Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko koskaan ollut ihan tositosi ihastunut?

Vierailija
22.06.2022 |

Miten se sinussa näkyy ja vaikuttaako se toimintaasi?

Kommentit (289)

Vierailija
21/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen nytkin ja mikä pahinta, en kehtaa tunnustaa sitä, vaikka vehtaan ja paneskelen ihastukseni kanssa

Kiinnostaisi tietää, että mikset kehtaa?

Vierailija
22/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei miehet ihastu

Niin, vain naiset ihastuvat. Miehet rakastuvat.

Totta puhut. Vain mies voi rakastua aidosti, ilman mitään muuta kiinnekohtaa naisessa. Naiseen itseensä..

mies54v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran. Kuolaan vieläkin ja jäykistyn, takana jo 24 vuotta tätä. Voin olla ihan rauhassa töissä ja kalassa mutta lähestyessäni kotia ja vaimoa niin se sama ihastumisen tunne ajaa eteenpäin. Keskustelutkin vaimon kanssa erilaisia kuin muiden kanssa, reunostoilla sellaisia sydämiä ja kultakoristeita.

Usein myös hetkittäin tulee uusia ihastumisia kun vaikka näkee sopivan hymyn tai pepun vilahduksen, tällöin voi punastua ja hieman änkyttääkkin.

Alunperin olen vaimoni iskemä joten uskon että hänellä on samantapaisia ajatuksia.

Ehkä rakastumisen (vaimo) ja ihastuksen (hymyt ja peput) termit hiukan sekaisin, mutta sinnepäin. Mutu.

M

Vierailija
24/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja aina yksipuolisesti. Kukaan ei ole tiettävästi minuun koskaan samalla tasolla ihastunut, saati kiinnostunut. Eipä tuolla enää ole väliä, yksinoloon on niin tottunut.

n83

Vierailija
25/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä aika rennosti ja lupsakasti ihmisten kanssa, mutta ihastuksen kanssa tekemisissä ollessa menen ihan kipsiin, jotenkin asiallisen vakavaksi koska kai ylikompensoin ettei se vaaaan huomaisi mitään.. ;)

Vierailija
26/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen nytkin ja mikä pahinta, en kehtaa tunnustaa sitä, vaikka vehtaan ja paneskelen ihastukseni kanssa

jos ei tule vastakaikua, saattaa loppua tämä paneskelukin ja sitä riskiä en ota

Vierailija
27/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. En usko, että miesten ja naisten tunne-elämä kovin poikkeaa toisistaan. Tunteita korkeintaan näytetään eri tavoin.

Vierailija
28/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei miehet ihastu

Niin, vain naiset ihastuvat. Miehet rakastuvat.

Totta puhut. Vain mies voi rakastua aidosti, ilman mitään muuta kiinnekohtaa naisessa. Naiseen itseensä..

mies54v

Muulla, korkeammalla tasolla. Siis ihan muista tasoista kuin niistä tavallisista jankuti-tasoista kyse, ei olisi tarvinnut heti toisen sanan kohdalla vetää hernepakettia nenään, hyvät viisaat naiset

M aka Pervo

Vierailija
29/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatunut ukkomies kirjoitti:

Outo kysymys. En usko, että miesten ja naisten tunne-elämä kovin poikkeaa toisistaan. Tunteita korkeintaan näytetään eri tavoin.

Paatunut tai nainen voi olla tuota mieltä.

M

Vierailija
30/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 3 vuotta meni siten että en voinut tehdä mitään mistä olisin nauttinut ilman ihastukseni kohdetta. Sitten helpotti. Aina oli paha olla ilman häntä ja hänen kanssaan kaikki oli hyvää. Aivokemia palautui normaaliksi 3 vuoden kohdalla ja tajusin ettei nainen ole ketään muuta kummempi. Onneksi olen jo vanhempi eikä käy tällaisia enää.

Vierailija
31/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ollut. Siitä on kyllä jo noin 15 vuotta aikaa.

Vierailija
32/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauslaulut alkoivat tuntua syvästi merkityksellisiltä. Pahin tuska mitä olen ikinä kokenut oli kun näin ihastukseni kaupungilla toisen miehen seurassa. Siitä tuskastahan sen rakastumisen aina tunnistaa. Ei se mitään hauskaa ole.

Vierailija
33/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos ei tule vastakaikua, saattaa loppua tämä paneskelukin ja sitä riskiä en ota

Mitä sä tommosta paljastat, loppuu muiltakin jos pääsevät jyvälle.

Vierailija
34/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monestikin nuorempana miehenä, mutta näin vanhemmiten on parempi, kun pitää tiedon itsellään.

Ihastutko silti, vaikka et kerro sitä?

Totta kai ihastun. Se ei ole valintakysymys. Maailmassa on paljon upeita naisia, joihin on helppo ihastua.

Vierailija
35/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää 2020-luvulla edes tiedä, milloin tuollainen ihastuminen pitäisi tunnustaa. Joskus aikana ennen Tinderiä ihastuksen tunnustaminen oli luonnollista, mutta nykyään mies osoittaa tuollaisella vain heikkoutta ja asettaa naisen jalustalle. Deittailu on tosi erilaista, kuin se oli joskus.

Vierailija
36/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää 2020-luvulla edes tiedä, milloin tuollainen ihastuminen pitäisi tunnustaa. Joskus aikana ennen Tinderiä ihastuksen tunnustaminen oli luonnollista, mutta nykyään mies osoittaa tuollaisella vain heikkoutta ja asettaa naisen jalustalle. Deittailu on tosi erilaista, kuin se oli joskus.

Miten niin heikkoutta? Minun mielestäni päin vastoin rohkeutta, kun nykyään tunteettomuus tuntuu olevan jokin trendi.

Vierailija
37/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ihastuu naisen ULKONÄKÖÖN, ei naiseen

siinä on vissi ero

Vierailija
38/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet ihastuu naisen ULKONÄKÖÖN, ei naiseen

siinä on vissi ero

Totta. Oman ihastuksen luonteenpiirteistä ei mitään tietoa ja silti sykkii. Typerää, mutta näillä mennään.

Vierailija
39/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olin 53 viikkoa ihan sekaisin erään neidon kanssa vietetyn yön jälkeen. Erinäisistä syistä johtuen hän jäi minulle saavuttamattomaksi, mutta näin 26 vuoden kuluttuakin ei mene viikkoa ettei ajatus kävisi hänessä.

Vierailija
40/289 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olin 53 viikkoa ihan sekaisin erään neidon kanssa vietetyn yön jälkeen. Erinäisistä syistä johtuen hän jäi minulle saavuttamattomaksi, mutta näin 26 vuoden kuluttuakin ei mene viikkoa ettei ajatus kävisi hänessä.

et sä siihen naiseen ihastunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi