Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panu Rajala määrätty lähestymiskieltoon

Vierailija
21.06.2022 |

Mitä mieltä Panu Rajalasta?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008899013.html

Kommentit (1228)

Vierailija
681/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kiitos muistuksesta. Olen samaa mieltä. Kun haukutaan mies limaiseksi niljakkeeksi, jota ei mieheksi sovi kutsua, sillä leimataan samalla vaimo ties miksi, joka on elänyt miehen kanssa. Eli vaimo on vähintään " älykääpiö" kun on kestänyt sellaista miestä. Ristiriitaista, kun vaimo on mitä fiksuin. Kalkaattako mitkään kellot?[/quote

Suomi on universumissa se paikka, johon on jostain syystä kertyneet universumin parhaat naiset ja huonoimmat miehet.

No, jossain se tasoitus on tehtävä.

Kling, klang, klong jne...

Vierailija
682/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään tapausta hyväksymättä, toivon, että hankitaan oma elämä ja sen spekulaatiot.Lähes 700 viestittäjää voisi alkaa juhannuksen valmisteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panu on aina ollut suosittu naisten keskuudessa - nuorena jopa huippumallien. Kertokaapas, naiset, mikä Panussa sytyttää! Olen kateellinen, kuten nähtävästi moni muukin tässä ketjussa.

Taitaa olla kirjailijan nyt aika ottaa iltalääke ja yövaippa kylppärin hyllystä.

Panuhan on ollut suosittu playboy 60-luvulta lähtien - et selvästikään tunne kirjailijan taustaa.

Panulla on panoja kulttuuripiireissä monella vuosikymmenellä.

Virtaa vielä riittää

Kopeloimiseen, muttei muuhun. Jo pari vuosikymmentä sitten kunto ei riittänyt edes yhden naisen tarpeisiin.

Kutriko jäi tyydyttymättä? Ymmärsin, että Panua ärsytti Kutrin kolmannen asteen yhteys miesvainajaansa...

Jos kokonaisen kirjan joutuu vuodattamaan siitä että toinen urheilee sängyssä, ja itse ei kykene, kertokoon se mikä ärsytti.

Siis kumpi näistä urheili? - en ole lukenut kyseistä kirjaa. Kutriakaan en hirveän urheilullisena pitäisi...

Ei-hirveän-urheilullinenkin Katri nyt kuitenkin oli liian urheilullinen Panulle. Että se siitä mieskunnosta. Yrittää varmaan peitellä kunnottomuutta rasvaisilla puheilla ja hikisellä kopeloinnilla.

Vierailija
684/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä, itseriittoinen setämies isolla S-kirjaimella

Olisit sitten kirjoittanut Setämies.

Vierailija
685/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin tästä tapauksesta (samoin Rydmanista) kahden liki 80v sukulaisnaiseni kanssa. Heillä täysin erilainen kanta kuin itselläni. No tuollainenhan oli ihan normaalia (seksuaalinen häirintä ja puheet), se nyt on sellainen. Kunhan ei takapuolta puristeltu, siinä meni raja jne. Jotenkin koen olevani eri aaltopituudella heidän kanssaan koskien tällaista häirintään(olen kohta 50v). Naapurin mies kyttäsi minua nuorena, ei kukaan puolustanut koska tärkeämpää oli naapurisopu. Oikeasti tässä asiassa on menty paljon eteenpäin 40v aikana. Sulupolvien välinen kuilukin on siis asiassa jotenkin yleisesti. Ei ole OK häiritä ketään mutta silti.

Niin minunkin yli 80 vuotias äitini sanoi, mutta hän sanoin myöskin, että erittäin hyvä, että niistä ajoista on päästy ja oli tyytyväinen, että nykynuorilla on asiat paremmin kuin hänen nuoruudessaan 50-luvulla. Jos toteaa sen, miten asiat oli ennen, niin  ei se sitä  tarkoita, että niitä olisi silloinkaan hyväksynyt, vaikka pakko oli. Puhumattakaan, että ne pitäisi hyväksyä vielä tänäkion päivänä, kun vuonna nakki ja kypäräkin ne piti hyväksyä.

Vierailija
686/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin ollut Rajalan vaimo niin varmasti sivulliset olis pitäneet ja pitäisivät edelleen vähintään outona, kun olen huolinut moisen siipakseni.

Ei pelkkä sääli olis riittänyt. Mutta entä jos mulla ei olis moitittavaa yhteiselämästä? Dilemma?

Mikä dilemma? Eihän tässä ketjussa ole kyse heidän avioliittonsa sisällöstä tai moitittavuudesta. Sinä olet tässä ketjussa ainut, joka kuvittelee Panun fiksuksi mainitun vaimovainaan pyyhkivän äijän irstailut pois.

Vierailija
687/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panu on aina ollut suosittu naisten keskuudessa - nuorena jopa huippumallien. Kertokaapas, naiset, mikä Panussa sytyttää! Olen kateellinen, kuten nähtävästi moni muukin tässä ketjussa.

Taitaa olla kirjailijan nyt aika ottaa iltalääke ja yövaippa kylppärin hyllystä.

Panuhan on ollut suosittu playboy 60-luvulta lähtien - et selvästikään tunne kirjailijan taustaa.

Suosittu playboy 60-vuotta sitten🤣🤣🤣

Viimeiset neljä vuosikymmentä on mies ollut limainen valtakunnan seniili kiimoissaan. Ummehtunut tuulahdus kasari-Suomesta.

Vierailija
688/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelin tästä tapauksesta (samoin Rydmanista) kahden liki 80v sukulaisnaiseni kanssa. Heillä täysin erilainen kanta kuin itselläni. No tuollainenhan oli ihan normaalia (seksuaalinen häirintä ja puheet), se nyt on sellainen. Kunhan ei takapuolta puristeltu, siinä meni raja jne. Jotenkin koen olevani eri aaltopituudella heidän kanssaan koskien tällaista häirintään(olen kohta 50v). Naapurin mies kyttäsi minua nuorena, ei kukaan puolustanut koska tärkeämpää oli naapurisopu. Oikeasti tässä asiassa on menty paljon eteenpäin 40v aikana. Sulupolvien välinen kuilukin on siis asiassa jotenkin yleisesti. Ei ole OK häiritä ketään mutta silti.

Niin minunkin yli 80 vuotias äitini sanoi, mutta hän sanoin myöskin, että erittäin hyvä, että niistä ajoista on päästy ja oli tyytyväinen, että nykynuorilla on asiat paremmin kuin hänen nuoruudessaan 50-luvulla. Jos toteaa sen, miten asiat oli ennen, niin  ei se sitä  tarkoita, että niitä olisi silloinkaan hyväksynyt, vaikka pakko oli. Puhumattakaan, että ne pitäisi hyväksyä vielä tänäkion päivänä, kun vuonna nakki ja kypäräkin ne piti hyväksyä.

Totta. Nämä kaksi sukulaistani eivät sano noin että hyvä, kun asiat ovat muuttuneet. Pitävätjotenkinnormaalina tuollaista käytöstä. Eivätkä tosin siitä suurta pulttia ole ottaneetkaan puheittensa mukaan.

Vierailija
689/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että hänet on määrätty lähestymiskieltoon..... mutta miten hyvin tunnette hänet henkilökohtaisesti kun pystytte lyttäämään tällä palstalla maan rakoon. Niin lievänä julkkiksena hän on ikäisekseen komea mies ja lienee hyvä seuramieskin kun on pystynyt saamaan kolme fiksua vaimoakin.

Vierailija
690/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla että hänet on määrätty lähestymiskieltoon..... mutta miten hyvin tunnette hänet henkilökohtaisesti kun pystytte lyttäämään tällä palstalla maan rakoon. Niin lievänä julkkiksena hän on ikäisekseen komea mies ja lienee hyvä seuramieskin kun on pystynyt saamaan kolme fiksua vaimoakin.

Täällä tunnutaan tietävän ja tuntevan hänet varsin hyvin. Moni on tainnut ihan kohdatakin, kulttuuripiireissä tai ainakin kirjallisuusopinnoissa.

Vierailija
691/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no mä voin ainakin kertoa, että Rajala on aikanaan (kymmeniä vuosia sitten) kommentoinut mun teini-ikäistä kehoa törkeästi ollessaan valta-asemassa. Kyseessä ei sinänsä ollut mikään seksuaalissävytteinen läppä (enkä halua tarkentaa), mutta kyseinen henkilö ei sen jälkeen ole kauheasti nauttinut mun arvostustani.

Vierailija
692/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norhan ei varmasti olisi vastoin tahtoaan tarvinnut sinnitellä Rajalan rinnalla, pikemminkin päinvastoin. Oli fiksu, itsellinen ja koulutettu nainen.

Jotkut ovat täälläkin huomanneet, että kun haukutaan Rajalaa, haukutaan myös vaimoja.

Että miten joku ilmiselvästi fiksu, ainakin Marja Norha, on saattanut mennä ja olla naimisissa limanuljaska Panu Rajalan kanssa.

Mitä me ja te tiedätte pariskunnan yhteisestä elämästä?

Lopettakaa piehtaroimasta hekumallisissa mielikuvaorgioissanne ja

menkää vaikka lämmittämään juhannussaunaa.

Älkää unohtako vamppua.

Hyvää Juhannusta kaikille keskustelijoille ja taistelutovereille!

Vierailija
693/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo äijä on täysi mäntti. Tunnen erään samanlaisen, on koko ikänsä perseillyt ja aina tottunut pääsemään kaikesta kuin koira veräjästä. Mikään ei koskaan ole hänen vika. Viimein kun jäi touhuistaan kiinni, niin alkoi hirveä uhriutuminen ja muiden syyttely.

Vierailija
694/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhakyynikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norhan ei varmasti olisi vastoin tahtoaan tarvinnut sinnitellä Rajalan rinnalla, pikemminkin päinvastoin. Oli fiksu, itsellinen ja koulutettu nainen.

Jotkut ovat täälläkin huomanneet, että kun haukutaan Rajalaa, haukutaan myös vaimoja.

Että miten joku ilmiselvästi fiksu, ainakin Marja Norha, on saattanut mennä ja olla naimisissa limanuljaska Panu Rajalan kanssa.

Mitä me ja te tiedätte pariskunnan yhteisestä elämästä?

Lopettakaa piehtaroimasta hekumallisissa mielikuvaorgioissanne ja

menkää vaikka lämmittämään juhannussaunaa.

Älkää unohtako vamppua.

Hyvää Juhannusta kaikille keskustelijoille ja taistelutovereille!

No minä olin joskus tuollaisen Rajalan kaltaisen irstailijan kanssa kimpassa, ja syy siihen oli ihan suoraan sanottuna se, että niihin aikoihin itsetuntoni oli olematon. Nykyään en voi ymmärtää mitä minä siinä ukossa näin.

695/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri Rajalan paikallisen ruokakaupan parkkiksella ikäisensä naisen kanssa. Oli tyylikäs vaalea pellavapuku päällä.

Törkeä mies. Verkot vesillä. Ihme, että nainen kehtasi näyttäytyä hänen kanssaan.

Sitä sopii kauhistella miten joku kehtaa näyttäytyä Rajalan kanssa...täytyy olla mielenvikainen kuten aiemmat vaimonsakin...

Ohhoh. Väität siis, että tuo nainen on mielenvikainen ja Rajalan vaimot ovat olleet mielenvikaisia.

Marja oli oikein fiksun oloinen mutta ei opettajan ammatti sitä tee vaan  olemus muutoin, mutta hänkin oli kokenut paljon ennen Panua. kuten  Katrikin.  Olihan Elinakin Kanervan kanssa. jotkut miehet saa  charmillaan naiset kestämään asioita.  Panu vanha mies koskettelee kun vielä voi ....kohde oli kyllä erikoinen tässä tapauksessa.... Kohta on vanhainkodissa pyytämässä hoitajilta SITÄ.......

Vierailija
696/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajalalla sattuu nyt vain olemaan erittäin voimakas sukuvietti...

Vierailija
697/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no mä voin ainakin kertoa, että Rajala on aikanaan (kymmeniä vuosia sitten) kommentoinut mun teini-ikäistä kehoa törkeästi ollessaan valta-asemassa. Kyseessä ei sinänsä ollut mikään seksuaalissävytteinen läppä (enkä halua tarkentaa), mutta kyseinen henkilö ei sen jälkeen ole kauheasti nauttinut mun arvostustani.

Missä valta-asemassa hän on ollut?

Vierailija
698/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Ilkka duunaa Kirkkonummella ja Helmi ?

699/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin  Helmi ei ole tehnyt ilmoitusta siinä ero.  Eikä Erika. 

Vierailija
700/1228 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan miehen ollut vaikea ymmärtää, että yhteissaunominen ja selänpesu eivät oikeuta häirintään.

Kun lukee kommentteja esim. lehtien facesivuilla niin vaikeaa se tuntuu olevan monelle muullekin. Ilmeisesti on niin että jos menee saunaan jonkun miehen kanssa niin siinä samalla antaa luvan tälle käpälöidä. On itse syyllinen ahdisteluun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi