Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säästää meikkien ostamisessa

Vierailija
21.06.2022 |

Tuntuu että menee ihan törkeästi meikkeihin ja kosmetiikkaan rahaa. Kuitenkin ostelen vain perusjuttuja niin tuntuu pahalta. Mitkä kaupat olette kokeneet edullisimmiksi vaihtoehdoiksi?

Kommentit (181)

Vierailija
161/181 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoiteissa ja ripsareissa on minusta eniten eroja, niihin panostaisin. Tosin ripsareissakin löytää edullisesti helmiä kun tietää mikä sopii juuri omille ripsille. Jos on hyvä iho niin meikkivoiteenkaan laadulla ei ole niin isoa merkitystä mutta jos on esim rasvainen ja epäpuhdas iho niin silloin panostus meikkipohjaan on ehkä tärkein juttu. Maailman kalleinkaan huulipuna ei näytä miltään jos pohja ei ole hyvä.

Vierailija
162/181 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkivoiteissa ja ripsareissa on minusta eniten eroja, niihin panostaisin. Tosin ripsareissakin löytää edullisesti helmiä kun tietää mikä sopii juuri omille ripsille. Jos on hyvä iho niin meikkivoiteenkaan laadulla ei ole niin isoa merkitystä mutta jos on esim rasvainen ja epäpuhdas iho niin silloin panostus meikkipohjaan on ehkä tärkein juttu. Maailman kalleinkaan huulipuna ei näytä miltään jos pohja ei ole hyvä.

Tämäpä se juuri, saman voin tehdä tietysti vielä ihonhoitorutiinille. Valitse vain ne mitä oikeasti tarvitset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/181 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä se juuri, saman voin tehdä tietysti vielä ihonhoitorutiinille. Valitse vain ne mitä oikeasti tarvitset.

Itsellä ihonhoitotuotteiden vähentäminen on ollut helpompaa kuin meikkien. Jotenkin niistä helpompi napsia pois, mikä ei kyllä sinänsä ole välttämättä hyvä juttu 😅 Varsinkin jotkut K beauty tuotteet maksavat hunajaa...

Vierailija
164/181 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkkejä käytät? Se on varmaan aika ratkaisevaa paljonko menee rahaa

Vierailija
165/181 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarketin alennuspäiviltä puoleen hintaan tai Kärkkäisen sikapäiviltä alennuksesta. En osta normaalihinnoilla kovin usein vaan hyödynnän alennuksia. Monia tuotteita voi jättää pois, ei kaikkea tarvitse olla.

Koska yleensä Kärkkäisellä on sikapäivät? Mainostaako ne sitä tv:ssä? Kysyn, koska olisin halukas ostamaan.

Vierailija
166/181 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa nyt hyvänen aika se Lumene, jos joku haluaa halvemmalla päästä! NYX ja Essence ovat sata kertaa paremmat vaihtoehdot.

Vierailija
167/181 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa maalaamasta naamaanne, ette ole pellejä vaan naisia.

Vierailija
168/181 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtakaa nyt hyvänen aika se Lumene, jos joku haluaa halvemmalla päästä! NYX ja Essence ovat sata kertaa paremmat vaihtoehdot.

Kiitokset näistä, pitää aloittaa enemmän selailemaan erityisesti Essencen valikoimaa!

Vierailija
169/181 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne meikkimoskat kokonaan ostamatta.

Vierailija
170/181 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä ne meikkimoskat kokonaan ostamatta.

Jos ei meikit kiinnosta niin miksi edes kommentoida 🤔

Vierailija
171/181 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tykkään lumenen ripsarista enemmän kuin noiden kahden. Jotkut tuotteet on lumenelta kyllä omasta mielestä hyviä mutta hinnassa kyllä sitten joutuu joustamaan...

Vierailija
172/181 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta varastoon, osta vasta sitten kun entinen on totaalisesti loppu. Ja toisekseen, moni on kauniimpi ilman meikkiä. Mä olen itse jo yli-ikäinen, käytän kosteusvoiteen lisäksi vain ripsiväriä. Juhliin laitan sitä vähän paksummalti. Säästyy kymppejä, satasia ei ole koskaan mennytkään.

Vierailija
173/181 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkumascaralla aloittanut kirjoitti:

Älä osta varastoon, osta vasta sitten kun entinen on totaalisesti loppu. Ja toisekseen, moni on kauniimpi ilman meikkiä. Mä olen itse jo yli-ikäinen, käytän kosteusvoiteen lisäksi vain ripsiväriä. Juhliin laitan sitä vähän paksummalti. Säästyy kymppejä, satasia ei ole koskaan mennytkään.

Itse tuntuu et meikkaus on tärkeää niin ei ehkä ole järkevää vähentää. Mitä olen itse huomannut niin ohuempi kerros kyllä säästää hyvin, väkillä menee puoletkin vähemmän.

Vierailija
174/181 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkkejä olette käyttäneet ihonhoitotuotteissa? Itsellä Estee Lauderin seerumi käytössä mutta maksaa niin älyttömästi. Mitä vaihtoehtoja olisi esim Advanced Night Repairille?

Vierailija
175/181 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hyvästä tarjouksesta kerralla enemmän. Siinä säästää hyvin.

Vierailija
176/181 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

katja112332 kirjoitti:

Mitä merkkejä olette käyttäneet ihonhoitotuotteissa? Itsellä Estee Lauderin seerumi käytössä mutta maksaa niin älyttömästi. Mitä vaihtoehtoja olisi esim Advanced Night Repairille?

The ordinary ainakin on hyvä!

Vierailija
177/181 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakan voi jättää pois, kynsilakoissa on todella vaarallisia myrkkyjä, jotka imeytyy kynnen läpi.

Mitään ihme putsareita tai rasvoja ei tarvi, ihan tavallinen kasvovoide ja perusputsari.

Meikkivoide voi olla parempi, mutta laittaa sitä puolet vähemmän. Halpa puuteri. Lumenen meikit on monesti alennuksessa. Sieltä ripsari ja silmämeikki, jonka käyttää sitten loppuun, luomiväri ja kajal kestää ikuisuuden.

Huuliin rasvaa, ei tarvi huulipunaa, poskipuna myös turha.

Vierailija
178/181 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynsilakan voi jättää pois, kynsilakoissa on todella vaarallisia myrkkyjä, jotka imeytyy kynnen läpi.

Mitään ihme putsareita tai rasvoja ei tarvi, ihan tavallinen kasvovoide ja perusputsari.

Meikkivoide voi olla parempi, mutta laittaa sitä puolet vähemmän. Halpa puuteri. Lumenen meikit on monesti alennuksessa. Sieltä ripsari ja silmämeikki, jonka käyttää sitten loppuun, luomiväri ja kajal kestää ikuisuuden.

Huuliin rasvaa, ei tarvi huulipunaa, poskipuna myös turha.

Onko muka kaikissa kynsilakoissa vai onko vain halvimmissa? t. kiinnostunut

Vierailija
179/181 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katja112332 kirjoitti:

The ordinary ainakin on hyvä!

Komppaan tätä. Ordinary on kyllä hyvä! Toki enemmänkin ihonhoitotuotteita kuin meikkejä.

Vierailija
180/181 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku mistä löytäisi halvalla hyviä kasvonaamioita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi