Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoileeko teillä lapset mielellään sadesäällä? Meillä ulkoilee, mutta minua on joskus jopa paheksuttu, kun olen muka laittanut lapset ulos sateeseen!

Vierailija
18.06.2022 |

En nyt tarkoita lätäkköikäisiä vaan meillä on 8 ja 10 v niin kyllä ne ihan itse haluaa lähteä ulos sateella, en ole pakottanut. Metsässä yleensä kävelevät tai pihalla ovat. Ei tietenkään itseään siellä saa kastella, eli kuravaatteet laitetaan silloin, mutta ei ne edes niistä valita.

Tosiaan mulle on ihmetelty tai paheksuttu sitä, että olen käskenyt lapset sateeseen!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistyskodeissa sateella ollaan sisällä ja keksitään sisätekemistä (ei pelaamista pleikkarilla).

Rahvaat haluaa lätäköihin 🤦🏻

Oooh yläluokka löysi tiensä palstalle! Mene äkkiä muualle, ettei rahvaus tartu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita niille selkään lappu: Ulkoilemme vapaaehtoisesti sateella.

Vierailija
24/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Nico 15v ja Yessica 16v juoksee aina lätäköissä henkselikurahousut suhisten. Niillä on niin hauskaa, kun ne harrastaa mutapainia, että pissatkin välillä lurahtaa kuriksiin, mutta ei haittaa mitään.

Vierailija
25/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette yleisesti pakkoulkoilusta, kouluikäisillä, sateettomallakin säällä. Onko teillä joku käytäntö, että pitää olla vaikka 1 tunti vähintään ulkona päivittäin?

Vierailija
26/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän sadepäivää tässä sohvalla. Olen pukenut kura-asun päälleni, alla ei ole mitään. Nautin siitä kun nihkeä pinta painautuu ihoani vasten ja paikoin liimautuu kiinni.

Vierailija
27/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vietän sadepäivää tässä sohvalla. Olen pukenut kura-asun päälleni, alla ei ole mitään. Nautin siitä kun nihkeä pinta painautuu ihoani vasten ja paikoin liimautuu kiinni.

Menepä nyt pois vauvapalstalta, kiitos.

Vierailija
28/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa tuli.

Vierailija
29/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään lenkkeillä koiran kanssa sateella, molemmat tykätään ja olen nähnyt myös lapsia leikkimässä ulkona sade keleillä myös.

Vierailija
30/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenvuotias kulkee pyörällä harrastukseensa ja jos sataa, pyöräilee sateella. Sadevaatteisiin suhtautuu pragmaattisesti. Tuskin on lempparivaatteet, mutta ymmärtää, että sateella pyöräillessä tarvitaan myös ne kurahousut.

Vierailija
31/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistyskodeissa sateella ollaan sisällä ja keksitään sisätekemistä (ei pelaamista pleikkarilla).

Rahvas on monikkoa tarkoittava sana samoin kuin esim. kansa.

Rahvas ei tiedä tätä, vaan käyttää sitä turhaan monikossa ja pahimmillaan adjektiivina.

Vierailija
32/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenvuotias kulkee pyörällä harrastukseensa ja jos sataa, pyöräilee sateella. Sadevaatteisiin suhtautuu pragmaattisesti. Tuskin on lempparivaatteet, mutta ymmärtää, että sateella pyöräillessä tarvitaan myös ne kurahousut.

Älkää antako kurahousuvempparille yhtään materiaalia.

Vierailija
33/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä inhottavaampaa on aikuiset jotka harrastaa ns eräilyä. Haisevissa ylihinnoitelluissa vaatteissa rämmitään sateisessa kuusimettässä ja paskannetaan luontoon.

Vierailija
34/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahvas on monikkoa tarkoittava sana samoin kuin esim. kansa.

Rahvas ei tiedä tätä, vaan käyttää sitä turhaan monikossa ja pahimmillaan adjektiivina.

Pääpipisyistä sairaseläkkeellä olevan äikänmaikka iski taas 🤣

Vierailija
35/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tälle tuli 5 alapeukkua?

Vierailija
36/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että on ihanaa katsella LASIN TAKAA kuivasta sadetta ja surkeita ihmisiä ulkona.

Vierailija
37/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeesti kertokaa, onko se muka nykypäivänä väärin, jos lapsen pitää kulkea itse harrastuksiin huonollakin säällä, eikä viedä autolla?

Vierailija
38/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ettå käytät sanaa pragmaattisesti ja lemppari samassa lyhyessä kappaleessa. Ihanvitunnoloa.

Vierailija
39/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeesti kertokaa, onko se muka nykypäivänä väärin, jos lapsen pitää kulkea itse harrastuksiin huonollakin säällä, eikä viedä autolla?

Ai joo, maaseudulla ei ole joukkoliikennettä.

Vierailija
40/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastuskyyditys on yksi vanhempien keskeisimpiä velvollisuuksia. Jopa yhtä keskeinen kuin se, että lapsi ylipäätään on ilmoitettu johonkin harrastukseen eikä vain joudu puuhailemaan asioita yksin tai kaverien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän