Pystyykö nainen ikinä myöntämään virheensä?
Kommentit (15)
Jokainen nainen joka sinuun on erehtynyt myöntää taatusti virheensä ja ottaa opikseen.
Pystyy ellei mies ole sellainen ilkeä paskiainen, joka alkaa nälvimään ja ratsatamaan naisen virheellä.
Ei tuo ole mikään sukupuoli- vaan luonnekysymys.
Äitini ei ikinä myönnä virhettään, vaikka se olisi miten ilmeinen. Vaimo myöntää auliisti ja pyytää anteeksi. Samoin tunnen miehiä, jotka eivät ikinä ole mielestään väärässä. Ja kuten minä itse, joka pahoittelemme töpättyämme. Pääsen niin paljon helpommalla kuin alkamalla inttämään jostain itsestäänselvyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty. Niillä pieni pää ja pieni aivo. Viettiensä vietävissä ovat. Ja aina kapinoivat Herraansa kohtaan:(
Ja sulla on lyhyt varsi ja pieni muna.
Ei pysty, eikä ottamaan vastaan rakentavaa kritiikkiä.
Äitis teki virheen kun synnytti sinut.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty, eikä ottamaan vastaan rakentavaa kritiikkiä.
Niin ryhtymään tienaavaksi kotirouvaksi?
Mulle sanoi eräs tuleva pastori ettei naisen pidä sortua lihapatojen äärellä vaan keskittyä palvomaan Herraa ja olemaan naimaton. Kyseessä sattui olemaan heteromies. Siispä! Keskityn olemaan Jumalan morsiamena.
Aina jonkun muun syy, tai ainakin geenien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty. Niillä pieni pää ja pieni aivo. Viettiensä vietävissä ovat. Ja aina kapinoivat Herraansa kohtaan:(
Naisen aneeminen yritys loukata miestä. Nyt ei oikein tepsinyt :D Kommentistasi huomaa typeryytesi, olet kuin ekaluokkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet ruma naamaltasi ja läskiämmä. Muhkuraiset ovat reitesi ja iljettävät jalkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet ruma naamaltasi ja läskiämmä. Muhkuraiset ovat reitesi ja iljettävät jalkasi.
Auts! Pienen incelin loukkaukset sattuu 😭😭😭 Älä enää, pliis!!! 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Äitis teki virheen kun synnytti sinut.
Ja isä katseli vieressä vatkaten löysää munaa.
Et ota naista? Mä en ihan oikeasti ymmärrä mikä pakkomielle teillä miehillä on etsiä ja huolia elämäänne nainen.