Spagettiolkaiminen yläosa ja rintsikoiden olkaimet, onko kamalaa jos ne näkyy?
Olkaimettomia liivejä en pysty pitämään, sellaisia ei ole tehtykään jotka on hyvät päällä. Helteillä (toivottavasti vielä tulee) on kuitenkin ihana pitää vaikka jotain kevyttä mekkoa jossa naruolkaimet. Ei aina haluaisi heittää niiden vuoksi jotain loimea päälle kun käväisee vaikka kaupassa tms.
Kommentit (351)
Riippuu millaiset olkaimet ovat. Jos ohuet, niin kuuluu asiaan että ne näkyvät, mutta jos olkaimet ovat sellaiset leveät kuin repun hihnat, niin ei se silloin sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän olkaimettomia rintsikoita naruolkaimien kanssa. Aika harvoin enää tulee käytettyä, kun koitan suojautua auringolta.
Yksi sana: Wonderbra. Isommatkin pysyvät kurissa.
Eipä niitä oikeasti isorontaisille edes valmisteta.
Ei ehkä isorontaisille, mutta rintaisille kylläkin:
https://www.boozt.com/fi/fi/wonderbra/glamour-perfect-strapless-bra_190…
Ja: https://www.boozt.com/fi/fi/wonderbra/perfect-strapless_14052954/222383… G on jo aika massiivinen.
Voi rakas ystävä😄 G ei todellakaan ole mikään massiivinen koko.
Ei todellakaan.
Itselläni 85E eikä löydy olkaimettomia liivejä jotka pysyisi ylhäällä, ei edes erikoisliikkeestä.
ihme! Noihin möhkäleisiin tarviit vähintään nostokurjet kannattamaan.
En itse kehtaa kulkea spagettiolkaintopissa ilman rintaliivejä, tuntuisi että se tulkittaisiin joksikin kevytmielisyyden merkiksi. Kyllä niiden liivinolkainten kuuluu näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käyttänyt naruolkain-toppien ja -mekkojen kanssa halterneck-bikiniyläosaa. Olen ostanut niitä, erivärisiä, ihan rintsikoiden tilalle kesäkäyttöön. Mun mielestä näyttää kivemmalta, kuin rintsikoiden olkaimet.
No nyt tuli kelpo idea! Näytät siltä että olet tulossa rannalta ja uikkareiden päällä on eka rätti mikä käteen osui.
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä Ranskassa kesähelteillä. Siellä niitä rintaliivien osia näkyykin ja ketään tämä ei hetkauta.
Ilotyttökadut ja normaalien ihmisten kadut ovat siellä erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko spaghettiolkaimet siis tarkoitettu syötäviksi?
Ei kun kauppaan jätettäväksi.
Eli on rivoa jos ne näkyvät, ja on myös rivoa jos ne eivät näy.
Mitään syytä ostaa spagettiolkaimellisia vaatteita ei ole, jos tietää, että joutuu käyttämään olkaimellisia rintaliivejä.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Yleensähän ne näkyvät. Toppeja voi olla myös kaksi päällekkäin ja silloinkin näkyy kahdet olkaimet.
Tuo on kyllä hyvä pointti. Mulla on yksi spagettiolkaintoppi, joka on vähän liian iso, ja siksi on pakko pukea aina toinen samanlainen (mutta pienempi) toppi sen alle. Ei siinä vastaantulija äkkiseltään edes huomaa, onko topin alla rintsikat vai toinen toppi. Vähän hassua, jos toinen toppi olisi OK mutta rintsikat nounou.
Havaintojeni mukaan naiset tavallisesti käyttävät niiden toppien alla olkaimellisia rintaliivejä. Tietysti on toivottavaa, että rintaliivien olkaimien väri sopisi topin väriin.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytin joskus tuollaista toppia ilman rintaliivejä, koska rintani ovat hyvin pienet enkä helposti löydä sopivia rintsikoita kaupasta ja niin ollen en edes omista monia liivejä. Jotkut teinitytöt kommentoivat: "Hyi olkoon, osta rintsikat".
No se oli varmaan viimeinen kerta kun käytit niitä ilman rintaliivejä?
Ihn hyvin saa näkyä, jos olkaimet ei oo rispaantuneet käikäleet, vaan siistit. Ei o paha yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä Ranskassa kesähelteillä. Siellä niitä rintaliivien osia näkyykin ja ketään tämä ei hetkauta.
Ilotyttökadut ja normaalien ihmisten kadut ovat siellä erikseen.
Normaalien ihmisten puistossa on ihan ok ottaa aurinkoa yläosattomissa :)
Pariisissa asunut
Ei haittaa vaikka näkyisi. Rintaliivien ei tarvitse olla välttämättä edes saman väriset kuin toppi.
No ei kuulu näkyä, on kauhean näköistä. Rikkoo kauniin selkälinjan. Itse käytän vain olkaimettomien kanssa.
Minä käytän pokkana toppia jokavähän painijamallinen ja annan rintsaliivien olkaimien näkyä. Käytän vielä pinkkiä toppia ja mustia rintsikoita. No niin, alapeukuttakaa 😂 Piilotan ne kyllä, mutta ne vilahtaa väkisin. Ei haittaa jos joku paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän olkaimettomia rintsikoita naruolkaimien kanssa. Aika harvoin enää tulee käytettyä, kun koitan suojautua auringolta.
Yksi sana: Wonderbra. Isommatkin pysyvät kurissa.
Eipä niitä oikeasti isorontaisille edes valmisteta.
Ei ehkä isorontaisille, mutta rintaisille kylläkin:
https://www.boozt.com/fi/fi/wonderbra/glamour-perfect-strapless-bra_190…
Nämä ei ole isoja rintoja nähnytkään. En edes pidä itseäni kovin rintavana. T: 85H
Olkaimissa ei ole mitään tyylikästä eikä mitään seksikästä ja arkikäytössä tyyliin kaupassa en kiinnitä mitään huomiota olkaimiin niinkuin en moneen muuhunkaan vähemmän tyylikkääseen kuten virttyneisiin verkkareihin. Toisin kuin pelkät bikinit sopii vain rannalle. Narutoppi olkaimien kera sopii siis mielestäni ruokakauppaan mutta ei juhliin. Ehkä terassille (vähän niin ja näin) muttei yökerhoon.
Outo kysymys. Yleensähän ne näkyvät. Toppeja voi olla myös kaksi päällekkäin ja silloinkin näkyy kahdet olkaimet.