Harrastavatko yli 50-vuotiaat parit vielä seksiä?
Olen 55-vuoitias ja mieheni on 58-vuotias. Emme ole naineet viiteen vuoteen.
Kommentit (98)
Kyllä harrastavat. Muuta itsestään selvää kysyttävää?
Mitäs jos avaisit toosasi miehellesi etkä pihtais?
Toki harrastaa, ainakin kerran viikossa eikä nainen pihtaa
Jokapäivä tietenkin. Mitäs naperot luuleekaan?
Miehestäni en tiedä, minä harrastan aina kun se on ketään loukkaamatta mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat miehiä.
ap
Jotkut parit harrastavat, jotkut eivät harrasta. Niitä pareja jotka eivät harrasta on aika paljon, hekin ovat sekstanneet nuorempina mutta nyt ei vain nappaa syystä jostakin, tai siis riitää että parin toista osapuolta ei nappaa.
On sitten paljon niitä pareja jotka sekstanneet nuorena, ja sekstaavat yhä miltei yhtä usein kuin nuorenakin.
Aloituksen tilanne ei ole ollenkaan harvinainen. Sanoisin että hyvinkin tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut noin pitkään kiinni niin kannattaa olla enää avaamatta. Tiedä mitä sieltä tulee. Pelastuslaitos joutuu antamaan tiedotteen jossa kehottaa lähistön asukkaita pitämään ikkunat kiinni ja välttämään ulkona oleskelua.
Olemme vaimoni kanssa kumpikin 60 + ja rakastellaan 1-2 krt viikossa, joskus jopa kolmekin. Huomenna aamulla varmasti on taas seksin aika heti kun heräillään. Vaikka se on yleensä samanlaista touhua useimmiten, mutta kun molemmat saavat oikeastaan aina orgasmin, on se silti ihanaa
Jokapäivä, jokaikinen päivä. Ja miksi muka ei?
Vierailija kirjoitti:
Miehestäni en tiedä, minä harrastan aina kun se on ketään loukkaamatta mahdollista
Olin tulossa sanomaan ihan saman!
N51
Kai useimmat harrastaa ja osa jopa keskenään.
Just äsken taas tuli harrastettua ja ihan oman puoliskon kera.
Noin nuorina naitiin vielä 2krt viikossa. Nyt eläkeiän kynnyksellä tahti on vasta hiipunut 1krt viikko. Onneksi löysin jo nuorena naisen, joka halusi kulliani, nuolemista ja orgasmeja säännöllisesti. Sitä jatkettu siitä kun 19/18v ekaa kertaa naitiin. Voin sanoa saaneeni pillua tarpeeksi. Mutta yhä panettaa. Taas heräsin aamulla siihen, että kaluani ahisti kovassa seisokissa ja pillu oli mielessä. Viimeksi oli seksiä maanantaina, joten nyt on pillu taas mielessä koko ajan.
Naisilla loppuu halut papin aamenen jälkeen tai viimeistää, kun täyttävät 50v.
M51
Kun nainen syö hääkakkua niin siihen loppuu seksi aviomiehen kanssa.
Kyl mää yli 50, mutta vaimoni ei. Ja hän on vasta nelgyt.
Harmittaa.
Just nuoltiin ja pantiin pari kertaa putkeen. Ollaan 58 v.
Yli 60 ja kyllä pelmutaan päivittäin.
Ei! Sehän olisi jo perverssiä!