Miten säästää meikkien ostamisessa
Tuntuu että menee ihan törkeästi meikkeihin ja kosmetiikkaan rahaa. Kuitenkin ostelen vain perusjuttuja niin tuntuu pahalta. Mitkä kaupat olette kokeneet edullisimmiksi vaihtoehdoiksi?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Nennan hakua olen käyttänyt ja kyllä sillä aina joku 10-30% tulee halvemmaksi kun jaksaa vaan tarkistaa. Erityisesti kalliimmissa meikkituotteissa on hyvä.
On kyllä best, varsinkin jos ei jaksa kaupoista lähteä hyllyjä kiertämään... Ei kaikilla ole kuitenkaan Cittaria, prismaa ja lidliä 100 metrin päässä josta voisi käydä kattelemassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse heitin kaikki meikit pois kuutisen vuotta sitten eikä se muuttanut elämääni mitenkään.
Tätähän tässä kysyttiin. Miksi naiset vihaavat itseään laittavaa naista?
Jos ette meikkaa, niin miksi avaatte ketjun kertoaksenne meikkaajalle, että ei tarvitse meikata. Ristus.
Meikkaavat naiset on tyhmiä.
Osta vain hyväksihavaittuja tuotteita. Jättämällä virhehankinnat kauppaan säästät paljon.
Vierailija kirjoitti:
Osta vain hyväksihavaittuja tuotteita. Jättämällä virhehankinnat kauppaan säästät paljon.
Tämä kyllä kantsii ottaa huomioon varsinkin paljon kuluttavissa tuotteissa. Ja vertailulla säästää myös.
En ymmärrä miksi ihmiset yrittävät päteä lopeta meikkaus, mitä siinä on pahaa jos tykkää laittautua omaksi ilokseen? Käytät sinäkin vaatteita josta pidät etkä mitään riepuja 🤔
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmiset yrittävät päteä lopeta meikkaus, mitä siinä on pahaa jos tykkää laittautua omaksi ilokseen? Käytät sinäkin vaatteita josta pidät etkä mitään riepuja 🤔
Jep tätä juuri en ymmärrä miksi keskustelu viedään ihan eri aiheen, varsinkin jos puhutaan jostain ulkonäköä korostavasta asiasta
Naisen velvollisuus on meikata, joten teidän pitää vain säästää jostain muusta.
Meikinpuhdistusaineeksi ja ihovoiteeksi kookosöljy. Meikiksi itse käytän vain huulikiiltoa (benecos luomumeikki, esim. Tokmannista), poskipunaa (Benecos tai Lidlin), ripsaria (Lumene) ja kulmaväriä (Lumene). Juhlaan lisäksi sävytetty kosteusvoide (Lidlin BB-voide tai Benecos).
Kookosöljyyn menee vuodessa noin 30 e, meikkeihin 50 - 80 e. Aika edullista. :)
merenneitonen kirjoitti:
Meikinpuhdistusaineeksi ja ihovoiteeksi kookosöljy. Meikiksi itse käytän vain huulikiiltoa (benecos luomumeikki, esim. Tokmannista), poskipunaa (Benecos tai Lidlin), ripsaria (Lumene) ja kulmaväriä (Lumene). Juhlaan lisäksi sävytetty kosteusvoide (Lidlin BB-voide tai Benecos).
Kookosöljyyn menee vuodessa noin 30 e, meikkeihin 50 - 80 e. Aika edullista. :)
On kyllä aika edulliset vuoden meikit! Tarvitsee itse tutustua myös noihin ja jos jotain kalliimpia paletteja ostelee niin nennasta pitää alkaa katselemaan.
Neuvo kirjoitti:
Naisen velvollisuus on meikata, joten teidän pitää vain säästää jostain muusta.
En nyt ihan noinkaan sanoisi, eiköhän se ole ihan jokaisen itse päätettävissä ...
Nyt en ymmärrä kysymystä. Minä meikkaan kuutena päivänä viikossa: meikkivoide, poskipuna, luomiväri, eyeliner ja ripsari.
Kaikki luomivärit ja poskipunaton viitisen vuotta vanhoja. Niitä menee niin vähän, että kestää varmaan toiset viisi. Meikkivoide kestää toista vuotta. Kerran vuodessa eyeliner.
Rahaa menee lähinnä vain siihen, että uusin ripsarin noin neljän kuukauden välein.
Ripsaria tulee kyllä käytettyä nykyään sen verran harvoin, että voisi vaihtaa halvempaan. Harmittaa heittää pois vanhentunut mutta vähänkäytetty pakkaus. Onko suosituksia hyvistä ja halvoista erottelevista ripsareista? Ei mitään klimppiripsiä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ripsaria tulee kyllä käytettyä nykyään sen verran harvoin, että voisi vaihtaa halvempaan. Harmittaa heittää pois vanhentunut mutta vähänkäytetty pakkaus. Onko suosituksia hyvistä ja halvoista erottelevista ripsareista? Ei mitään klimppiripsiä kiitos.
Miten ihan vaan lumenen ripsarit? Ihan hyviä ainakin omasta kokemuksesta
Lumenen tuotteet on kyllä itsellä toimineet hyvin, suht edullisia kuitenkin vaikka hlvempia vaihtoehtoja löytyy myös... Minun mielestä hyvä hintalaatusuhde😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse heitin kaikki meikit pois kuutisen vuotta sitten eikä se muuttanut elämääni mitenkään.
Tätähän tässä kysyttiin. Miksi naiset vihaavat itseään laittavaa naista?
Jos ette meikkaa, niin miksi avaatte ketjun kertoaksenne meikkaajalle, että ei tarvitse meikata. Ristus.
Meikkaavat naiset on tyhmiä.
Tälläisten kommenttien tekeminen ei anna kovin älykästä kuvaa. Toki ehkä tiesitkin sen jo.
Itse ostan meikit yleensä poistokoreista ja edellisen kerran Lumenen tuotteita fiksuruoka.fi sivulta.
Tässä jo hyviä vinkkejä olikin jo kauppoihin liittyen, mutta huomasin että esim Tokmannista saa joitain hyviä. Tietysti ei kaikki parhailta merkeiltä mutta ihan hyviä siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Nennan hakua olen käyttänyt ja kyllä sillä aina joku 10-30% tulee halvemmaksi kun jaksaa vaan tarkistaa. Erityisesti kalliimmissa meikkituotteissa on hyvä.
On kyllä nopeampi tuolta katsoa, erityisesti vähän harvinaisemmissa tuotteissa. Ei tarvitse joka luukusta erikseen etsiä. Itsellä usein vähän harvinaisemmat k-beauty tuotteet etsinässä niin ei tarvitse joka kauppaa selata.