Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa mennä +30 vuotiaana ainoana sinkkuna häihin

katjuska123456
20.06.2022 |

Kaverin häät ja itse kaveriporukan ainoa sinkku. Muilla mies ja 1-3 lasta. Itselläni pitkä suhde kariutunut ja edelleen rikki siitä. Samalla äitiys haaveena lipuu entistä kauemmas. Näin 31-vuotiaana naisena on karua olla kaveripiirin ainoa sinkku ja ei jaksaisi mennä häihin katselemaan sitä muiden perheidylliä ja onnea. Katkera en muille ole ja olen onnellinen muiden onnelle, mutta tuntuu ettei itsellä ole hyvä olla kun jatkuvasti juokset muiden häissä, bebejuhlissa ja polttareissa ainoana sinkkuna.

Vakavasti pohdin, pitääkö tämän takia jättää häät välistä. Tunnen itseni paskaksi ihmiseksi, kun edes pohdin tällaista. Lisäksi häissä on pari eksän kaveripariskuntaa, jotka muistuttavat eksästä josta en ole edelleenkään päässyt yli.

Olenko ainoa, joka tuntee näin?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä ottaa jonku avecin mukaan, moni mies on sellainen että lähtee aina jos tarjolla on ilmaista juomaa ja ruokaa.

Vierailija
2/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiuskimpun heitossa vaan paalupaikalle sitten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mutta ei se ole sama asia vaikka olisikin random avec. Silti olen sinkku perheetön muiden perheidyllin keskellä. 

-ap

Vierailija
4/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häistä löytyy usein lohtumies :-)

Vierailija
5/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene, jos ahdistaa.

Vierailija
6/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä ottaa jonku avecin mukaan, moni mies on sellainen että lähtee aina jos tarjolla on ilmaista juomaa ja ruokaa.

Oli vähän yllättävä ajatus, voisin kyllä lähteäkin, siis noin yleisesti ottaen.

Pääsisi laittamaan ykköset päälle, ja kai siellä voi olla muitakin sinkkuja??

M

Vierailija
7/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

katjuska123456 kirjoitti:

Kiitos, mutta ei se ole sama asia vaikka olisikin random avec. Silti olen sinkku perheetön muiden perheidyllin keskellä. 

-ap

Niin, no jos se nyt sitten noin kurjaa on kaikinpuolin, niin kait se on sitten parempi vaan jättää kokonaan menemättä, ei kukaan jaksa mitään murjotustakaan katella saati varsinkaan jotain kännissä tilittävää.

Vierailija
8/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Haukat kaikki tänne!

Vierailija
9/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös häät ole hyvä paikka löytää miesseuraa. Näin ainakin omien kokemusten mukaan :D

Mene avoimin mielin. 

Vierailija
10/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häistä löytyy usein lohtumies :-)

Bestmanin kanssa naimisiin 2023?

Vierailija
11/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin jättäytynyt pois. Tilanne olisi ollut liian kiusallinen. Sinkkuna tapasin lähinnä miehiä nettitreffeillä. Pitkä kokemus sinkkuudesta.

Vierailija
12/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset antanut niille kilteille miehille mahdollisuutta silloin kun olit nuori?😔

Kiltti Mies

Vierailija
13/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi kansainväliset häät, joista ehkä 80% ulkomailta. Ja itse totaalisen paska kielissä. :D Joten enpä taitaisi hirveästi sosialisoida muiden kanssa. :D

-ap

Vierailija
14/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne kun olin tuon ikäinen. Kurja juttu. Älä mene jos ahdistaa. Lapsen voi nykyään tehdä yksinkin. Munia pakkaseen, ehkä piankin on mahdollista kustantaa toimenpide lahjoittamalla muutamia.

Siis jos tuntuu että oma lapsi on ehdottomasti saatava.

Vierailija
15/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset antanut niille kilteille miehille mahdollisuutta silloin kun olit nuori?😔

Kiltti Mies

Ööh, koska olin 8v suhteessa miehen kanssa, mikä kariutui. 

-ap

Vierailija
16/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tapasit mr bad guy jänittävän, jäit intohimon vangiksi ja nyt ei kiltit kelpaa vaikka tinder on niitä täynnä eli nirso.

Vierailija
17/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että pian se avioliitto alkaa vtuttamaan ja lapsiarki vasta raskasta onkin. Ymmärrän, että niitä haluaa, mutta usein niistä ei saa niin paljon iloa kuin voisi kuvitella. Nauti vielä kun kerkeät.

Vierailija
18/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 40v sinkku eikä oo aikomustakaan stressata miehen saannista. Myös eronnut vuosi sitten. Jännä että sua kiinnostaa muiden jutut niin paljon että itsekin oltava joku kun muillakin on.

Vierailija
19/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

katjuska123456 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti Mies

Ööh, koska olin 8v suhteessa miehen kanssa, mikä kariutui. 

-ap

Motkotitko ja nalkutit miehelle kaikki päivät ja tämä lähti?

Vierailija
20/70 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morsiuskimpun heitossa vaan paalupaikalle sitten!

Ap sanoi olevansa siellä ainoa sinkku, joten kimpun voi antaa hänelle suoraan käpälään.