Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?
Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen päällä, täytin elokuussa 50. Ilmenee niin, että vaikka olen elänyt ihan hyvää elämää tyytyväisenä viimeiset 20 vuotta, nyt on tullut kauhea vaihtelunhalu. Haluaisi muuttaa kaiken. Kaikkihan toki ei enää ole mahdollista, esim. en voi enää perua päätöstäni etten halua lapsia. Mutta jotain voin toteuttaa, esim. yritän päästä töihin ulkomaille, että saisin toteuttaa unelman ulkomailla asumisesta. Haluaisin myös muuttaa suurkaupunkiin, kun olen 32-vuotiaasta asti asunut maalla, ja nuorempana kaipasin rauhaa ja hiljaisuutta. Puolisoa mulla ei ole, omasta tahdostani, mutta nyt olen sistäkin miettinyt, että pitäisiköhän yrittää etsiä. Toisaalta seksi ei kyllä enää oikein kiinnosta, joten voi olla ettei puolisoa kuitenkaan, ne kun tuppaa haluamaan seksiä.
Mitä ihmettä sillä puolisolla sitten tekee jos ei seksi kiinnosta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tuollaista ole vaan sitä että villiintyy ja vieläpä nuoremmista miehistä!
Tälle tonni yläpeukkuja, mutta nuoremmista naisista kiinnostuvat setämiehet taas....
Joo, mutta ne setämiehet vahtaa hädin tuskin täysi-ikäisiä. On eri juttu jos 50v vahtaa 30v, kuin jos vahtaa teinejä. 70v setämies saa vahdata 50v naista, eikä se ketään hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo tapahtuu nelikymppisenä, ei viisikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia vaihdevuosi-iässä miehet kauheasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle tonni yläpeukkuja, mutta nuoremmista naisista kiinnostuvat setämiehet taas....
Joo, mutta ne setämiehet vahtaa hädin tuskin täysi-ikäisiä. On eri juttu jos 50v vahtaa 30v, kuin jos vahtaa teinejä. 70v setämies saa vahdata 50v naista, eikä se ketään hetkauta.
Pahimmillaan halutaan mennä Aasiaan *kokemaan tyttö*. Pedaripiirteisyys on tabu Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä seksiä!!!!
Juuri toisessa ketjussa sanottiin että on ihan tutkittu juttu että naisilla menee halut vaihdevuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen päällä, täytin elokuussa 50. Ilmenee niin, että vaikka olen elänyt ihan hyvää elämää tyytyväisenä viimeiset 20 vuotta, nyt on tullut kauhea vaihtelunhalu. Haluaisi muuttaa kaiken. Kaikkihan toki ei enää ole mahdollista, esim. en voi enää perua päätöstäni etten halua lapsia. Mutta jotain voin toteuttaa, esim. yritän päästä töihin ulkomaille, että saisin toteuttaa unelman ulkomailla asumisesta. Haluaisin myös muuttaa suurkaupunkiin, kun olen 32-vuotiaasta asti asunut maalla, ja nuorempana kaipasin rauhaa ja hiljaisuutta. Puolisoa mulla ei ole, omasta tahdostani, mutta nyt olen sistäkin miettinyt, että pitäisiköhän yrittää etsiä. Toisaalta seksi ei kyllä enää oikein kiinnosta, joten voi olla ettei puolisoa kuitenkaan, ne kun tuppaa haluamaan seksiä.
Herraisä mikä kommentti:D Ootko koskaan aatellu, että jollekin se puoliso on myös elämänkumppani ja paras ystävä elämän eri vaiheissa?
Siitä on matkaseuraksi, häneltä saa henkistä tukea, kun suru kohtaa tai muuten vaikeita asioista tulee elämässä eteen. Ja ihan vain jakamaan arjen askareita ja juhlapyhiä. Ja ihan vaan rakentamaan sitä yhteistä elämää. Kyllä sitä puolisoa tarvitaan niin moneen muuhunkin asiaan, kuin vain seksiin, joka loppujen lopuksi on aika lyhytaikainen asia ihmisen elämässä. Vanhoilta pareilta loppuu varmaan seksi lähes kaikilta ja silti he tarvitsevat toisiaan ehkä enemmän, kuin koskaan. Harva varmaan suree(kun puoliso kuolee) arkun äärellä sitä, että meni seksikumppani vaan sitä, että meni elämänkumppani. Elämä on muutakin, kuin seksiä ja puoliso on paljon muutakin, kuin kulli tai pillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.
Sama. Olen siis Ap. Ja nyt ihastunut 19v nuorempaan. Aviomies on ja sitä ei kiinnosta.
Ymmärrän kyllä miestäsi. Vaikea on 50 vee naiseen tarpeitaan tehdä. Siinä saa todella olla hyvä mielikuvitus ja pimeää.
Naisten viidenkympin villitys on nuorten miesten ottaminen vuoteisiinsa.
Oma mies on jo väsähtänyt, miesten testostereeni tasot ovat tuon ikäisillä miehillä hurjassa laskussa.
Mies harrastaa ja touhuilee, painaa duunia, seksi ei enää ole niin tärkeä, kuin ennen.
Ja nyt ovatkin milfit in. Muodissa
Nuoremmat miehet katseleekin nyt wkypsempiä naisia. Naisia joilla on vihdoin aikaa itselleen, aikaa nauttua täysillä elämästä, korvata kiireiset ruuhkavuodet.
Ja nämä viisikymppiset naiset tietävät mitä haluavat. Heillä seksin ja elämän halu huipussa.
Moni nuorempi kaveri, oppii melkoisesti rakastelutaitoja tämän ikäisiltä naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä seksiä!!!!
Juuri toisessa ketjussa sanottiin että on ihan tutkittu juttu että naisilla menee halut vaihdevuosissa.
Varmaan 80% meneekin, mutta sitten on jokunen , jolla halut lisääntyy. Näin erilaisia me ollaan. Itsellä todellakin meni ne halut.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.
Seisoo sinua nuoremman ja viehättävämmän kanssa... Arvaa kuka on nyt se ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nuo vanhojen miesten kommentit, että eivät halua omaa vaimoa, mutta muita.
Nimittäin selkärankainen mies eroaa siinä kohtaa. Silloin vaimo pääsee harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa.
N50+
No mutta omaisuus menee jakoon..
Ei mene koska fiksuna on tehty avioehto eron varalle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotielämä on erikseen. Puolisoineen.
Seksi erikseen. Ei seksiin tarvita tunteita. Sehän pääasiassa fyysistetn himojen tyydyttömistå.
Ei se rakkaus, tunne, yhdessäolo puolison, yhteiset vuodet, ole sellaisia asioita, jotka haluaa menettää.
Sen seksin saa muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen viisikymppinen on nykyisin nelikymppinen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä tunnet hänet? Tämän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touche! Mikään ei ole kamalamman näköistä kun riippunut liha. Ja sitä on paljon jo 50 vuotiaalla vaikka olisi kuinka "fresh" olevinaan. Nuoret pojat toki säkkinsä tyhjentää minne vaan mutta hyhhyh kun kuvottaa. Itsellä 20 vee nuorempi nainen niin on jo heti enemmän kiinnostavaa tuo seksikin ja jaksaa panostaa suhteeseenkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen viisikymppinen on nykyisin nelikymppinen,
Päinvastoin. Moni on kuusikymppinen jo nelikymppisenä kun on ollut vähän "rankka elämä". Katso vaikka tämän päivän juttu Ylen sivuilta endometrioosista. 31 vee nainen näyttää 51 vee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä tunnet hänet? Tämän miehen.
Universaali totuus. Firman pikkujoulut, laivaristeily, poikien reissu himokselle jne. Ei ole mitään ongelmaa suorituskyvyssä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen siis Ap. Ja nyt ihastunut 19v nuorempaan. Aviomies on ja sitä ei kiinnosta.
Ymmärrän kyllä miestäsi. Vaikea on 50 vee naiseen tarpeitaan tehdä. Siinä saa todella olla hyvä mielikuvitus ja pimeää.
Sulle voi tulla yllätyksenä, mutta suurimmalle osalle miehiä kelpaa oikein hyvin se omanikäinen nainen. Ei ne miehetkään varsinaisesti nuorru ja 50v on 50v miehenäkin. Puolikalju ja raskausvatsa miehellä ei varsinaisesti nuoria naisia kiinnosta. (paitsi jos massia löytyy tyyliin Hjallis)
Mutta toki on miehiä, joihin sinäkin luultavasti kuulut, jotka luulee että he ovat yhtä haluttuja nuorten naisen mielestä, kuin mitä oli 30v ja 30kg sitten. Nämä sitten tekevät itsensä naurunalaiseksi yrittäessään iskeä niitä teinityttöjä. Olisko kyse just näistä setämiehistä.
Harvoin ne nuoret ihmiset kiinnostuu keski-ikäisestä, olipa tämä sitten mies tai nainen. Kannattaa vaan pysyä lestissään ja tyytyä siihen omanikäiseen. Ja olla onnellinen, jos saa edes sen.