Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säästää meikkien ostamisessa

Vierailija
21.06.2022 |

Tuntuu että menee ihan törkeästi meikkeihin ja kosmetiikkaan rahaa. Kuitenkin ostelen vain perusjuttuja niin tuntuu pahalta. Mitkä kaupat olette kokeneet edullisimmiksi vaihtoehdoiksi?

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaa vähemmän, pari kertaa viikossa 😉

Vierailija
2/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan cocopanda käyttänyt ja sitten jos tarvitsee hintavertailua tehdä niin nenna.fi on hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta meikkaaminen. Ta-daa!

Vierailija
4/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heitin kaikki meikit pois kuutisen vuotta sitten eikä se muuttanut elämääni mitenkään.

Vierailija
5/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt kysymystä. En ole koskaan ostanut meikkejä.

M44

Vierailija
6/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa alennuksesta enemmän kerralla. Meikkaa harvemmin.

Vierailija
7/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catrice ja essence on ihan hyviä.

Vierailija
8/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee varmaan yllättävä vastaus. Lopeta meikkaus kokonaan.

Vierailija
9/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä meikkiä. Seuraava kysymys?

Vierailija
10/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori. Kysy myyjältä eihän ole itse käyttänyt. Ebay on kanssa hyvä, lue arvostelut.

Vierailija
11/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkkejä käytät?

Mulla on käytössä esim. Lumenen Illumination-meikkiseerumi, maybellinen sky high-ripsari, maxfactor poskipuna, alle 10e puteli maksavia kynsilakkoja... Enkä koe, että mulla menis meikkeihin hirveesti. Yksi kalliimpi hankinta on ollut urban decay meikkipaletti (n. 50e) mutta se tulee kestämään pitkään.

Vierailija
12/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee meikkeihin tosi vähän rahaa, mutta ihonhoitotuotteisiin ihan liikaa. Joku seerumikin on kuukaudessa loppu ja se maksaa ihan minimissään 30 e..

Vierailija
13/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen osan kalliimmista ihonhoitotuotteita vaihtanut esim herbinaan, urtekramiin ja LV:hen. Toimivat oikein hyvin, ellei jopa yhtä hyvin.

Vierailija
14/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Nennasta vaan halvin kauppa🤔 Halvin tapa on tietty olla meikkaamatta mutta itse ainakin pidän siitä että saa vähä itsevarmuutta näyttämällä kauniimmalta

Vierailija
15/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse heitin kaikki meikit pois kuutisen vuotta sitten eikä se muuttanut elämääni mitenkään.

Tätähän tässä kysyttiin. Miksi naiset vihaavat itseään laittavaa naista?

Jos ette meikkaa, niin miksi avaatte ketjun kertoaksenne meikkaajalle, että ei tarvitse meikata. Ristus.

Vierailija
16/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain yhtä ns kosmetiikka tuotetta, Natusan by Johnsons, Baby Shampoo. Sillä pesen niin hiukset, kasvot, jne.

Mitä lisäarvoa ne meikit tuo sinun elämään?

Vierailija
17/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ennakkoluulottomasti halpismerkkejä, Lidlin kynsilakka, poskipuna ja erityisesti huulipuna (jos löytyy oma väri) ovat hyviä- Tokmannin Essenceltä kajal ja ripsiväri. Käytin ennen kalliimpaa kosmetiikkaa, mutta halpiksilla mielestäni yhtä hyviä.

Meikkivoiteen ja luomivärin olen ostanut kalliimmilta merkeiltä, näissä minusta eron kalliimman ja halvemman välillä huomaa.

Vierailija
18/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee meikkeihin tosi vähän rahaa, mutta ihonhoitotuotteisiin ihan liikaa. Joku seerumikin on kuukaudessa loppu ja se maksaa ihan minimissään 30 e..

Seerumeita saa varmasti halvemmallakin, esimerkiksi The Ordinarylta löytyy monenlaisia tuotteita.

Vierailija
19/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alkanut ostaa pelkkää Joe Blascoa. Ehkä vähän kalliimpia, kuin perus markettimeikit mutta kestävät PALJON pidempään, eli menee kuitenkin varmaan vähemmän vuodessa rahaa tai ainakin aika samaa hintaluokkaa, mutta saa myös ihan eri laatua.

Vierailija
20/181 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketin alennuspäiviltä puoleen hintaan tai Kärkkäisen sikapäiviltä alennuksesta. En osta normaalihinnoilla kovin usein vaan hyödynnän alennuksia. Monia tuotteita voi jättää pois, ei kaikkea tarvitse olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi