Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panu Rajala määrätty lähestymiskieltoon

Vierailija
21.06.2022 |

Mitä mieltä Panu Rajalasta?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008899013.html

Kommentit (1228)

Vierailija
721/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkujaan Panun maata ja mökki ja möi sitten kelle?,

Vierailija
722/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten onkaan tapahtunut, niin tuntuuhan se koomiselta, jos rakentamattomalla tontilla kulkevalle polulle on asennettu valvontakamerat - kas kun sitä ei ole miinoitettu!

Hämeenkyröläisenä korjaan tämän vielä. Tontilla oli aiemmin vanha homehtunut mökki, myynnin jälkeen sinne on rakennettu uusi mökki 2020.

Rajala on käyttäytymisellään tehnyt kiusaa enemmänkin, uhri ei nimittäin ole ainut edes Hämeenkyrössä. Onneksi Rajalalle tuli maksun aika, ja käsittääkseni asiat ei ole edes loppuunkäsitelty vaan lisää on tulossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panulla on villa viehätys.

Vierailija
724/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elkäähän siellä riidelkö. Eläkää ihmisiksi.

Vierailija
725/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten onkaan tapahtunut, niin tuntuuhan se koomiselta, jos rakentamattomalla tontilla kulkevalle polulle on asennettu valvontakamerat - kas kun sitä ei ole miinoitettu!

Hämeenkyröläisenä korjaan tämän vielä. Tontilla oli aiemmin vanha homehtunut mökki, myynnin jälkeen sinne on rakennettu uusi mökki 2020.

Rajala on käyttäytymisellään tehnyt kiusaa enemmänkin, uhri ei nimittäin ole ainut edes Hämeenkyrössä. Onneksi Rajalalle tuli maksun aika, ja käsittääkseni asiat ei ole edes loppuunkäsitelty vaan lisää on tulossa...

Mäkin oon hämeenperäläinen. Olisko kiva illalla juhannusmiitti Panun huudeilla?

Vierailija
726/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norhan ei varmasti olisi vastoin tahtoaan tarvinnut sinnitellä Rajalan rinnalla, pikemminkin päinvastoin. Oli fiksu, itsellinen ja koulutettu nainen.

Niinpä. Joten on luultavaa, että heidän liittonsa oli hyvä, tasapainoinen toisiaan kunnioittava ja arvostava. Eli päätelmänä, että Rajalassa on monta " persoonaa" kuten meissä useimmassa.

Vierailija
727/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla että hänet on määrätty lähestymiskieltoon..... mutta miten hyvin tunnette hänet henkilökohtaisesti kun pystytte lyttäämään tällä palstalla maan rakoon. Niin lievänä julkkiksena hän on ikäisekseen komea mies ja lienee hyvä seuramieskin kun on pystynyt saamaan kolme fiksua vaimoakin.

Täällähän just moni on kertonut tuntevansa henkilökohtaisesti hänet, minäkin, ja kyllä uutisia lukemalla selviää muillekin loput.

Oletko sä siis Panun uusi naisystävä, vai vasta sellaiseksi pyrkimässä, kun pakotat täällä tuota Panu ei voi olla paha kun on fiksuja vaimojakin ollut? Uskottele vaan itsellesi niin, muille et pystykään, mutta fiksua se ei susta tee ja Rajala on edelleen oksettavuudessa omaa luokkaansa. Onnea matkaan, ehkä saat hyvät juhannussaunat!

Kaikkia se leipä tosiaan elättää.

Vierailija
728/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norhan ei varmasti olisi vastoin tahtoaan tarvinnut sinnitellä Rajalan rinnalla, pikemminkin päinvastoin. Oli fiksu, itsellinen ja koulutettu nainen.

Niinpä. Joten on luultavaa, että heidän liittonsa oli hyvä, tasapainoinen toisiaan kunnioittava ja arvostava. Eli päätelmänä, että Rajalassa on monta " persoonaa" kuten meissä useimmassa.

Harvalla yksi persoonista kuitenkaan on noin vastenmielinen. Usko jo, ei sun agendaa vaimon avulla syntien pesusta kukaan osta.

Vierailija
729/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin ollut Rajalan vaimo niin varmasti sivulliset olis pitäneet ja pitäisivät edelleen vähintään outona, kun olen huolinut moisen siipakseni.

Ei pelkkä sääli olis riittänyt. Mutta entä jos mulla ei olis moitittavaa yhteiselämästä? Dilemma?

Mikä dilemma? Eihän tässä ketjussa ole kyse heidän avioliittonsa sisällöstä tai moitittavuudesta. Sinä olet tässä ketjussa ainut, joka kuvittelee Panun fiksuksi mainitun vaimovainaan pyyhkivän äijän irstailut pois.

Olen eri, mutta ymmärrän tuon. Miten fiksu nainen on huolinut miehen, joka näistä palstankin kommenteista, on kaikkea muuta kuin fiksu?

Kyllä siinä dilemma tulee mieleen.

Vierailija
730/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin ollut Rajalan vaimo niin varmasti sivulliset olis pitäneet ja pitäisivät edelleen vähintään outona, kun olen huolinut moisen siipakseni.

Ei pelkkä sääli olis riittänyt. Mutta entä jos mulla ei olis moitittavaa yhteiselämästä? Dilemma?

Mikä dilemma? Eihän tässä ketjussa ole kyse heidän avioliittonsa sisällöstä tai moitittavuudesta. Sinä olet tässä ketjussa ainut, joka kuvittelee Panun fiksuksi mainitun vaimovainaan pyyhkivän äijän irstailut pois.

Olen eri, mutta ymmärrän tuon. Miten fiksu nainen on huolinut miehen, joka näistä palstankin kommenteista, on kaikkea muuta kuin fiksu?

Höpsö. Mikä se dilemma mielestäsi on. Että nää jutut ei voi olla totta jos on ollut fiksu vaimo?

Ei nää oo mitään mielipidekysymyksiä, viimeisimmästä on ihan oikeuden tuomiokin.

Paha pakkomielle sulla, eri.

Vierailija
731/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsö. Mikä se dilemma mielestäsi on. Että nää jutut ei voi olla totta jos on ollut fiksu vaimo?

Ei nää oo mitään mielipidekysymyksiä, viimeisimmästä on ihan oikeuden tuomiokin.

Paha pakkomielle sulla, eri.

En minäkään epäile noita kertomuksia ja kokemuksiakin valheiksi. Se on selvä.

Olisi ollut mielenkiintoista kuulla mitä ja miten vaimo jota on kuvattu hyvin fiksuksi ja itselliseksi olisi kuvannut miestään.

Kaikesta päätelleen heillä meni hyvin se parisuhde, joten monia kysymyksiä tulee enkä usko että olen ainoa.

Jos vaimoa olisi hävettänyt miehensä hän ei olisi näyttäytynyt yhdessä. Ilmeisesti ei hävennyt. Minäkin olen miettinyt asiaa myös siitä näkökulmasta että olen laittanut itseni vaimon paikalle.

Lopuksi , kannattaa siirtyä juhannuksen viettoon ja todeta, että elämä on ja kantaa niin tuhmat kuin vähemmän tummat.

Vierailija
732/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko vaimo ei ole tiennyt mistään mitään (ei uskottavaa), tai jostain syystä vaan ollut välittämättä äijän sikailuista. Ei tässä sen kummempaa mysteeriä ole. Kiistatta tapahtuneita asioita.

Ihminen pystyy halutessaan uskottelemaan itselleen vaikka ja mitä.

Hyvää juhannusta kaikille, myös Hämeenkyröön!

Vierailija
733/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko vaimo ei ole tiennyt mistään mitään (ei uskottavaa), tai jostain syystä vaan ollut välittämättä äijän sikailuista. Ei tässä sen kummempaa mysteeriä ole. Kiistatta tapahtuneita asioita.

Etteikö ole tiennyt? Kun täälläkin on kerrottu " saman maineen olleen vuoskymmenet" niin on pitänyt elää tynnyrissä, jos ei ole tiennyt tai kuullut koskaan.

Hän uhmasi " mainetta " ja otti tietoisen riskin, joka ilmeisesti kannatti.

Vierailija
734/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon hämeenperäläinen. Olisko kiva illalla juhannusmiitti Panun huudeilla?

Käy katsomassa roihuaako kokko illalla ja sitten henkeviä jutella. Mikä ettei.

Vierailija
735/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen myös nk naistenlehtiä ja ei siellä oo Panusta ollut negaa. Tosin v 2020 maaliskuun jälkeen en oo lukenut nk juorulehtiä kirjastossa.

Vierailija
736/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etteikö ole tiennyt? Kun täälläkin on kerrottu " saman maineen olleen vuoskymmenet" niin on pitänyt elää tynnyrissä, jos ei ole tiennyt tai kuullut koskaan.

Hän uhmasi " mainetta " ja otti tietoisen riskin, joka ilmeisesti kannatti.

Ai, et osaakaan lukea. Pahoittelen, lukutaito sentään on uskoakseni vaatimuksena Rajalan käsipuoleen. Saunaan sinäkin päässet.

Vierailija
737/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjalaisille tämä tosin taitaa olla ihan normaalia toimintaa...

Vierailija
738/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjalaisille tämä tosin taitaa olla ihan normaalia toimintaa...

Eivätkö nämä kamerat olekaan tontilla, jossa edesmenneen vaimon tyttären mökki on?

Vierailija
739/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panulla on villa viehätys.

Miksi liuta alapeukkuja? Panulla on vanha, vaalea puuhuvila, jonka nimi on Villa Viehätys.

Vierailija
740/1228 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavatähti ja kirjamies hmm , ihmettelin jo silllin kun olivat kimpassa että ollaanko sitä samalla aaltopituudella.

Niin, filosofian tohtori ja täysin kouluttamaton nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä