Posti jätti paketin toimittamatta "esteen" vuoksi video paljasti totuuden
Posti jätti paketin toimittamatta "esteen" vuoksi video paljasti totuuden.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af7f552-b200-43a0-82c5-f8f7cb005018.
Tämä on aivan arkipäivä nykysin. itsellä samanlainen tilanne 2 viiko sitten!
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurille oli käynyt niin, että.oli oltu laittamassa ei voitu toimittaa lappya luukusta samalla kun oli itse lähtenyt ulos - kävi ilmi, ettei koko pakettia ollut edes mukana. Tää on ilmeisesti ohje mut jäävät niin usein jo kiinni, että pakko miettiä jotain muuta.
Polttakaa noi lusmut välittömästi ja tehkää ilmoitus ! Älkää kukaan painako villaisella tuollaista vetelyyttä.
Tuohan on jo petos!
Olen jakanut postia ja se, miksei ko. asiaan puututa, johtuu johdon sanelemista ns. äänettömistä säännöistä.. piennetään kustannuksia sillä, että yhden kirjeen/paketin/lehden viemistä vältellään tai jos on paljon jaettavaa esim. mainoksia, niin jätetään kirje/paketti/lehti seuraavaan jakopäivään..
Sen paketin toimittamista ei vältellä hitto soikoon, jos maksua vastaan on tarjottu palvelua, onhan tämä nyt niin käsittämätöntä, eikö nyt joku media vois ottaa asiakseen tutkia tämä koko kuvio.
MOT-ohjelma voisi esimerkiksi ottaa tämän, ihan yhteiskunnallisestikin äärimmäisen tärkeän epäkohdan työn alle, näköjään täysin piittaamaton ja röyhkeä perseily asiakkaiden kustannuksella jatkunut aika kauan kentällä postinjakelussa. . . .
Se on selvä petos, kun tarjotaan sopimusta missä rahaa vastaan luvataan asiakkaalle palvelu, jota ei asiakas saakaan sovitun mukaisesti ja jota ei ole alunperinkään tarkoitus toimittaa (vain lappu luukusta missä virheellisesti väitetään ettei ketään vastaanottamassa palvelua) ?
Eli palvelua ei ole olemassa tällöin palvelusta maksaneen asiakkaan näkökulmasta.
Palvelun tarjoaja/toimittaja on kaiken lisäksi syyllistynyt tarkoitukselliseen erehdyttämiseen syyllistäen asiakasta. Alkuperäisen , tämän keskustelun aloittaneen, asiakkaan kokemuksessa tämä ei onnistunutkaan, koska todisteena toimi selkeästi videotallenne joka kertoi kyseenalaistamatta asian oikean tilan. Lisäksi asiakas toi epäkohdan (onneksi) julkisuuteen.
Olikohan talo numeroitu selkeästi, niin että tieltä asti näkee? Olen huomannut, että monet uudetkin talot numeroitu kehnosti tai ei ollenkaan. Jos se este olikin se, ettei taloa löytynyt.
" Olikohan talo numeroitu selkeästi, niin että tieltä asti näkee? Olen huomannut, että monet uudetkin talot numeroitu kehnosti tai ei ollenkaan.
Jos se este olikin se, ettei taloa löytynyt."
Joo-pa .
Este sekin on, jos Posti-auton kuski hikoilee niin,
että tuulilasi meni huuruun ja ajoi siksi kohteen ohi.
Eikö siellä Posti Group Oy.ssä ole joku riskienhallinta- ja turvallisuusosasto?
Miten ne ei ole saanu vihellettyä tuollaista , näköjään melko yleistä, perseilyä maksavien asiakkaiden kustannuksella poikki kentältä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt kanssa niin, että oon ollut himassa etätöissä eli tasan koko sen päivän paikalla, ja posti laittanut lapun postilaatikkoon, ettemme tavoittaneet (muka) sinua, hae laatikko Postista. Eli eivät edes yrittäneet toimittaa laatikkoa perille. Liekö ollut kyydissäkään muuta kuin lappu, että hae ite?
Mulla on käynyt näin myös. Tosin sillä erotuksella, että huomasin postilaatikosta tupsahtavan lapun ja juoksin postin tyypin kiinni. Silloin ainakin oli niin, ettei hänellä ollut pakettia ollenkaan mukaan vaan selitys oli, ettei kukaan ole keskellä päivää kotona kuitenkaan eikä siksi ottanut pakettia mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt kanssa niin, että oon ollut himassa etätöissä eli tasan koko sen päivän paikalla, ja posti laittanut lapun postilaatikkoon, ettemme tavoittaneet (muka) sinua, hae laatikko Postista. Eli eivät edes yrittäneet toimittaa laatikkoa perille. Liekö ollut kyydissäkään muuta kuin lappu, että hae ite?
Mulla on käynyt näin myös. Tosin sillä erotuksella, että huomasin postilaatikosta tupsahtavan lapun ja juoksin postin tyypin kiinni.
Silloin ainakin oli niin, ettei hänellä ollut pakettia ollenkaan mukaan vaan selitys oli, ettei kukaan ole keskellä päivää kotona kuitenkaan,
eikä siksi ottanut pakettia mukaan.
Miten tällainen toiminta voi edes olla mahdollista Postilta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on käynyt niin, että tuli ilmoitus että et ollut kotona, hae paketti noutopisteestä. Olin kotona eikä tasan varmasti kukaan koputtanut, soittanut ovikelloa tai soittanut puhelimeen. Olin maksanut kotiinkuljetuksesta."
----
Mulle kävi samoin, ekakerralla ajattelin että sitä sattuu,mutta kun niin kävi kolmannen,
kerran päätin etten enää maksa koskaan 15e siitä ilosta,
ja koitan aina kun mahdollista käyttää esim. matkahuoltoa.
Käsitinkö oikein, että kolme kertaa sinulle tehtiin noin ?
Eli menetitkö maksoitko siis 3x 15 euroa vai yhteensä 15 euroa Postille tyhjästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitti huomiota, saako valvontakameraa laittaa kuvaamaan yleiselle tielle? Käsittääkseni vain omaa pihaa voi kuvata.
Olet oikeassa. Valvontakamera ei saa kuvata mitään muuta kuin omaa tonttia. Esim. naapurin pihaa ei saa näkyä metriäkään, ei myöskään tuossa tapauksessa tuota yleistä tietä.
-Tasan tarkkaan SAA kuvata yleistä tietä
MInäkin tilasin Zizziltä tissiliivejä, sain ilmoituksen että kotiinkuljetus silloin ja silloin. No, tietenkin ollut taas joku este, vaikka kyttäämällä kyttäsin postipaketin tuloa ja olin paikalla.
Soitin ja reklamoin samantien Zizzille ja pahoittelivat tapahtumaa. Sain Zizziltä alennuskoodin hyvitykseksi.
Hain siis paketin itse ja silloin päätin, että oli muuten viimeinen kerta kun rastitan kohdan kotiinkuljetus !
Näitä postijuttuja kun lukee, miettii, että miten te Suomessa asuvat kestätte tällaista?? Toimiva posti on kyllä todella tärkeää ja se Suomesta puuttuu. Milloin te nousette barrikaadeille? Meillä jaetaan kirjeposti 6x viikossa ja yleensä paketitkin tulee päivässä kotiovelle kuljetettuna ilman lisämaksuja. Pitää vihaksi Suomessa elävien vanhempien vuoksi, jotka postia käyttävät.
T. Ulkosuomalainen
Minä en maksa enää koskaan kotiinkuljetusta, koska yli 90% todennäköisyydellä se pitää hakea itse postista X syystä.
Mullekin käynyt noin. Hyvä että jäivät kiinni. Miten kehtaavat? Systemaattista huijaamista.