Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riittääkö rippilahjaksi 5 euron seteli ja kortti?

Vierailija
19.06.2022 |

Tuli kutsu juhliin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi viedä vähempää kuin 20 euroa.

Tossa ois meidän perheen kahden päivän ruoat.

20 euroa on sinkun viikkobudjetti.

Vierailija
42/48 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomipaketti voisi olla tuon ikäiselle ajankohtainen.

Äitinsä mukaan nuorta ei kiinnosta sukuelimet eikä mikään muukaan aiheeseen liittyvä.

Vierailija
44/48 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kertakaikkiaan ole rahaa. Hyvä että lapsi/ nuori oppii että joillakin on enemmän rahaa ja toisilla vähän.

Rippikoulun käyminen ja konfirmaatio ovat kristillisiä asioita. Raamattu opettaa että ihminen ei voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa (rahaa). Raamattu sanoo että maallinen rikkaus ei ole Jumalasta.

Kai ymmärrät sitten senkin, ettei Luoja laiskoja elätä. Raamatussa sanotaan , otsasi hiessä sinun pitää leipäsi hankkiman. Olen satavarma ,ettet viitsi käydä töissä, vaan lusmuilet kotona .

Vierailija
45/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kertakaikkiaan ole rahaa. Hyvä että lapsi/ nuori oppii että joillakin on enemmän rahaa ja toisilla vähän.

Rippikoulun käyminen ja konfirmaatio ovat kristillisiä asioita. Raamattu opettaa että ihminen ei voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa (rahaa). Raamattu sanoo että maallinen rikkaus ei ole Jumalasta.

Kai ymmärrät sitten senkin, ettei Luoja laiskoja elätä. Raamatussa sanotaan , otsasi hiessä sinun pitää leipäsi hankkiman. Olen satavarma ,ettet viitsi käydä töissä, vaan lusmuilet kotona .

Olen tehnyt töitä hoitoalalla 30v. Tällä hetkellä olen tilapäisesti poissa työelämästä, sairauden takia.

Vierailija
46/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ripille päästessä kiinnittänyt huomiota siihen kuka antoi mitenkin paljon. Enemmän ärsytti turha tavaralahja kun en kerännyt mitään astioita tms. mutta jotkut kai aatteli ettei kehtaa antaa vitosta mutta muki täynnä pahaa karkkia on jotenkin parempi...

Vierailija
47/48 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se rippilapsi niitä kemuja maksa! Kaikki rahat pistää omiin juttuihin, vanhemmat kustantaa koko tarjoilun.

Kaikki puhdasta tuloa ja helposti.

20€ annan ja sillä sipuli😁

Vierailija
48/48 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi kirjekuoren sisään kortti ja vitosen seteli. Sillä sipuli.