Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peseekö teillä mies omat pyykkinsä?

Vierailija
18.06.2022 |

Meillä onneksi pesee. Jossain vaiheessa kyllästyin pesemään hänenkin pyykkejään, niin opetin tämän taidon hänelle.

Useamman vuoden hän on nyt sitten huolehtinut tästä "omasta tontistaan" mikä on tosi hyvä juttu.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Onko kovasti järkeä jokaisen pestä muutama paita tyhjässä koneessa kun samalla voi pestä täyden koneellisen? Me olemme pariskunta, emme mitään kämppiksiä.

Vierailija
2/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Jossain vaiheessa meni hermo, että mies vaan tiivisti pyykkikorin sisältöä eikä laittanu konetta pyöriin vaikka pyykkiä ois ollu koneellinen. Sit sovittiin, että pestään ite omat pyykkimme (toki molemmat saa ujuttaa omia yksittäisiä pyykkejä tarvittaessa toisen koneelliseen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese,minä hoidan pyykit. Asumme kahdestaan eikä pyykkiä kovin paljon tule.

Vierailija
4/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pestään molempien pyykit yhdessä. Mieheni käyttää pyykkikonetta vähän useammin kuin minä.

Vierailija
5/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Onko kovasti järkeä jokaisen pestä muutama paita tyhjässä koneessa kun samalla voi pestä täyden koneellisen? Me olemme pariskunta, emme mitään kämppiksiä.

No niitä pyykkejä pestään, kun koneellinen on kasassa. Näin tein jo yksin asuessa eli ei tää siitä juuri eroo.

Vierailija
6/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi jonkun mies olla semloinen ettei edes pyykätä osaa? Onko tuossa auhteessa muutettu heti vanhempien luota yhteen vai miten ei ole ikinä joutunut opettelemaan omien pyykkien pesua?

Vierailija
7/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee omat ja myös mun pyykkejä. Itsekin välillä pesen omat ja hänen pyykkinsä. En osaa sanoa kumpi pesee enemmän

Vierailija
8/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, mutta osaa nykyään tyhjätä taskut pyykkiä varten.

Vierailija
9/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese, mutta en  minäkään korjaa itse omaa autoani.

Vierailija
10/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesu on siitä mukava kotityö, että siinä kone tekee työn. Päälle pistäminen ja ripustaminen on pikkujuttu verrattuna vaikkapa imurointiin.

Vierailija
11/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on ihan yhteiset pyykit.

Jääkaapissakaan ei ole erikseen merkittyjä hyllyjä.

Vierailija
12/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pese, mutta en  minäkään korjaa itse omaa autoani.

Meneekö teillä auto rikki joka viikko? Minun autoni ei, vuosihuollot (autohuollossa) riittävät.

Vierailija
13/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä pyykinpesukonetta juuri koskaan. Hoitaa ruuanlaiton lähes 100% ja minä sitten vastapainoksi siivoan ja pesen pyykit. Sopii molemmille.

Vierailija
14/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina pessyt. Ei siksi, etten pesisi, vaan koska itse haluaa.

Vierailija
15/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole osaamisesta kyse mutta mä pesen lähes aina koko perheen pyykit. Se on vielä yks helpoimmista kotitöistä. No esikoinen "auttaa" mua välillä (2v). Meillä ei ole mitään listoja mitä kumpainenkin tekee vaan molemmat tekee mitä ehtii tai haluaa. Toimii meillä hyvin kun aika tasavertaisesti tehdään.

Vierailija
16/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee ja myös silittää omat vaatteensa.

Vierailija
17/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä hoidan pyykit ja mies tiskit/keittiön. Tämä siis miehen toiveesta eli hänelle helpompi tehdä yhtä isompaa kokonaisuutta.

Hyvin toimii tämä systeemi :)

Vierailija
18/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat hoitaa pyykkejä. Eihän perheessä kukaan tee pelkästään itselleen ruokaakaan. Eihän?

Vierailija
19/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee. Minäkin pesen itse omani.

Vierailija
20/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä hoidan kaiken yleispyykin meillä. Miehelle kuuluu roskahuolto, ja hän hoitaa sen lähes kokonaan myös muiden puolesta.