Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoileeko teillä lapset mielellään sadesäällä? Meillä ulkoilee, mutta minua on joskus jopa paheksuttu, kun olen muka laittanut lapset ulos sateeseen!

Vierailija
18.06.2022 |

En nyt tarkoita lätäkköikäisiä vaan meillä on 8 ja 10 v niin kyllä ne ihan itse haluaa lähteä ulos sateella, en ole pakottanut. Metsässä yleensä kävelevät tai pihalla ovat. Ei tietenkään itseään siellä saa kastella, eli kuravaatteet laitetaan silloin, mutta ei ne edes niistä valita.

Tosiaan mulle on ihmetelty tai paheksuttu sitä, että olen käskenyt lapset sateeseen!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lapsuudessa tuon ikäisenä me pyöräiltiin kavereiden kanssa uimaan koska sateella vesi oli lämmintä, jos ei uitu niin pyydysteltiin kielellä sadepisaroita tai oltiin teltassa pelailemassa jotakin. Mutta ulkona jossain muodossa silti oltiin. Eli et oo outo ap!

Vierailija
42/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenvuotias kulkee pyörällä harrastukseensa ja jos sataa, pyöräilee sateella. Sadevaatteisiin suhtautuu pragmaattisesti. Tuskin on lempparivaatteet, mutta ymmärtää, että sateella pyöräillessä tarvitaan myös ne kurahousut.

Miksiköhän tälle tuli 5 alapeukkua?

Hei oikeesti kertokaa, onko se muka nykypäivänä väärin, jos lapsen pitää kulkea itse harrastuksiin huonollakin säällä, eikä viedä autolla?

Pelkästään se, että puhut lapsista ja sadevaatteista, saa kurahousurunkkarin ruiskimaan pitkin kurahousujaan. Joten älä puhu niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotona kesäkuumalla isot vaipat joissa pissat ja kakat ja sen päällä tiukat henkselikurahousut ja lähetän lähiseudun naisten someen kuvia.

Vierailija
44/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenvuotias kulkee pyörällä harrastukseensa ja jos sataa, pyöräilee sateella. Sadevaatteisiin suhtautuu pragmaattisesti. Tuskin on lempparivaatteet, mutta ymmärtää, että sateella pyöräillessä tarvitaan myös ne kurahousut.

Miksiköhän tälle tuli 5 alapeukkua?

Hei oikeesti kertokaa, onko se muka nykypäivänä väärin, jos lapsen pitää kulkea itse harrastuksiin huonollakin säällä, eikä viedä autolla?

Harrastuskyyditys on yksi vanhempien keskeisimpiä velvollisuuksia. Jopa yhtä keskeinen kuin se, että lapsi ylipäätään on ilmoitettu johonkin harrastukseen eikä vain joudu puuhailemaan asioita yksin tai kaverien kanssa.

Mies tekee usein mitä tahansa pikku juttuja poissa kotoa päästäkseen sen edes hetkeksi jonnekin missä se nalkuttava ãmmä ei ole.

Vierailija
45/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kotona kesäkuumalla isot vaipat joissa pissat ja kakat ja sen päällä tiukat henkselikurahousut ja lähetän lähiseudun naisten someen kuvia.

Ootko paikallislehteä kokeillut? Ne tykkää tehdä juttuja paikallisista hörhöistä.

Vierailija
46/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa lapsuudessa tuon ikäisenä me pyöräiltiin kavereiden kanssa uimaan koska sateella vesi oli lämmintä, jos ei uitu niin pyydysteltiin kielellä sadepisaroita tai oltiin teltassa pelailemassa jotakin. Mutta ulkona jossain muodossa silti oltiin. Eli et oo outo ap!

Se että maalaat paskassa av:ssä veden pyydystämisen kielelle ei tee sinusta kirjailijaa.

Vierailija
47/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko paikallislehteä kokeillut? Ne tykkää tehdä juttuja paikallisista hörhöistä.

Hesari kyllä, jos asuvat Kalliossa.

Vierailija
48/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette yleisesti pakkoulkoilusta, kouluikäisillä, sateettomallakin säällä. Onko teillä joku käytäntö, että pitää olla vaikka 1 tunti vähintään ulkona päivittäin?

Pakkoulkoilu on jotenkin ikävä sana, ihan kuin ulkoilu olisi lähtökohtaisesti ikävää. Mä ja lapset tykätään ulkoilla eikä tulis kellään mieleenkään olla sisällä koko päivää (pois lukien jos ollaan kipeitä). Eli ulkoillaan kyllä joka päivä yleensä useammankin kerran mutta ei se mitään pakkoa ole.

Vierailija
49/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette yleisesti pakkoulkoilusta, kouluikäisillä, sateettomallakin säällä. Onko teillä joku käytäntö, että pitää olla vaikka 1 tunti vähintään ulkona päivittäin?

Pakkoulkoilu on jotenkin ikävä sana, ihan kuin ulkoilu olisi lähtökohtaisesti ikävää. Mä ja lapset tykätään ulkoilla eikä tulis kellään mieleenkään olla sisällä koko päivää (pois lukien jos ollaan kipeitä). Eli ulkoillaan kyllä joka päivä yleensä useammankin kerran mutta ei se mitään pakkoa ole.

Ulkoilu on typerä sana ylipäänsä. Luuletteko että pariisittaret menevät Bulevardeille ulkoilemaan ja reippailemaan tuulipuvussa, eivät todellakaan. Ihmiset elävät normaalia elämää sisällä ja ulkona ja sen pituinen se. Ihan vi t u n typerää jauhaa jostain ulkoilusta.

Vierailija
50/50 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilu on typerä sana ylipäänsä. Luuletteko että pariisittaret menevät Bulevardeille ulkoilemaan ja reippailemaan tuulipuvussa, eivät todellakaan. Ihmiset elävät normaalia elämää sisällä ja ulkona ja sen pituinen se. Ihan vi t u n typerää jauhaa jostain ulkoilusta.

Väärin ulkoiltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi