Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peseekö teillä mies omat pyykkinsä?

Vierailija
18.06.2022 |

Meillä onneksi pesee. Jossain vaiheessa kyllästyin pesemään hänenkin pyykkejään, niin opetin tämän taidon hänelle.

Useamman vuoden hän on nyt sitten huolehtinut tästä "omasta tontistaan" mikä on tosi hyvä juttu.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä sitten omat pyykkikori? Minä ainakin mieluummin vaan kaadan sen alusvaatekorin sinne koneeseen, kun rupean kaapimaan likaisia kalsareita, mitkä on kenenkin.

Meillä minä yleensä pesen pyykit, mutta mies silloin tällöin. Imuroinnin hoitaa lähes aina hän.

Vierailija
22/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat pyykkikorit. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pesee joka sattuu olemaan kotona. Siis koko perheen pyykkejä tietty.

Varmaan mies vähän useammin konetta pyörittää, jos tilastoa alettaisiin pitää.

Onko ap:lla nyt sitten omat pyykkikoritkin kaikille, vai jokainen kaivelee vain omat likaisensa aina erikseen?

Vierailija
24/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kotitöitä aina kun puoliso pyytää. Hän tekee silti suurimman osan. Olemme keskustelleet asiasta ja hän kokee "hääräämisen" terapeuttisena ja tykkää siis kotitöistä.

Kun hän tuli kerran kahden viikon työreissulta kotiin ja olin pessyt ikkunat ja lattiat, ei ollut pyykkiä tai tiskiä, niin pettymys oli silmin havaittavissa.

Pihatyöt hoidan minä, kukkien istutusta lukuunottamatta.

Vierailija
25/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä pesen kaikki pyykit kerralla.

En jaksaisi ryhryä pyykkikorista kaivelemaan mikä on kenenkin pyykki, helpompaa laittaa kerralla koko läjä pyörimään.

Vierailija
26/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese. Olen sinnikkäästi yrittänyt opettaa häntä käyttämään pyykkikonetta, mutta ei halua edes oppia. Suostuu kokeilemaan kerran kahdessa kuukaudessa ja ehtii unohtaa kaiken seuraavaan kertaan mennessä. En tajua.

Vierailija
27/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies meillä tosiaan muuten käy viikoittain pesemässä pyykkinsä. En kyllä tiedä kenene mies se on ja mistä päin mailmaa. En ole kysynyt koskaan

Vierailija
28/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä pyykkään ja mies hoitaa safkat.

Vierailija
29/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseekö teillä vaimo omat astiansa? Meillä pesee, koska tiskikone on minun ja siihen ei eukko koske.

Vierailija
30/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen ruuat ja hoidan tiskit. Pyykit ja imuroinnin hoitaa vaimo.

Ja kissan kusilaatikkoon en koske, kun en edes halunnut kissaa.

Vierailija
31/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee ja pesee myös lasteni pyykkejä. Laittaa myös ruokaa. Edellisessä suhteessa tein kaiken yksin.

Vierailija
32/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
33/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että samassa taloudessa jokainen pesee vain ja ainoastaan omat pyykkinsä. Mies osaa kyllä lajitella pyykit ja laittaa ne koneeseen siinä missä minäkin.

Vierailija
34/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minä pyykkään ja mies hoitaa safkat.

Näin meilläkin.

Vierailija
35/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pääosin minä vastaan pyykkikoneesta,mies osaa kyllä käyttää. Kunhan jokainen tuo pyykkinsä pestäväksi niin kippaan koneeseen kaikkien vaatteet.

Vierailija
36/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen kaikki pyykit, ettei päädy mun rintsikat mihinkään 60 asteen pesuun ja 1600 kierroksen linkoukseen ilman pesupussia. 😀

Vierailija
37/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pestään yleensä yhdessä pyykit. Joskus saatan yksin pestä. Käydään taloyhtiön koneilla ja toiseen koneeseen tulee vaaleat ja toiseen tummat pyykit 40-60 asteeseen riippuen pyykistä. Pesun jälkeen laitetaan kuivausrumpuun jolla lähtee nukat ja kuivaushuoneeseen kuivumaan.

Vierailija
38/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee ruuat, hoitaa pihatyöt, nurmikonleikkuun, lumityöt, tekee puut. Minä pesen pyykit ja siivoan sekä yleensä hoidan tiskit. Olen tyytyväinen työnjakoon eikä mieskään ole siitä valittanut.

Vierailija
39/39 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen omani ja teini-ikäiset pojat omansa, hyvin toimii! Eikä tule vajaita koneellisia, sen verran on vaatteita kierrossa kaikilla, että pieni kone täyttyy kyllä. Pyykkikorit on kaikilla omissa huoneissa, ja pesuhuoneessa lisäksi kori pyyheitä, lakanoita ym taloustekstiilejä varten, jotka minä hoidan.