Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitin kerran vahingossa sydän emojien pomolle

Vierailija
24.02.2024 |

Tuli mieleen tuosta yhdestä aloituksesta. Hetken kyllä nolotti vietävästi. Pomo on mies ja minä 10 vuotta häntä vanhempi nainen . En siis selitellyt mitenkään lipsahdusta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut sehän voi tarkoittaa myös välitttämistä. Ei aina rakkautta merkitse. Riippuu vähän sitä mitä sä siihen kirjoitit.

Vierailija
2/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitin. Anna olla laitimmainen kerta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko?

Vierailija
4/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetin pomolle kerran kuvan minun karvaisesta alapäästäni. Ei oikein tykännyt. Sain heti kenkää.👵

Vierailija
5/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut sehän voi tarkoittaa myös välitttämistä. Ei aina rakkautta merkitse. Riippuu vähän sitä mitä sä siihen kirjoitit.

Vastasin jotain työasiaa, en muista enää tarkalleen. Mutta ei toki ollut mikään "henkilökohtainen" viesti. Ajatuksissani vain laitin sitten sydämen loppuun. Sitten vasta olisikin nolottanut jos olisi tullut sydän takaisin....

Ap.

Vierailija
6/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähetin pomolle kerran kuvan minun karvaisesta alapäästäni. Ei oikein tykännyt. Sain heti kenkää.👵

Tylsä pomo, ei mitään huumoria.

Vierailija
7/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain munaa.

Vierailija
8/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin jotain työasiaa, en muista enää tarkalleen. Mutta ei toki ollut mikään "henkilökohtainen" viesti. Ajatuksissani vain laitin sitten sydämen loppuun. Sitten vasta olisikin nolottanut jos olisi tullut sydän takaisin....

Ap.

Ajattele niin, että parempi se sydän emoji kuin turpaanveto emoji.🥊

Vierailija
9/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Miksi et voinut vaan heti laittaa perään vaikka että "hupsista, tuli vahingossa sydänemojikin mukaan"

Vierailija
10/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei emojeja virallisiin tai työviesteihin. Helppoa.

Antaa erikoisen kuvan aikuisesta, joka käyttää emojeja väärässä yhteydessä.

Vierailija
11/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko kakkakuvan takaisin?

Vierailija
12/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et oikeasti tykkäisi pomosta, niin et ajattelisi koko sydän lipsahdusta sen kauempaa. Tykkäät sun pomosta!

Vierailija
13/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Minulla on 2 operatiivista pomoa, mies ja nainen, ja käytämme koko ajan sydän emojia viestinnässä.

Tyyliin:

Tapaaminen xx:n kanssa klo 55.

Vastaus:

Huomenna sopimuksen allekirjoitus paikassa x.

Vastaus:

Vierailija
14/14 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luuli että oot rakastunut häneen(?). Tai sitten ystäväsydän. Sitä on kyllä vaikea selitellä, ellei heti laita että vahinkotekstari. Sitten toinen loukkaantuu eikö se ollutkaan hänelle, kun oli niin kiva sydän. Sitä olisi myös vaikea selittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi