Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostit oman pyykkikoneen, vaikka talossasi on pesutuvassa pyykkikone?

Vierailija
18.06.2022 |

Itse olen ekologinen ja käytän pyykkituvan konetta

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma, että kukaan ei halua minun navettahaalareitani pestävän yleisessä koneessa. Siksi oma kone.

Vierailija
42/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus alkoi naapuri jotain varauskirjaan kiroamaan ja uhoamaan, kun se meni itsekkäästi käyttämään konetta vuorollani, johon minä sitten reagoin siten, että keskeytin ohjelman ja nostin vaan sen litimärät ja saippuaiset räsyt johki tuvan koriin ja pistin omat rätit koneeseen pesuun.

Jo siinä tarpeeksi syytä vedellä vaan ihan omilla koneilla, ei tarvii riidellä tomppeleiden kanssa.

Sama homma. Menin katsomaan joko pyykki on pyörinyt niin joku oli nostanut ne pois koneesta. Se oli pokkana laittanut omansa pyörimään. Tein vaihdon ja jäin odottamaan. Sieltä tuli joku sanoisin viiskymppinen täti. Kysyin tietääkö että täällä on varausvihko? Tuossa seinällä ja mä olen varannut tämän.

Toisessa paikassa oli hullu sääntö. Kuivaushuoneen ovi piti sulkea eikä puhallinta saanut jättää yöksi päälle. Lisäksi pyykit pitää hakea pois aamulla klo 8. Se oli ainoa kerta kun pesin sen talon koneella. Säännöt vuodelta paavo nurmi ja aina on tehty niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ei olisi tullut mieleenkään ostaa omaa pyykkikonetta, kun asuin kerrostalossa, missä oli pyykkituvassa pyykkikoneet.

Perheellisenä, pienet lapset, sitä pyykkiä tulee niin paljon, ettei yksi pyykkivuoro viikossa riitä, eikä aina kaksikaan. Joskus, yllättävän usein, tilanne kriisiytyi niin, että piti päästä pyykkäämään lapsen petivaatteet heti aamusta, että saan ne illaksi takaisin sänkyyn. Ei siinä voi jättää sairasta lasta yksin kotiin, kun lähden katsomaan, mahtaisiko pyykkituvalla olla vapaata.

Vierailija
44/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halusin, koska en kestänyt kyttääjiä, koska en pitänyt pyykkivuorojen ja kuivaushuoneen varaamisesta, koska otti päähän rajoitus, että jumalanpalvelusten aikaan ei saa käyttää pyykkikoneita.

Vierailija
45/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska somal1t varastaa kaiken mitä jätät pesutupaan koneisiin pyörimään jos et ole koko ajan vahtimassa ja itsellä ei ole aikaa vahtia 2 tuntia siellä.

Rom4nit tekevät samaa.

Vierailija
46/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiössä on pari kestovaippa kestoside mammaa. Alkoi yrjöttämään kun näin kerran toisessa koneessa pyörivän verikusipaska liejun ja pyykkitupa löyhkäsi samaiselle lietteelle kun mamma pyykkäsi kestojaan. Ja tottahan toki etikkaa huuhteluaineena, joka sekin antoi oman lisänsä siihen hajujen sekamelskaan. Oma kone paras kone.

Vierailija
47/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko pyykkitupa haisee jo käytävään asti niin koville kemikaaleille että en kyllä menisi sinne. Sitä paitsi meillä se maksaa, oliko se 3 euroa. Menisi yli kymppi viikossa. Sitä paitsi en jaksa kuljetella pyykkiä ees taas neljännestä kerroksesta, ei ole hissiä.

Vierailija
48/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pyykkitupa on tosi creepy paikka. Sellainen bunkkerinomainen, paksut seinät ja erillään varsinaisista asunnoista. Kännykät ei ota kenttää siellä ja mitkään avun huudot tai kolinat ei kantaudu mihinkään. Joltain ydinlaskeumalta siellä varmaan olisi melko hyvässä turvassa, mutta auta armias jos sinne laskeutuu jokin karvaranne. Tällaisen kohtalonhan se yksikin 80-vuotias mummo koki pyykkituvassa Oulussa.

Vierailija
49/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meidän pyykkitupa on kellarissa, jossa ei edes puhelimet toimi. Ovet sellaisia paksuja, kankeita panssariovia. Tupa käytävän päässä umpikujassa.

Sen yhden ainoan kerran kun siellä varaamallani vuorolla kävin, tupaan tuli joku englantia sohlaava nuori narkkarimies. Huusi mulle kuin hyeena ja kävi käsiksi.

Arvostan omaa turvallisuudentunnetta korkeammalle kuin jotain ilmastoahdistusta.

Siksi.

N40

Vierailija
50/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska porukka ei osaa käyttää pesukoneita. Joka ikinen kerta näkyi huuhteluainelokeron kohdalla pesuaineen jäämiä. Pitäisi aina ensin pyörittää konetta tyhjänä ennen kuin pesee omat vaatteensa.

Vierailija
51/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

modejen harjoittaman käänteisen syrjinnän takia en sano tarkemmin, mutta talossani on ryhmittymä joka pesee yleisessä koneessa hevosen loimia ja haju on riittävä ja tarttuu kaikkeen.

Vierailija
52/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran varakas ettei tarvitse asua kerrostalossa, siksi.

Vierailija
53/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset joita ei halua jättää yksin kotiin, muiden ihmisten voimakkaan tuoksuiset pesuaineet. Siinä ne suurimmat syyt.

Vierailija
54/54 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siellä voidaan pestä lastenvaatteeita ja alusvaatteita jotka ovat vaikka paskassa joten hygieniariski on liian iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme