mitään!
ja tiedän syyn lihavuuteeni, syön liian vähän.. mutta en vaan saa syötyä tarpeeksi
Vierailija:
ja tiedän syyn lihavuuteeni, syön liian vähän.. mutta en vaan saa syötyä tarpeeksi
Tahdoinpahan vaan kirjoittaa sisarestani, koska hän on muiden silmissä läski ja häntä haukutaan siitä. Ei kukaan ulkopuolinen koskaan ajattele, että kysessä voi tosiaankin olla sairaus. Siksi tuntuu pahalta , että suurin osa täälläkin ajattelee lihavista pahasti. Säälittää niin kovasti ja tuntuu pahalle. t: 36