Harrastavatko yli 50-vuotiaat parit vielä seksiä?
Olen 55-vuoitias ja mieheni on 58-vuotias. Emme ole naineet viiteen vuoteen.
Kommentit (98)
On normaalia.
Eihän kukaan ihminen (enää. tuon-) yli-ikäisenä, tarvi mitään suvunjatkamis.tms-ominaisuutta..Tuthaa on.
Hyvä. Kun olette itse aikuisina ihmisinä, molemmat ymmärtäneet tämän, täysin turhan asian.
Ei missään nimessä, toinen jalka jo haudassa.
Tottahitossa! Aina kun mahdollista ja huvittaa. Ja mua huvittaa oman ihanan kanssa suht usein. Onneksi hän myös tarttuu aina syöttiin 😁
Mä oon 41 mies 51 ja 3 viikkoa ollu ilman. Miehellä 100 syytä miks ei. Nuorena pantiin kokoajan. Surettaa että seksielämä päättyi jo 40 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 41 mies 51 ja 3 viikkoa ollu ilman. Miehellä 100 syytä miks ei. Nuorena pantiin kokoajan. Surettaa että seksielämä päättyi jo 40 vuotiaana.
Seksi kanssasi on miehesi mielestä niin surkeaa ettei hän sitä halua koska ei saa siitä mitään. Sen lisäksi olet ällöttävä seksinvonkaaja. Älä ajattele pelkästään alapäälläsi, seksin puutteeseen ei todellakaan kukaan ole kuollut. Yliarvostettua nylkytystä alunalkaenkin. Nythän teillä on hyvää aikaa keskustella vaikkapa tunteista!
Seksin harrastaminen iän mukana hiipuu. Mieheni 68-vuotias. Häntä ei enää seksi kiinnosta. Mies on lihonut ja veltostunut. Nussiminen on hänelle fyysisestikin raskasta. Itse olen 61-vuotias ja haluasin vielä munaa.
Me yli 60 ja viikottain 2-5 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä se päättyy erittäin monella muullakin. Nämä seksipalstan vakiojollottajat "meillä pannaan jokaikinenpäivä kolmesti ja ollaan 88-vuotiaita!" ovat hyvin pieni vähemmistö, ja heidän jutuissaan on vähintään puolet puhdasta palturia. Katajaisen kansamme valtaosalla peitto lakkaa heilumasta välillä 40-50 vuotta. Ei kaikilla, mutta suurella osalla kumminkin. Ei huvita, ei seiso, telkkarista tulee hyvä elokuva, tulee kuuma, tulee kylmä, tulee sotkua, haiset hielle,olet lihonut, keksikää itse lisää...
Harrastamme 4-6 kertaan kuukaudessa, enemmänkin voisi minun mielestäni. Yhdessä oltu 33 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olemme vaimoni kanssa kumpikin 60 + ja rakastellaan 1-2 krt viikossa, joskus jopa kolmekin. Huomenna aamulla varmasti on taas seksin aika heti kun heräillään. Vaikka se on yleensä samanlaista touhua useimmiten, mutta kun molemmat saavat oikeastaan aina orgasmin, on se silti ihanaa
Täällä toinen samanlainen pari . Mies 60 ja vaimo 56...juuri tänään tulimme vuorokauden hotellimatkalta. Kunnon naiskentelua, saunomista ja hyvien juomien nautiskelua. Elokuussa taas uusi keikka ja kotona naidaan viikottain 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä se päättyy erittäin monella muullakin. Nämä seksipalstan vakiojollottajat "meillä pannaan jokaikinenpäivä kolmesti ja ollaan 88-vuotiaita!" ovat hyvin pieni vähemmistö, ja heidän jutuissaan on vähintään puolet puhdasta palturia. Katajaisen kansamme valtaosalla peitto lakkaa heilumasta välillä 40-50 vuotta. Ei kaikilla, mutta suurella osalla kumminkin. Ei huvita, ei seiso, telkkarista tulee hyvä elokuva, tulee kuuma, tulee kylmä, tulee sotkua, haiset hielle,olet lihonut, keksikää itse lisää...
Ei ainakaan naisilla lopu halut 40+ vaan just eniten haluaa silloin, kun ymmärtää ja hyväksyy itsensä. Siksihä nuoret miehet yrittää 40-50 naisia, kun viriilejä ja samanikäiset miehet välttämättä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan naisilla lopu halut 40+ vaan just eniten haluaa silloin, kun ymmärtää ja hyväksyy itsensä. Siksihä nuoret miehet yrittää 40-50 naisia, kun viriilejä ja samanikäiset miehet välttämättä ei.
Totta, tuo on ihan yleistä tietoa, että 40-50v. on halut huipussaan, itsekin muistan tuon ajan. Nyt palautunut normaaliksi halut, kun olen yli viisikymppinen eli samaa tahtia kuin nuorempana. Olen aina ollut miestäni halukkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen: Iso osa suomalaista naisista ei ymmärrä ja hyväksy itseänsä koska seksihalut loppuvat silloin 40+ iässä.
Löysin sattumalta vanhempieni tavaroista avatun kondomipaketin. Ovat n. 55-vuotiaita. En huomannut katsoa päiväystä olivatko vanhoja. Tämä siis perheessä, jossa seksi on ollut suuri tabu, eikä vanhempien seksielämästä ole koskaan näkynyt mitään merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Löysin sattumalta vanhempieni tavaroista avatun kondomipaketin. Ovat n. 55-vuotiaita. En huomannut katsoa päiväystä olivatko vanhoja. Tämä siis perheessä, jossa seksi on ollut suuri tabu, eikä vanhempien seksielämästä ole koskaan näkynyt mitään merkkejä.
Pengot vanhempiesi tavaroita??? Eikä tietenkään hävetä
Alunperin aivan todella typerä kysymys. Miten kukaan voi olla noin ohuella ymmärryksellä vapaana liikkeellä. Samoilla aivoituksilla voisi kai kysyä, että harrastavatko stringejä käyttävät naiset itsetyydytystä tai saavatko alle 32 vuotiaat orgasmeja. Kyllä välillä tuntuu, että ihan joka kodissa ei valot pala ihan kirkkaimilla LUXeilla.
normaali kirjoitti:
On normaalia.
Eihän kukaan ihminen (enää. tuon-) yli-ikäisenä, tarvi mitään suvunjatkamis.tms-ominaisuutta..Tuthaa on.
Hyvä. Kun olette itse aikuisina ihmisinä, molemmat ymmärtäneet tämän, täysin turhan asian.
Ehkäisyvälineiden myyntiluvut viestivät siitä, että suvunjatkaminen ei suinkaan ole ainoa syy harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme vaimoni kanssa kumpikin 60 + ja rakastellaan 1-2 krt viikossa, joskus jopa kolmekin. Huomenna aamulla varmasti on taas seksin aika heti kun heräillään. Vaikka se on yleensä samanlaista touhua useimmiten, mutta kun molemmat saavat oikeastaan aina orgasmin, on se silti ihanaa
Lauantaina rakasteltiin aamulla ja tänäkin aamuna herätessä oli taas sopiva erektio ja vaimo oli jo hereillä vieressä. Aloin sitten hyväillä pikku hiljaa sieltä täältä ja hän samoin minua etenkin sieltä...Lämmiteltiin toisiamme riittävästi, menin sisään kun pyydettiin tulemaan, vaimo sai orgasminsa ensin kuten aina ja minä sitten. Sitten makoiltiin alasti hyvän aikaa vierekkäin vielä peiton alla . Ihan hyvä viikonloppu on tällainen.
En usko että panemattomuutenne johtuu iästä.