Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hinnat nousee - aiotko pudottaa elintasoasi?

Säästän
17.06.2022 |

Hinnat nousee, korot nousee ym. Aiotko pudottaa elintasoa - säästää jostain, luopua jostain kokonaan? Jos aiot, onko se vapaaehtoista vai pakko?

Minä luovuin valmiiksi viipaloidusta juustoista, kun arkijuustoviipale -paketin hinta nousi 2,99 €->3,89 €. Nyt ostan edullisimman juustoköntin josta höylään juustoa. Kilohinta tippui 9,73 € -> 4,71 €. Juuston kulutuskin vähenee, kun höyläämällä tulee paljon kevyempiä paloja :))

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko. Pitää jättää limsat, kivennäisvedet ja leipä pois. Vihaan kaurapuuroa, mutta se on halpaa ja terveellistä.

Vierailija
2/5 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse näillä näkymin pudottaa. Sain velat maksettua ja olin tuudittautunut siihen ajatukseen, että voin nostaa elintasoani. No, ei noussut mutta sen ansiosta kuitenkin säilyy entisellään, ihan hyvä näinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö muka oikeasti tuosta arkijuustosta vai ostatko sitä vain hinnan takia? Itse ajattelin vähentää wolttaamista muutamaan kertaan viikossa ja kokata enemmän.

Vierailija
4/5 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tästä paljon voi pudottaa, seuraavaksi jää hammaslääkäri ja lääkkeet väliin, eli joudun tinkimään lääkkeistäni.

Vierailija
5/5 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Sanna ja kiitos vihreät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme