Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säästää meikkien ostamisessa

Vierailija
21.06.2022 |

Tuntuu että menee ihan törkeästi meikkeihin ja kosmetiikkaan rahaa. Kuitenkin ostelen vain perusjuttuja niin tuntuu pahalta. Mitkä kaupat olette kokeneet edullisimmiksi vaihtoehdoiksi?

Kommentit (181)

Vierailija
121/181 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kokemuksia Lidlin ripsareista? Olisi kiinnostavaa tietää onko mistään kotoisin?

Vierailija
122/181 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse heitin kaikki meikit pois kuutisen vuotta sitten eikä se muuttanut elämääni mitenkään.

Tätähän tässä kysyttiin. Miksi naiset vihaavat itseään laittavaa naista?

Jos ette meikkaa, niin miksi avaatte ketjun kertoaksenne meikkaajalle, että ei tarvitse meikata. Ristus.

Emme me vihaa itseään laittavaa naista, emmekä edes meikkaavaa. Mistä sinulle sellainen vainoharhainen ajatus tuli mieleen? Meikkaaminen ei ole synonyymi laittautumiselle, minkä kaupungilla kävellessään voi omin silmin nähdä.

Me avaamme ketjun ja kerromme aloittajalle, että hän säästää ihan kaikki meikkeihin käyttämänsä rahat, kun ei meikkaa. Tätähän siinä kysyttiin, eli "miten säästää meikkien ostamisessa", vastaus: jättää ostamatta.

Kannattaa kokeilla edes viikko, miten käy kun jättää meikkaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/181 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämäkin ketju. Varmaan 80% vastauksista on tuota älä meikkaa-länkytystä. 😁

Se tai meikkimäärän vähentäminen on ihan varteenotettava vaihtoehto :D opit sitten ehkä joskus

Hirvee uhka, että joku haluaa meikata. Yritä kestää.

Ja muka meikkaamattomilla parempi itsetunto 🤣

Olen lukenut väitteen, että eräät meikkaavat saadakseen enemmän itsetuntoa. Eli kun itsetuntoa on muutenkin tarpeeksi, ei tarvitse meikata - ei ainakaan saadakseen lisää itsetuntoa.

Miksi tämä "jätät meikit ostamatta ja meikkaamatta, niin säästät kaikki meikkirahat" menevät niin meikkiuskovaisten tunteisiin, että suuttuvat meille, jotka emme meikkaa?

Vierailija
124/181 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä meikit loppuun asti.

Osta uusi vasta kun entinen on loppu.

Mieti, missä kannattaa panostaa, missä voi pihistellä.

Pitääkö joka paikkaan meikata? Pitääkö aina meikata samalla tavalla, vai riittääkö joskus vähempi?

Päivitä meikkaustyyliäsi, kuten myös hiustyyliäsi.

Katso ruokakaappiin. Hunaja on hyvä kauneudenhoitotuote. Suola- tai sokerikuorinta parempi kuin mikromuovia sisältävät kuorintatuotteet.

Vierailija
125/181 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meikkaat, jos siitäkin tulee stressi, kun rahat menee? Meikkaaminen on OK, niin kauan kuin ihminen tekee sitä mielellään. Mutta tuo vaikuttaa jo ongelmalta. Onko sinulla huono itsetunto?

Vierailija
126/181 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meikkaat, jos siitäkin tulee stressi, kun rahat menee? Meikkaaminen on OK, niin kauan kuin ihminen tekee sitä mielellään. Mutta tuo vaikuttaa jo ongelmalta. Onko sinulla huono itsetunto?

Onneksi meilla on Dollar Tree, kaikki meikit ja muut kamat $1.25.

Vierailija
127/181 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On monia syitä kyllä olla meikkaamatta, mutta kun on eniten huono olo, tekee eniten mieli meikata. Riippumatta raha tilanteesta.

Vierailija
128/181 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain kokemuksia Lidlin ripsareista? Olisi kiinnostavaa tietää onko mistään kotoisin?

Ihan ok, mutta suosin kalliimpia itse lähinnä ainesosien takia

Vierailija
129/181 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrimaarit kirjoitti:

Itse olen ihan cocopanda käyttänyt ja sitten jos tarvitsee hintavertailua tehdä niin nenna.fi on hyvä

Olet siis naisten ihmisoikeuksien polkemisen kannalla ja haluat tukea miesten oikeutta puuttua naisen kehoon, Katrimaarit?

Vierailija
130/181 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Lumenen pohjameikkejä (meikkivoide, peitevoide ja puuteri), nämä ovat usein -30% tai jopa -40% Tokmannilla. Kun kyseinen alennus tulee, ostan jemmaan muutaman, kun tiedän, että tulevat käyttöön kuitenkin.

Tokmannilta ostan myös Essencen tai Catricen ripsivärit sekä kulmatuotteet, ovat todella hyviä ja edullisia eivätkä häpeä laadussa kalliimmille!

Myös Maybelline on usein Tokmannilla -40%.

Ainoastaan aurinkopuuteri ja poskipuna ovat kalliimpaa merkkiä, niitä tulee käytettyäkin säästeliäästi, joten kestävät useamman vuoden.

Vierailija
131/181 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta tarjoustuotteita esim. tokmannilta essence ja lumene kun on tarjouksessa, niin ostat samalla kertaa useamman kun on tarjous, jossain muussa voi maksaa yksi tuote 10-20e ja sillä saa noita merkkejä jo useamman tarjouksesta. Käytät samoja hyväksi todettuja, uusia kun kokeilee voi olla hutiostos. Nyt pitäisi olla myös muissakin kaupoissa juhannuksen jälkeinen ale.

Vierailija
132/181 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

w7 on myös edullinen sarja ja sitä voi tilata netistä tai ostaa normal kaupoista, myös revolution. Suihkugeelejä saa eurolla parilla tokmannilta ja lidlistä. 

Vierailija
133/181 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On monia syitä kyllä olla meikkaamatta, mutta kun on eniten huono olo, tekee eniten mieli meikata. Riippumatta raha tilanteesta.

Eräät juovat, toiset lähtevät lenkille ja nämä meikkaavat huonoa oloa pois. Huonompiakin tapoja on, kuten se ensin mainittu.

Vierailija
134/181 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä meikkaa näyttääkseni erityisen hyvältä vaan normaalilta itseltäni. Todella tummat silmänaluset, punoittavat nenänpielet ja ihon pienet virheet, haluan ne peittoon. Tarvitsen myös vähän väriä naamaan. Nelikymppisenä, vaaleana suomalaisena näytän haamulta ilman kulmakynää ja poskipunaa/aurinkopuuteria. Ja kyllä, suurimman osan ajasta olen ilman meikkiä ja voin lähteä asioille ilman sitä mutta paremmalta tuntuu olla liikkeellä huoliteltuna.

Vierailija
135/181 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiotuotteet. Lumenea ostan mammuttipåiviltä ja sikapäiviltä, seerumin ostan Tokmannilta. Käsisaippuan ostan kanisterista.

Kosmetiikkaan meni viime vuonna 80 euroa

Vierailija
136/181 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim aurinkopuuteri on ainakin 5 v vanha. Käytän 5 krt viikossa

Vierailija
137/181 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Max Factorin meikkivoidetta 2kpl silloin kuin sitä on alennuksessa, näytän todella ankealta ilman meikkivoidetta. Poskipuna on Lorealin paletti, oli n.11e. Ripsari on sama kuin teininä se musta ja halpa Maybelline se pinkki vihreä putilo. Talvella joku halpa vedenkestävä. Kulmakynä on Yves Rocherilta semmoinen teroitettava, on halvempi ja kestää kauemmin kuin ne uudenaikaiset joita ei teroiteta. Huuliin Labellon värillistä huulirasvaa, ei ole kallista. Kun meikki on valmis päälle kiinnitysuihketta, ostin jostain halpakaupasta, oikeasti auttaa ei tarvi lisätä meikkiä iltapäivällä. Kun tietää omat luottotuotteensa niitä voi tiirailla alennuksesta.

Vierailija
138/181 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, ettei kukaan ole maininnut sanallakaan meikkitekniikoista ja meikkisiveltimistä. Oikealla tekniikalla ja siveltimillä saa helposti halutun tuloksen. Opettelua vaatii, mutta on vaivanarvoista.

Vierailija
139/181 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse heitin kaikki meikit pois kuutisen vuotta sitten eikä se muuttanut elämääni mitenkään.

Minä taas en ole koskaan meikannut, en nuorena enkä sen jälkeen.

En edes osaisi!

Mitenkähän korkean pinon euroja olen säästänytkään!

Olen elänyt  ja elän hyvää elämää ilman meikkejä.  Minulla on ystäviä, miesystäviä ollut ja olisi tulossa mutta nyt pidän taukoa seurustelusta kenties lopullisesti. Sitä en kuitenkaan voi mennä vannomaan ettenkö vielä miestä huolisi jos oikein hyvä kohdalle osuu.

Minua ei ole koskaan hyljeksitty tai syrjitty tai haukuttu tai kiusattu meikittömyydestä. Miehille se tuntuu olevan yhdentekevää, ja vaikka tiedän että naiset pääasiassa meikkaa itseään ja toisia naisia varten, en ole lähtenyt siihen mukaan. Koska ei ole kiinnostanut eikä kiinnosta.

Joskus kun näen jonkun joka on taidokkaasti ja kauniisti meikattu saatan ihailla miten joku osaa.  Ei ole kuitenkaan minun juttuni ja kuten sanoin, en edes osaisi niin että annan olla. Ei kiinnosta opetella.

Vierailija
140/181 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim aurinkopuuteri on ainakin 5 v vanha. Käytän 5 krt viikossa

Jotkut meikit säilyvät hyvänä kyllä ihmeellisen kauan. Tämä on tullut itsekkin todettua. Kunhan tilassa ei ole liian kosteaa ettei paakkuunnu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan