Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa mennä +30 vuotiaana ainoana sinkkuna häihin

katjuska123456
20.06.2022 |

Kaverin häät ja itse kaveriporukan ainoa sinkku. Muilla mies ja 1-3 lasta. Itselläni pitkä suhde kariutunut ja edelleen rikki siitä. Samalla äitiys haaveena lipuu entistä kauemmas. Näin 31-vuotiaana naisena on karua olla kaveripiirin ainoa sinkku ja ei jaksaisi mennä häihin katselemaan sitä muiden perheidylliä ja onnea. Katkera en muille ole ja olen onnellinen muiden onnelle, mutta tuntuu ettei itsellä ole hyvä olla kun jatkuvasti juokset muiden häissä, bebejuhlissa ja polttareissa ainoana sinkkuna.

Vakavasti pohdin, pitääkö tämän takia jättää häät välistä. Tunnen itseni paskaksi ihmiseksi, kun edes pohdin tällaista. Lisäksi häissä on pari eksän kaveripariskuntaa, jotka muistuttavat eksästä josta en ole edelleenkään päässyt yli.

Olenko ainoa, joka tuntee näin?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja - lähden mielelläni aveciksi sinulle ja voit sitten kertoa häissä että olemme syvästi rakastuneet ja pian on perheenlisäystä tulossa ja että olet saanut miehen joka kohtelee sua kuin kuningatarta ja prinsessaa :) Ja kerron sitten kaikille miten ihana ja kaunis sinä olet... Mennäänkö sillä? :)

Vierailija
62/70 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en menisi mihinkään häihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä tuntuu luulevan, että häpeäisin sinkkuuttani. Ei ole edelleenkään kyse siitä. Vaan siitä, että kaipaan samaa parisuhdeonnea. Sama asia kuin lapsettomuudesta kärsivän ympärillä olisi jatkuvasti vain vauvoja.

Tosiaan miehen puolella voisikin olla sinkkumiehiä, mutta koko miehen suku ja kaverit ovat ulkomailta. :D Itse en paskalla kielitaidolla heitä lähestyisi, joten ei taida miestä sitäkään kautta löytyä. 

-ap

Vierailija
64/70 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

katjuska123456 kirjoitti:

Moni täällä tuntuu luulevan, että häpeäisin sinkkuuttani. Ei ole edelleenkään kyse siitä. Vaan siitä, että kaipaan samaa parisuhdeonnea. Sama asia kuin lapsettomuudesta kärsivän ympärillä olisi jatkuvasti vain vauvoja.

Tosiaan miehen puolella voisikin olla sinkkumiehiä, mutta koko miehen suku ja kaverit ovat ulkomailta. :D Itse en paskalla kielitaidolla heitä lähestyisi, joten ei taida miestä sitäkään kautta löytyä. 

-ap

Lyön vetoa, ettei sitä parisuhdeonnea kaikilla ole, vaikka parisuhteessa ovatkin :D on pettämistä, valehtelua, salailua, väkivaltaa ym., joista ei puhuta...

Vierailija
65/70 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä ottaa jonku avecin mukaan, moni mies on sellainen että lähtee aina jos tarjolla on ilmaista juomaa ja ruokaa.

Avecin voi ottaa mukaan vain, jos kutsussa on maininta avecista. Kutsuttu ei päätä ketä kutsu koskee ja ota mukaan kuokkavieraita

Vierailija
66/70 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järki käteen, ei tuo ole nykyään ikä eikä mikään! Itse olin sinkkuna morsiusneitona 35-vuotiaana eikä kukaan ajatellut siitä mitään. Sen jälkeen ehdin vielä perustaa perheen. Tämä on sitä nykyaikaa 🙂

Vierailija
67/70 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ole tyytyväinen sinut kutsuttu sinkkuna häihin!Minua ei naisena kosksa olen sinkku kutsuttu edes oman läheiseni häät,ei lasten kaste juhla,Koska olen sinkku. Ei ystävien kotiin kahville tai juhlat,koska olen sinkku.Tulevat mieluiten kotiini .piste.

Vierailija
68/70 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä puhe sinkkuelämän eduista. Ainakin kymmenen etua löytyy:

1. Taloudellinen riippumattomuus; kukaan ei rahojasi

2. Henkinen riippumattomuus

3. Voit matkustella ja mennä töiden perässä ihan minne haluat, muista välittämättä

4. Olet varmasti nettoveronmaksaja, kun lapselliset saavat äitiysrahoja, lapsilisiä, perhepäivähoitopaikkoja, kouluja, sairaanhoitoa, elatusapuja, avierojuristeja ym ym ja harmaat hiukset nuorina

5. Voit haluetessasi hoitaa sukulaisten tai ystäviesi lapsia

6. Ulkonäkösi pysyy kauemmin nuorena ja nuorekkaana.

7. Työuraa on helpompi ja uskottavampaa rakentaa sinkkuna.

8. Todennäköisesti voit elää  pitempään terveenä kuin nuutuneet perheelliset.

9. Voit korjata virheen parinmuodostuksesa nopeasti, ilman vuosikausien säätämistä.

10. Voit paremmin huolehtia omista vanhemmistasi, jos sellaiseen on tarvetta.

Vierailija
69/70 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menet, mutta olet paikalla niin kauan kuin huvittaa. Tunnen pari tapausta, jossa puoliso onkin löytynyt häiden humussa toisesta sinkusta. Mieli avoimena matkaan.

Vierailija
70/70 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ylpeä, ettet ole sortunut valheelliseen rakkausjuttuihin. Olet vahvempi kuin nämä vankilaan menijät!