Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia

Vierailija
19.06.2022 |

ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys.
Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?
Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista.
Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman.
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…

Kommentit (9094)

Vierailija
6841/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää Wille nyt tehnyt yhtään mitään muuta kuin ollut hiukka tyhmä? Itsekin miehenä katselen mielellään kahdenkympin korvilla olevia kauniita tyttöjä varsinkin näin kesällä ja olen heitä yli tuplasti vanhempi, toki en lähde heille mitään ehdottelemaan.

Nimenomaan! Kakskyt jotain oleva kundi on katsellut sillä silmällä lukiotyttöjä, ja ilmaissut itseään hivenen kömpelösti, päivän päätteeksi ketään ei ole seksuaalisesti väkisin maattu.

Näettekö millaiseen inkvisition skaalaan joutuun naisen kanssa, jos nainen pääsee määrittelemään vähän uusia termejä? Mitä helvettiä tämä "grooming" nyt sitten tarkoittaa? Aivan käsittämätöntä, että jotain intialaista ruokakulttuuria sotketaan tähän keissiin. Onko se jotain paistettua lihaa vaiko varras? kuuluuko siihen mjieto vai tullinen kastoke?

Te nyt tiedätte vain, mitä lehdissä on kerrottu. Puolue on itse käsitellyt tuota ja tuominnut teot:

– Se mitä on tapahtunut, se on järkyttävää eikä hyväksyttävää. Eduskuntaryhmä ja puolueyhteisö tuomitsevat tapahtuneen täysin, Orpo totesi.

Mykkäsen mukaan kenelläkään eduskuntaryhmässä ei ole ollut käsitystä, että kyse on laajasta vyydistä, jossa puhutaan ”karmivista asioista".

– On mennyt luottamus siihen, että on selvästi jäänyt kertomatta asioita ja on liian ilmeistä, että asiallisen käytöksen rajat on ylitetty törkeällä tavalla.

Kyllä. Mitä sitten? 

Onko tää Wille nyt tehnyt yhtään mitään muuta kuin ollut hiukka tyhmä?

Ei itse asiassa näytä siltä, en mä näe kuin jotain halailua, tytön kutsumista "seksikkääksi" alaikäisenä. Typerää käytöstä, idioottimaista puhua niin. Tää on uutisoitu, kun tää "Kokoomuksen salaisuus" olis joku isompikin juttu. Typerä kundi kaiken kaikkiaan, mutta mitä sitten?

Miettikää kuinka paljon energiaa tää on vaatinu siltä koneistolta?

Koko homma pyörii subjektiivisten kuvausten ympärillä. Naisten fiiliksissä toisin sanoen. Ei ole mitään Mike Tysonin revittyjä pikkuhousuja missään eikä tän tyylistä. Tää on pelkästään naisten fiiliksien ympärillä tää juttu.

Ja tunnetusti naisiinhan voi aina luottaa. Kysykää vaikka Blickiltä tätä asiaa. Haha.

Tämä maksoi hänen uransa. Huhhuh.

Vierailija
6842/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä tuon ikäisen miehen pitäisi jo olla naimisissa ja saanut lapsia.

Mutta mitäpä väliä minun mielipiteellä on.

Näin sen feministivaltuutetun aloiteäänestyksen tuloskuvan, jossa Rydman oli ainoa vastaanäänestänyt. Kyse jonkin s-häirinnän yhdyshenkilökäytännön tuomisesta kaupungin organisaatioihin.

Tämähän selittää kaiken. Hän vaikuttaa siis ihan johdonmukaiselta eikä ole suostunut mielistelemään nykyistä trendiä. Yksityiselämä sanasta sanaan on ihan tavallisen rujoa, paljon melua ei mistään, näin ihmisten välillä. Naisten silmittömät ristiretket kyllä tunnetaan jo. Miksiköhän se kaunotar kannattaa pitää kotona eikä päästää liikaa liehumaan? Monista naisista tulee ihan hulluja, kun heidät päästetään valtaan tai muuhun vakavasti otettavaan asemaan.

Villen olisi kannattanut vetää no comments-linjaa. Sanoa, että yksityiset asiat on yksityisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6843/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkun aina luulin että kuuluu hyviin käytöstapoihin tarjota naiselle tuoli ja vähän alaselästä ohjata häntä istumaan oikealle paikalle. Oisiko tässä kyse siitä etä Rydman on kasvatettu suomenruotsalaisiin hyviin pöytätapoihin , joita suomalaisjuntit trailertrash ei ymmärää vaan kokee lääppimisenä? Siltä tuntuu. haha

Vierailija
6844/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silkkaa sontaa ja älytön ajojahti Rydmania kohtaan. Lukekaa puoluetoveri Binga Tupamäen twiitti sekä kuvakaappaukset keskusteluista, joita Rydman on käynyt netissä tämän "uhrin" kanssa. "Uhri" oli itse lääpällään Rydmaniin ja kun tämä torjui hänet, iski kostofiilis. Lisäksi Rydman on ollut massiivista tukipakettia vastaan ja ilmoittanut äänestävänsä sitä vastaan, mikä ei tietenkään sovi agendaan - kyllähän tuollainen vastarannan kiiski pitää saada pois tieltä.

Samalla tavalla aikoinaan Hesari jyräsi Aku Louhimiehen pohjasakaksi. Siinä ei ole miehellä mitään mahdollisuutta puolustautua kun valtakunnan suurilevikkisin lehti tekee tuomion ja ihmiset uskoo sokeasti näitä "Pravdan" uutisia.

Puolue on itse käsitellyt tuota ja tuominnut teot:

– Se mitä on tapahtunut, se on järkyttävää eikä hyväksyttävää. Eduskuntaryhmä ja puolueyhteisö tuomitsevat tapahtuneen täysin, Orpo totesi.

Mykkäsen mukaan kenelläkään eduskuntaryhmässä ei ole ollut käsitystä, että kyse on laajasta vyydistä, jossa puhutaan ”karmivista asioista".

– On mennyt luottamus siihen, että on selvästi jäänyt kertomatta asioita ja on liian ilmeistä, että asiallisen käytöksen rajat on ylitetty törkeällä tavalla.

Eli mainittu puoluetoveri Tupamäkikin tuomitsee asian.

Vierailija
6845/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 sivua miesten ulinaa siitä, kun päästiin yhdestä mahdolliselta pedarista.

Vierailija
6846/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnan kannalta pidän suorastaan vaarallisena että tuon exä Blickin kaltaiset ihmiset toimivat oikeusalalla. Kun lukee poliisin pöytäkirjoja hänen tekemistään "rikosilmoituksista" niin ei voi kuin nauraa. Poliisipöytäkirjat ovat julkisia ja löytyy Rydmanin blogista

Rydman on eron päätteeksi halunnut että exä muuttaa pois Rydmanin kämpästä, mutta tämäpä ei suostu palauttamaan avaimia eikä viemään kamojaan. Kun Rydman lopulta vaihtaa lukot ja palauttaa kamoja pudottamalla postiluukusta, niin exäpä tekee rikosilmoituksia.

Minun oikeustajun mukaan tämä exä itse o n se rikollinen, kun ei ole antanut avaimia vaan tunkeutunut luvatta toisen kämppään ym.

Niin kauan kun niitä kamoja on siellä toisen kämpässä, saa vielä "jalkaa oven väliin" toisen elämään. Siksi se oli niin kova takaisku, että hänelle palautettiin ne tavarat. Toksinen ihminen, kaukana uhrista.

Vierailija
6847/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta ettei tässäkään keississä kiinnitetä huomiota siihen, että exä vainoaa Rydmania poliisin avulla turhia rikosilmoituksia tehtailemalla. Rydman tässä on uhri.

Kuinka monta rikosilmoitusta hän tehtaili ja kuinka pitkän ajan kuluessa?

Useita.

Kuinka monta rikosilmoitusta ja kuinka pitkään tämä tehdas toimi?

Vierailija
6848/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää Wille nyt tehnyt yhtään mitään muuta kuin ollut hiukka tyhmä? Itsekin miehenä katselen mielellään kahdenkympin korvilla olevia kauniita tyttöjä varsinkin näin kesällä ja olen heitä yli tuplasti vanhempi, toki en lähde heille mitään ehdottelemaan.

Nimenomaan! Kakskyt jotain oleva kundi on katsellut sillä silmällä lukiotyttöjä, ja ilmaissut itseään hivenen kömpelösti, päivän päätteeksi ketään ei ole seksuaalisesti väkisin maattu.

Näettekö millaiseen inkvisition skaalaan joutuun naisen kanssa, jos nainen pääsee määrittelemään vähän uusia termejä? Mitä helvettiä tämä "grooming" nyt sitten tarkoittaa? Aivan käsittämätöntä, että jotain intialaista ruokakulttuuria sotketaan tähän keissiin. Onko se jotain paistettua lihaa vaiko varras? kuuluuko siihen mjieto vai tullinen kastoke?

Te nyt tiedätte vain, mitä lehdissä on kerrottu. Puolue on itse käsitellyt tuota ja tuominnut teot:

Kyllä. Mitä sitten? 

Onko tää Wille nyt tehnyt yhtään mitään muuta kuin ollut hiukka tyhmä?

Ei itse asiassa näytä siltä, en mä näe kuin jotain halailua, tytön kutsumista "seksikkääksi" alaikäisenä. Typerää käytöstä, idioottimaista puhua niin. Tää on uutisoitu, kun tää "Kokoomuksen salaisuus" olis joku isompikin juttu. Typerä kundi kaiken kaikkiaan, mutta mitä sitten?

Miettikää kuinka paljon energiaa tää on vaatinu siltä koneistolta?

Koko homma pyörii subjektiivisten kuvausten ympärillä. Naisten fiiliksissä toisin sanoen. Ei ole mitään Mike Tysonin revittyjä pikkuhousuja missään eikä tän tyylistä. Tää on pelkästään naisten fiiliksien ympärillä tää juttu.

Ja tunnetusti naisiinhan voi aina luottaa. Kysykää vaikka Blickiltä tätä asiaa. Haha.

Tämä maksoi hänen uransa. Huhhuh.

Ehkä kokoomuksella on enemmänkin tietoa väärinkäyttäytymisestä kuin hesarin lukijoilla.

Vierailija
6849/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnan kannalta pidän suorastaan vaarallisena että tuon exä Blickin kaltaiset ihmiset toimivat oikeusalalla. Kun lukee poliisin pöytäkirjoja hänen tekemistään "rikosilmoituksista" niin ei voi kuin nauraa. Poliisipöytäkirjat ovat julkisia ja löytyy Rydmanin blogista

Rydman on eron päätteeksi halunnut että exä muuttaa pois Rydmanin kämpästä, mutta tämäpä ei suostu palauttamaan avaimia eikä viemään kamojaan. Kun Rydman lopulta vaihtaa lukot ja palauttaa kamoja pudottamalla postiluukusta, niin exäpä tekee rikosilmoituksia.

Minun oikeustajun mukaan tämä exä itse o n se rikollinen, kun ei ole antanut avaimia vaan tunkeutunut luvatta toisen kämppään ym.

Niin kauan kun niitä kamoja on siellä toisen kämpässä, saa vielä "jalkaa oven väliin" toisen elämään. Siksi se oli niin kova takaisku, että hänelle palautettiin ne tavarat. Toksinen ihminen, kaukana uhrista.

Rydmania oli kielletty tulemasta hänen luokseen. Olisi helposti voinut laittaa jonkun toisen viemään ne tavarat.

Vierailija
6850/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin hassun miehen ulinaa.. Heistä itsestään kun olisi kiva että saisivat ahdistella ja lääppiä teinityttöjä ilman seuraamuksia.

Vierailija
6851/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minäkun aina luulin että kuuluu hyviin käytöstapoihin tarjota naiselle tuoli ja vähän alaselästä ohjata häntä istumaan oikealle paikalle. Oisiko tässä kyse siitä etä Rydman on kasvatettu suomenruotsalaisiin hyviin pöytätapoihin , joita suomalaisjuntit trailertrash ei ymmärää vaan kokee lääppimisenä? Siltä tuntuu. haha

Kukaan normaali nainen ei tarvitse mitään alaselästä ohjausta istuutuessaan.

Vierailija
6852/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parin hassun miehen ulinaa.. Heistä itsestään kun olisi kiva että saisivat ahdistella ja lääppiä teinityttöjä ilman seuraamuksia.

Tuota miesporukkaa on twitter puolillaan, ivaamassa siellä naisia, jotka esim. kertovat tulleensa ahdistelluiksi tai pahempaa alaikäisinä. Tämä on se kuva, jonka suomalainen mies haluaa tällä hetkellä itsestään antaa.

Vierailija
6853/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä Amanda on sairas. Wille laittaa viestiä, että hänellä on kaksi ala-ikäistä tyttöä mukana ja Amandalla on heti mielessä seksin harrastaminen kahden alaikäisen tytön kanssa. Ilmeisesti on myös heille ehdotellut itse jotakin asunnolla, koska itse mainitsee, että nopeastsi tuli selväksi ettei tyttöjä kiinnosta kimppakiva Amandan kanssa.

Amanda itse tässä on kiinnostunut nuorista tytöistä ja ahdistellut heitä.

Vierailija
6854/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydmanin blogista löytyy linkki exän rikosilmoituksiin ja poliisin päätöksiin , ei mitään rikosta, Willen ex tuntuu olevan vieläkin hyvin katkera, vuosienkin kuluttua.

Tulkitsemme asiat selkeästi hyvin eri tavalla (olen nyt ulkopuolinen, osallistuin viimeksi keskusteluun n. 50 sivua sitten) koska minun mielestäni mikään ei viittaa eksän katkeruuteen. Eksä on kokenut tulleensa rikoksen uhriksi ja tehnyt siitä rikosilmoituksen. Eksää on haastateltu ja vaikuttaa rauhalliselta ja on sinut itsensä kanssa tilanteen osalta. Huomattavasit neutraalimman oloinen eksä on tässä tilanteessa vrt. Rydman itse jonka ulosanti on ollut hyvinkin tunnepitoista ja leimaavaa. 

Olen myös eri, ja se että ylipäätään tekee rikosilmoituksen VAINOAMISESTA siksi että toinen jättä tavaroita rappukäytävään ja ilmoittaa siitä viestillä, vaikuttaa erittäin epävakaalta toiminnalta. Ja se, että sitä vielä vuosien jälkeen kehtaa puolustella, viittaa juuri katkeruuteen.

Vaan mistäpä me ulkopuoliset tietäisimme mitä tavaraa Rydman on postiluukusta yrittänyt tunkea.

vaikuttaa kihlasormukselta? Eksä tietysti lapsellisetsi ajatellut että niin kauan kun sormus pysyy Vilellä, he on kihloissa, eli hänellä olisi joitain oikeuksia Villen asuntoon kenties?? Tämmöset tulee tästä vaan mieleen, mahdollisina motiiveina kieltää kaikki yhteydenotot, koska ei se nyt mitään normaaliakaan ole kun ei ole poliisikaan ottanut todesta että mitään oikeaa uhkaa olisi. Niin jokuhan syy on ollut...kun ei kihlasormusta ole palautettu,niin saisko siitä joku aiheen vaatia rahaa, syytteitä, jne....? (ihan spekulaatiota, yleisellä tasolla mietin vain)

Vierailija
6855/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkään alaikäinen. Hän ei ole mikään daami.

Vierailija
6856/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ihan täällä suomalaistaustaisiltakin miehiltä onnistuu, periaatteessa olet oikeassa, mutta hivenen oli Westön värikynää sun kommentissasi. Voit nyt ottaa kullin kädestäsi ja pestä kädet.

Vierailija
6857/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydmania oli kielletty tulemasta hänen luokseen. Olisi helposti voinut laittaa jonkun toisen viemään ne tavarat.

Eikä hän tullutkaan kuin rappukäytävään. Ja usko mitä haluat. Varmaan oli useitakin tapoja ja mahdollisuuksia annettu vastaanottaa tavaroita.

Vierailija
6858/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydmanin blogista löytyy linkki exän rikosilmoituksiin ja poliisin päätöksiin , ei mitään rikosta, Willen ex tuntuu olevan vieläkin hyvin katkera, vuosienkin kuluttua.

Tulkitsemme asiat selkeästi hyvin eri tavalla (olen nyt ulkopuolinen, osallistuin viimeksi keskusteluun n. 50 sivua sitten) koska minun mielestäni mikään ei viittaa eksän katkeruuteen. Eksä on kokenut tulleensa rikoksen uhriksi ja tehnyt siitä rikosilmoituksen. Eksää on haastateltu ja vaikuttaa rauhalliselta ja on sinut itsensä kanssa tilanteen osalta. Huomattavasit neutraalimman oloinen eksä on tässä tilanteessa vrt. Rydman itse jonka ulosanti on ollut hyvinkin tunnepitoista ja leimaavaa. 

Olen myös eri, ja se että ylipäätään tekee rikosilmoituksen VAINOAMISESTA siksi että toinen jättä tavaroita rappukäytävään ja ilmoittaa siitä viestillä, vaikuttaa erittäin epävakaalta toiminnalta. Ja se, että sitä vielä vuosien jälkeen kehtaa puolustella, viittaa juuri katkeruuteen.

Vaan mistäpä me ulkopuoliset tietäisimme mitä tavaraa Rydman on postiluukusta yrittänyt tunkea.

vaikuttaa kihlasormukselta? Eksä tietysti lapsellisetsi ajatellut että niin kauan kun sormus pysyy Vilellä, he on kihloissa, eli hänellä olisi joitain oikeuksia Villen asuntoon kenties?? Tämmöset tulee tästä vaan mieleen, mahdollisina motiiveina kieltää kaikki yhteydenotot, koska ei se nyt mitään normaaliakaan ole kun ei ole poliisikaan ottanut todesta että mitään oikeaa uhkaa olisi. Niin jokuhan syy on ollut...kun ei kihlasormusta ole palautettu,niin saisko siitä joku aiheen vaatia rahaa, syytteitä, jne....? (ihan spekulaatiota, yleisellä tasolla mietin vain)

🤦

Vierailija
6859/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut on ainakin lähes poikkeuksetta ohjattu istumaan koskenalla selkään. Samoin teen omille lapsille. Tarjoan tuolia ja laitan käden selälle. Kyse ei ole lääppimisestä vaan hyvistä käytöstavoista.

Vierailija
6860/9094 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tiedoksi, asiaton käytös ei unohdu, vaikka niin uskottelettekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi