HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia
ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys.
Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?
Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista.
Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman.
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…
Kommentit (9094)
Vierailija kirjoitti:
Oi oi Wille 29 v ja Amanda 20 v. Hui kauhistus. Mutta Sauli yli 60 ja Jenni 30 v.
Kukahan sitä asemaansa on oikein käyttänyt?
Ja Pekka-vanhuksella ja Antoniollakin taitaa olla ikäeroa sellaiset 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ihan älytön case. Media ja some vaahtoa miespoliitikon täysin laillisista, normaaleista ja luonnollisista seksuaalisista mieltymyksistä. Onko tää yhteiskunta ihan tärähtänyt?
Sattumalta alaikäisistä ei ole laillista viehtyä.
Sattumalta ihan täysin laillista 16-vuotiaasta alkaen.
Ei ole, jos kyseessä on esim. opettajaan, valmentajaan tai työnantajaan tms. verrattavissa oleva henkilö.
Ja vaikka laillista olisi, niinhän eihän noita lasten nus sijoita mitenkään terveinä pidetä.
Täysin tervettä ja tieteellisestikin todistettua, että miehet keskimäärin pitävät nuoremmista.
Vierailija kirjoitti:
Iiris Suomela esiintyy ilotyttönä Jarno Vähäkainun ottamassa kuvassa.
Niin kauan hyvä, kun vain "esiintyy".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan miehille vilpitön kysymys. Onko teistä ongelma, että maassamme on tällainen ilmiö:
https://www.mediuutiset.fi/uutiset/kouluterveyskysely-seksuaalinen-hair…Ja jos on, niin mitä teistä sille pitäisi tehdä?
Olen mies ja onhan tässä kyseessä selkeästi ongelma. Ainoa ratkaisu mikä tulee mieleen on rangaistusten koventaminen ja lainsäädännön ajanmukaistaminen. Ehkä joku oikein suunnattu ja näkyvä valistuskampanja voisi myös toimia jollain tasolla.
Mitä mieltä olet case Rydmanista ja sen käsittelystä tämän tilastotiedon valossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä voi lukea Amanda tekemistä rikosilmoituksista. Täysin häiriintynyt ihminen. Toivottavasti ei saa töitä juristina, koska ei siihen työhön kykene ja ehkä on sen tajunnutkin ja siksi aloittanut tällaisen ajojahdin.
Itse ei palauttanut willelle asunnon avaimia, ei suostunut poistumaan willen kodista eikä viemään tavaroita pois. On myös itse mennyt ilmoittamatta willen asuntoon, mutta harmi lukot oli vaihdettu. Enkä yhtään ihmettele miksi. Amanda vainoaa tässä exäänsä ja fantasioi ryhmäseksistä alaikäisten tyttöjen kanssa.
https://static1.squarespace.com/static/5c4c2e61fcf7fdfcae423623/t/62afe…
Onko kuvaa tästä Amanda Blickistä?
Etkö osaa googlata?
Löysin itse asiassa Facdbookista. On mennyt naimisiin polkkatukkaisen miehen kanssa kait.
Vierailija kirjoitti:
Heh, 14-vuotiaat seurustelevat ja heillä on poikakaverit ja vastaavasti toisinpäin.
Nuoret ovat paljon kypsempiä kuin nämä politiikan papat nyt , jotka ovat asialla.
Ehkäisypillerit ovat yleisiä 14-vuotiailla.
Ei sovi narratiiviin, jossa kaikki naiset alle 30v ovat vielä viattomia lapsosia.
Myös me vanhemmat naiset koemme nuorten naisten häirintää, varsinkin työpaikoilla. Meitä mustamaalataan ja sitten nämä uhriutuvat nämä nuoret naiset. Keksivät perättömiä väitteitä. Oma agenda heillä näköjään tärkein. Olen törmännyt tällaisiin ilmiantajahulluihin työpaikoilla, järjestäen ovat nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kuinka monet puolustelijat yhtäkkiä vaativatkin aukotonta todistusaineistoa, vähintään videokuvaa tapahtumista, kun mhnmuuttajien g r o o m a u ksen he ovat valmiit uskomaan pienestäkin vihjeestä.
Tänään HS:ssa joku kokoomuslainen nainen (en muista nimeä, enkä jaksa etsiä) sanoi että häntä on lähestynyt somessa naisia, joilla on vastaavia kokemuksia WR:sta. Ei nämä kertomukset vaikuta siltä, että olisivat päästä keksittyjä.
Eikä laki ole sama kuin moraali. Jos 14-vuotiaille puhutaan pikkutuhmia, pidän toimintaa vastenmielisempänä kuin esim joitakin rikoksia.
Moraali ja pikkutuhmat. Niitä ei voi määrittää. Mitä tahansa voidaan pitää moraalittomana. Kuten presidenttimme toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi oi Wille 29 v ja Amanda 20 v. Hui kauhistus. Mutta Sauli yli 60 ja Jenni 30 v.
Kukahan sitä asemaansa on oikein käyttänyt?Ja Pekka-vanhuksella ja Antoniollakin taitaa olla ikäeroa sellaiset 40 vuotta.
Totta. Nyt Pekka viimein kuriin! Täysin moraalitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan seuraavaksi paljastuu? Aina ne on noista oikeistopuolueista. Pistää miettimään..
Ei aina. Minua on aikoinaan ahdistellut Paavo Arhinmäki. Pelottava mies.
Muistaakseni Paavo Lipponen ahdisteli aikoinaan nykyistä vaimoaan, joka jätti miehensä.
Mikä uhri tuo Amanda nyt on?!?? Wtf?!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 16-vuotiaan täytyy olla sen verran älykäs, että kieltäytyy itse siitä mitä itse pitää sopimattomana.
Näillä naisilla, jos joku selkään koskee on seksuaalinen ajatus, ovat jännittyneitä. Monet ulkomaalaiset tavat suovat hyvinkin läheistä koskettelua. Jos on seksuaalisesti heräämätön , ei ymmärrä silloin asiaa. Nyt jälkikäteen on minusta tämä asia jätettävä puimatta.
Olen muuten nainen. Osaan iskeä sormille jos on tarpeen ja sen osasin jo nuorena tyttönä.
16-vuotias ei ole aikuinen, vaan lapsi, mitä tulee aivojen kehitykseen. Siksi ovat helpommin manipuloitavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 16-vuotiaan täytyy olla sen verran älykäs, että kieltäytyy itse siitä mitä itse pitää sopimattomana.
Näillä naisilla, jos joku selkään koskee on seksuaalinen ajatus, ovat jännittyneitä. Monet ulkomaalaiset tavat suovat hyvinkin läheistä koskettelua. Jos on seksuaalisesti heräämätön , ei ymmärrä silloin asiaa. Nyt jälkikäteen on minusta tämä asia jätettävä puimatta.
Olen muuten nainen. Osaan iskeä sormille jos on tarpeen ja sen osasin jo nuorena tyttönä.
Sinun kirjoitustyylisi on niin tunnistettava, että kaikille on selvää kuka olet.
Nyt en ymmärrä. Kyllä on niin, että naiset ovat sukukypsiä aikaisemmin kuin mitä minun ikäkauteni.
Tosin nyt on asioihin tullut se asioiden vääristäminen.
Toisaalta opettajatkin koulussa kertovat nuorten tyttöjen keimailuista ja tunkeilevasta esiintymisestä opettajaa kohtaan.
En tiedä mitä uskoa. Hesarin jutun jälkeen olin varma Rydmanin sikailusta, mutta nyt jo kaksi näistä tapauksista vaikuttaisi tekaistuilta. Poliisin tutkintapäätös Blickin rikosilmoituksista osoittaa, ettei Rydmanin toiminnassa ollut mitään erikoista, kun taas Blickin toiminta tehtailla turhia rikosilmoituksia saa hänet vaikuttamaan epäilyttävältä muissakin jutuissaan. Sitten se nuori tyttö, joka väittää Rydmanin ahdistelleet, niin onkin käynyt ilmi, että hän oli itse ihastunut Rydmaniin, joka on joutunut hätistelemään häntä pois. Ja tuohon viestien lisäksi ulkopuolisen nuoren naisen, tytön kaverin, todistus, että asia on näin. Muusta on todisteena vain tytön kertomus.
Sitten kuitenkin on niin, että ei kai näin montaa tapausta voisi tulla esille jos asiassa ei olisi jotakin perää. Minun oma epäilykseni, joka voi olla ihan väärä, on että mitään kovin vakavaa ei ole tapahtunut, mutta Wille saa jotakin kiksejä kun saa nuoret tytöt ihastumaan itseensä. Antaa todennäköisesi jotakin signaaleja, mutta sitten ei kuitenkaan toimi loppuun asti ainakaan niin kauan kun on alaikäinen. Senkään jälkeen kyse ei ole pakottamisesta tms. mutta kyllä se voi jonkinasteisena groomausta olla, tiedostaen tai tiedostamatta. Kyllä varmasti Willen kannattaisi arvioida nyt kriittisesti omaakin käytöstään, vaikka voi tuntua epäreilulta miten häntä nyt riepotellaan julkisuudessa. En usko, että Wille on niin paha mitä nyt annetaan ymmärtää, mutta en usko että hänellä täysin puhtaat jauhot on kuitenkaan pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Heh, 14-vuotiaat seurustelevat ja heillä on poikakaverit ja vastaavasti toisinpäin.
Nuoret ovat paljon kypsempiä kuin nämä politiikan papat nyt , jotka ovat asialla.
Jotkut seurustelevat, mutta OMANIKÄISTENSÄ kanssa. 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16-vuotias ei ole aikuinen, vaan lapsi, mitä tulee aivojen kehitykseen. Siksi ovat helpommin manipuloitavissa.
Aivot ovat kehittyneet, mutta seksuaalisuus on herkkää, jolloin nuori kokee kaiken "lähentymisen", jopa silmiin katsomisen seksualisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä voi lukea Amanda tekemistä rikosilmoituksista. Täysin häiriintynyt ihminen. Toivottavasti ei saa töitä juristina, koska ei siihen työhön kykene ja ehkä on sen tajunnutkin ja siksi aloittanut tällaisen ajojahdin.
Itse ei palauttanut willelle asunnon avaimia, ei suostunut poistumaan willen kodista eikä viemään tavaroita pois. On myös itse mennyt ilmoittamatta willen asuntoon, mutta harmi lukot oli vaihdettu. Enkä yhtään ihmettele miksi. Amanda vainoaa tässä exäänsä ja fantasioi ryhmäseksistä alaikäisten tyttöjen kanssa.
https://static1.squarespace.com/static/5c4c2e61fcf7fdfcae423623/t/62afe…
Onko kuvaa tästä Amanda Blickistä?
Etkö osaa googlata?
Löysin itse asiassa Facdbookista. On mennyt naimisiin polkkatukkaisen miehen kanssa kait.
Polkkatukka viittaa siihen, ettei ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivot ovat kehittyneet, mutta seksuaalisuus on herkkää, jolloin nuori kokee kaiken "lähentymisen", jopa silmiin katsomisen seksualisuutena.
Eivät ole, vaan kehittyvät n. 25v ikään asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut seurustelevat, mutta OMANIKÄISTENSÄ kanssa. 🤦🏻
No ehkä ei kuitenkaan aina, monet hakevat , siis tytöt, kokemuksia ja turvaa johonkin , mitä en tiedä.