Mikä olisi sellainen lyhyt hiusmalli ettei tarvisi koko ajan rampata parturissa?
Malli kestää about kolme viikkoa sellaisena kuin pitäisi.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan noin kerran kk kaikki mitä koneella lähtee. Parturissa kävin viimeksi vuonna 2005.
m41
Ei se ole nättiä että on tasalyhyt kaikkialta.
Bob on helpoin. Ensin lyhyt ja saa kasvaa, huoleton.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis mies. -ap
Kasarin pörrötukkamallit on erittäin hyviä
Sehän tässä onkin kun buzz cut ei pysy hyvänä kuin viikon.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan noin kerran kk kaikki mitä koneella lähtee. Parturissa kävin viimeksi vuonna 2005.
m41
Mulla käy tuttu kampaaja kahden viikon välein ajelemassa 0,5 mm terällä, eilen viimeksi. Korvien yläpuolelta otettiin 0,3 mm. Olen siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis mies. -ap
Sopii se miehellekin.
Ponnari tietysti itse leikkaat latvat poikki .
Kaljuksi ja kun haluaa vaihtelua niin peruukki.
Mies -Nuttura taitaa olla halvin ylläpitää ja lyhyeltähän se vaikuttaa kun menee päätä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Ponnari tietysti itse leikkaat latvat poikki .
Mikä lyhyt hiusmalli ponnari on?
Sellanen Steven Seagal?
Vierailija kirjoitti:
Mies -Nuttura taitaa olla halvin ylläpitää ja lyhyeltähän se vaikuttaa kun menee päätä myöten.
Eihän näitä ole kuin hipeillä.
Vierailija kirjoitti:
m41
Taidat olla melkoinen ilmestys. Veikkaan että myös sinkku. Kokeile kasvattaa hiukset ja käy kerran kuussa parturissa. Itse kävin 2.9 edellisen kerran ja huomenna on taas uusi aika. Ennen kun leikkasin itse ei kukaan kommentoinut ulkonäköäni, nyt on kiva käydä treffeillä ja kuulla naisten suusta että olet sairaan komee mies. M41
m41