Jälleen tuli auringonpalvoja asukas piikittelemään
Törmäsin pihalla roskia viedessä tähän rouvaan. Ensi kommentti häneltä: "ai kauhea, et ole ulkoillut yhtään, kuin kalkkilaivan kapteeni". Itse näyttää kohta 7-kymppiseltä ryppyineen.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Tuota en ole koskaan ymmärtänyt. Haloo: olen suomalainen ja minulla on ihan luonnostaan valkoinen iho, on rasistista tulla haukkumaan kenenkään ihonväristä. Teen kahta työtä sisätilassa enkä jouda makaamaan auringossa. Silloin harvoin, kun minulla on vapaata, sataa aina vettä.
Sama täällä eikä auringonotto edes kiinnosta. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun tuo akka asiasta piikittelee.
Joillekkin on vaan liian haasteellista ymmärtää että kaikki eivät rusketu. Värivaihtoehdot ovat kalmankalpea tai keitetty hummeri.
Etenkin tällä palstalla on erittäin yleistä ihmetellä kaikkea omasta elämäntavasta poikkeavaa. Toivon, ettei tämä ole läpileikkaus koko kansasta.
Meillä kerrostalon piha oikein tuntu asustavat siinä roskakaton edusta yli 70v yksinäiset ,ukot ja akat. Eivät ihonväriä kysy, Mutta lapsi viha kukoistaa ja aina yrttävät saada keskustelun aikaan. Sitä tätä kerrostalon lapset tai nuoret! Herran piaksut sentään. En noteraa ja lähden paikalta pian pois. Miksi evät muta senjori taloihin. Johon otetaan vain plus 65v. Ne on normaaleja vuokra taloja.On ihan stadin asunotoinakin. Aino ei lapsi perheitä.Oletan siellä ei heidän vihaamia Kissoja ja koiriakaan siellä saa asustaa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä kerrostalon piha oikein tuntu asustavat siinä roskakaton edusta yli 70v yksinäiset ,ukot ja akat. Eivät ihonväriä kysy, Mutta lapsi viha kukoistaa ja aina yrttävät saada keskustelun aikaan. Sitä tätä kerrostalon lapset tai nuoret! Herran piaksut sentään. En noteraa ja lähden paikalta pian pois. Miksi evät muta senjori taloihin. Johon otetaan vain plus 65v. Ne on normaaleja vuokra taloja.On ihan stadin asunotoinakin. Aino ei lapsi perheitä.Oletan siellä ei heidän vihaamia Kissoja ja koiriakaan siellä saa asustaa?
Ulkomaalainen puolisonkin kirjoittaa parempaa suomea.
Kannattaa kertoa piikittelijöille, että rusketus on persaukisten tauti.
Vastaisin naapurille että "Enpä olekaan, ihan siksi koska en halua melanoomaa enkä noin pahoja ryppyjä kuin sinulla näkyy olevan".
Tuota en ole koskaan ymmärtänyt. Haloo: olen suomalainen ja minulla on ihan luonnostaan valkoinen iho, on rasistista tulla haukkumaan kenenkään ihonväristä. Teen kahta työtä sisätilassa enkä jouda makaamaan auringossa. Silloin harvoin, kun minulla on vapaata, sataa aina vettä.