Spagettiolkaiminen yläosa ja rintsikoiden olkaimet, onko kamalaa jos ne näkyy?
Olkaimettomia liivejä en pysty pitämään, sellaisia ei ole tehtykään jotka on hyvät päällä. Helteillä (toivottavasti vielä tulee) on kuitenkin ihana pitää vaikka jotain kevyttä mekkoa jossa naruolkaimet. Ei aina haluaisi heittää niiden vuoksi jotain loimea päälle kun käväisee vaikka kaupassa tms.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Öaita liivit, joissa silikoniolkaimet, niin ei ole niin paha
Joo ei silikoniolkaimia, laitetaan "näkymättömät" olkaimet ettei näkyisi mutta kuitenkin ne näkyy naruolkaimien välistä. Mikä järki?
No, juttuhan on niin että en välitä pätkääkään siitä mitä toiset ihmiset ajattelevat pukeutumisestani ja toisinpäin. Minun rintaliivien olkaimet saavat näkyä jos niin haluan. Kukaan ei märää sitä mitä päälleni puen, kunhan noudatan lakia ja järjestyssääntöjä.
Eiks narutopit ole enempi niille, jotka voi (tai joilla on pokkaa) käyttää niitä ilman liivejä? Sama juttuhan se on monien kesämekkojen kanssa, että ei niiden kanssa ole tarkoituskaan käyttää liivejä. Kesällä rinnat saa olla vähän vapaammin.
En yhtään jaksa välittää. Ihan sujuvasti käytän rintsikoita ja narutoppia eikä tunnu missään :P
En tiedä kun itse en käytä enää liivejä. Olen 40vuotias ja saanut osani rintaliivien kanssa pelleilystä. Helpompi ilman.
Onhan se tyylitöntä mutta ei siihen kukaan kuole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että naisella näkyy rintsikoiden olkaimet, on yhtä tyylikästä kuin se, että miehellä pilkottaa kalsareiden yläosa.
Se, että naisella näkyy tissivako on yhtä tyylikästä kuin se, että miehellä pilkottaa työmiehen hymy takapuolessa...
Samaa mieltä 😅😅
Mulle tulee aina sellainen hrrrr... väristys
Mua ei kiinnosta. Yleensä lähden kyllä kauppoihin siisteissä vaatteissa, mutta jos nyt lähden jotain multasäkkiä Tokmannilta hakemaan kesken puutarhatöiden niin ihan sama vaikka olisi multaiset collarit ja crocsit ja rintaliivin olkaimetkin vilkkuisi. Mua saa ihan vapaasti pitää tyylittömänä ja mauttomana ja minä ikinä haluaa.
Töihin pukeudun aina siististi, rintavako peitettynä, pitkähihainen (tai ainakin 3/4) päällä, pitkät housut tai vähintään midimittainen hame. En halua että alusvaatteiden pitsitkään edes näkyvät paidan läpi. Vapaalla olen sillain kun mukavalta tuntuu, eikä tosiaan tippaakaan kiinnosta mitä joku satunnainen vastaantulija ajattelee tai on ajattelematta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miksi topin narut on ok, mutta liivien olkaimet ei. Kyseessä on nauhat jotka menee ihan samalla tavalla hartioilla joka tapauksessa. Yleensä käytän jotain tyyliltään ja väriltään topin kanssa yhteensopivaa, ja joskus racer back -liivit toimii hyvin. Myös joissakin bikinitopeissa on olkaimia, jotka tyyliltään mielletään enemmän topin kuin rintaliivien olkaimiksi.
Kyse on siitä, että usein narutoppi ja rintsikat yhdistelmästä tulee hieman homssuinen yleiskuva. Mielestäni silloin ei pistä silmään, jos asukokonaisuus on neutraalin värinen ja toppi löysähkö ja kaula-aukko maltillinen. Valitettavasti värit, kuosit, asun ihonmyötäisyys tai kaula-aukon avaruus tekee todella helposti epäsiistin yleisilmeen, jos rintsikat vielä paistaa läpi.Liikaa keskenään riiteleviä värejä ja yksityiskohtia.
No se vähän riippuu. Jos ne rintsikat on topin väriset niin eihän sitä juuri erota onko siinä vain topin olkain vai myös rintsikan. Sit jos on kovin eri väriset niin kyllähän se pistää silmään. Se on sit jokaisen oma asia antaako sen haitata vai ei 🙂
Mitä perkelettiä, pohtiiko joku oikeasti onko tämä ok? Ihan sama, pukeudu niin kuin haluat, ketään ei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän olkaimettomia rintsikoita naruolkaimien kanssa. Aika harvoin enää tulee käytettyä, kun koitan suojautua auringolta.
Yksi sana: Wonderbra. Isommatkin pysyvät kurissa.
Eipä niitä oikeasti isorontaisille edes valmisteta.
Ei ehkä isorontaisille, mutta rintaisille kylläkin:
https://www.boozt.com/fi/fi/wonderbra/glamour-perfect-strapless-bra_190…
Ja: https://www.boozt.com/fi/fi/wonderbra/perfect-strapless_14052954/222383… G on jo aika massiivinen.
No löydähän jostain nuo koossa 70J niin ostan heti.
Odottelen mielenkiinnolla.
-ei ap
Oikeasti... pukeudutte mikroshortseihin joista näkyy kamelinvarvas koko kansalle ja mietitte samalla että rintsikoiden olkain näkyy?
Vinkki: pukeutukaa ensin peittävästi ja alkakaa pohtimaan onko nilkan näkyminen ok. Siitä sitten hiljalleen kohti nykymuotia mutta jääkää kuitenkin kohtalaisen kauas. Ei kukaan halua sitä sellua nähdä liian pienien housujen läpi.
Nyt kuusikymppisenä en enää käytä narutoppeja, mutta isoja kaula-aukkoja kylläkin viihteelle mennessä. Esim. Marlies Dekkersiltä löytyy rintsikoita, joissa on näyttävät koristeet. Niiden voi antaa näkyä topista tai kaula-aukosta.
Julkisella paikalla olis kyllä hyvä olla joku yläosa. Ei niin tarkkaa mikä
Vierailija kirjoitti:
Eiks narutopit ole enempi niille, jotka voi (tai joilla on pokkaa) käyttää niitä ilman liivejä? Sama juttuhan se on monien kesämekkojen kanssa, että ei niiden kanssa ole tarkoituskaan käyttää liivejä. Kesällä rinnat saa olla vähän vapaammin.
Samaa mieltä mutta ei tätä saa sanoa kun kaikki saa pukeutua just niinkuin haluaa!
Ei helle ole mikään pakottava syy pukeutua vaatteisiin, joita ei oman ruumiinrakenteen vuoksi voi käyttää tyylikkäästi. Olkapäät peittävä väljä vaate suojaa kuumuudelta ja auringolta paremmin kuin kireä nirunarutoppi.
ISOJA ONGELMIA