Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?

Vierailija
16.06.2022 |

Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.

Kommentit (435)

Vierailija
261/435 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilua ja kuumia aaltoja.

Vierailija
262/435 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne kukkohovi ja seksillä maadoittuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/435 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenkympin tienoilla elämä oli ihanaa, hauskaa, nautinnollista, olin vapaampi kuin koskaan. Oli elämäni parasta aikaa siinä mielessä. 

Vierailija
264/435 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomannut mitään. Olen nyt reilusti 50+ eikä mitään villitystä näkynyt eikä kuulunut.

Tää on jännä että joillekin se todella tulee, joillekin ei. Miksiköhän?

Luonnekysymys.

Ihmiset ikääntyy eri tavoin, myös ulkoisesti. Toisille ulkoinen huomio on aina ollut tärkeä itsetunnon osa. Ei kaikille.

Tai alkavat vauvapalstan modeiksi sensuroimaan "vääriä" mielipiteitä......

-nuttura Martta

Vierailija
265/435 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoilua ja kuumia aaltoja mutta kuiva pillu.

Vierailija
266/435 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tyttöjen reissuja" festareille, laskettelukeskuksiin, ruskaa ihailemaan, risteilyille jne. Siellä testataan kiivaasti, vieläkö kelvataan vieraille miehille. Erotaan, vaihdetaan työpaikkaa, aletaan opiskella, lähdetään vapaaehtoishommiin ulkomaille. Tehdään mitä on aina haluttu, ennen kuin on liian myöhäistä. Näin omassa tutavapiirissäni on viidenkympin villitys ilmennyt. 

50-60 luvulla tuota sanottiin h u o r a k s i

Jännä. En muista omasta nuoruudestani, että opiskelujen aloituksesta olisi hu@riteltu. Mutta ehkä sinä sitten tiedät paremmin.

Juu, ei sanottu ääneen, mutta selän takana h u o r i teltiin. Eronnutta naista ei kaikki papit edes vihinnyt.

Muistan vanhempieni puhuneen muutamasta julkinen salaisuus näistä huonoista naisista. Harva kuitenkaan huuteli suoraan. Keihäs matkat toi myös eroja. H u o r i ttelu suoraan yleisty vasta 80- luvulla. Matkustelu vapautui ja 60- luvun ja ehkä woodstockista alkanut hippirakkaus aloitti tälläisen vallankumoksen jossa vanhan maailman arvot on kohta kaikki hylätty ja todellakin ihan kaikessa ei ole menty parempaan suuntaan. 

Vierailija
267/435 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nsaiset muuttuu vaihdevuosina puumiksi.

Vierailija
268/435 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin just 47. Viime viikonlopun pikkujouluissa parikin kakskymppistä ilmoittautui halukkaiksi - lisäksi myös yksi kolmekymppinen nainen.

itseä ei junnut kiinnosta mutta näköjään säännöllinen treenaaminen ja kasvot, jotka kestävät vanhenemisen riittää aika pitkälle. 

ja kyllä, on sillä merlitystä, mun villitys on tajuta, että yksi avuista, ulkonäkö, on katoavaa ja suren sitä. Aloitin myös väitöskirjan, ehkä sekin on jotain villitystä?

Vierailija
269/435 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin just 47. Viime viikonlopun pikkujouluissa parikin kakskymppistä ilmoittautui halukkaiksi - lisäksi myös yksi kolmekymppinen nainen.

itseä ei junnut kiinnosta mutta näköjään säännöllinen treenaaminen ja kasvot, jotka kestävät vanhenemisen riittää aika pitkälle. 

ja kyllä, on sillä merlitystä, mun villitys on tajuta, että yksi avuista, ulkonäkö, on katoavaa ja suren sitä. Aloitin myös väitöskirjan, ehkä sekin on jotain villitystä?

Olen paljon sinua vanhempi mies. Nyt on alkanut myös surettaa ikä. Sinä olet 47 bileiässä oleva nuorehko nainen,

tiedät sen sitten kun olet yli  60 vee ja alat oikeasti vanhentua. Eikä se todista mitään että jotkut hormonikiihkoissa olevat nuoret kollit kattelee, ne nyt höyläiss lautaakin jossa väljä oksanreikä, ei haittaa. Tod.näk. luulisit muakin ns. nuoremmaksi kolliksi

Toki yksilökohtaista, mutta itse pidän 50 vuotiasta vielä nuorena, geenit tietty ratkaisee. Moni menee jopa äkkiä katsottuna 2-3 kymppisestä, useimmat kuitenkaan ei.

Jouduin leikkaukseen ja lääkäri kysyi ikääni, ihmetteli kovasti. Kollegalleen sanoi ikäni ja sen että tässä kaveri joka ei tupakoi eikä juopottele..olihan se kiva kuulla.

Monet jotka eivät ole huolehtineet itsestään ovat yleensä taas paljon ikäistään vanhemman näköisiä. Sitä vaan että tuu kertoon sitten kun oot yli 65 vuotias kuinka on vientiä nuorten suhteen. Miehet, ikämiehethän katselee aina naisia, kaikenikäisiä et niitten suhteen vientiä riittää hautaan asti. Juopot miehet ovat jo ikämiehistä luonnollisesti poistuneet

Vierailija
270/435 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka villiintyy aina kun annan sille 50e

Vierailija
271/435 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainoa viidenkympin villitys, mikä tähän naiseen on iskenyt, on hurjan kova päiväunivillitys. Kiinnostus miehiin ja seksiin laskee laskemistaan. Ehkä villiintyjillä on alunperinkin korkea libido?

Vierailija
272/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa; ero, täyteaineet, minihame tai liian piukat housut, "hassuttelu" usein seksuaalinen, korkkarit kattoon maistissa  ja nuorten poikien vikittely mukamas leikillään.

Vierailija
273/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso facesta eronneiden viiskymppisten päivityksiä. Poseerausta kaverien kanssa iltaravintolasss pöydät täynnä laseja ja skumpat kädessä.

Ryyppäämistä, sitä se on.

Vierailija
274/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se on pelkkä rupsahtaminen ja lihominen. Ukko potkaisee pellolle ja ottaa nuoremman ja kauniimman tilalle. Semmonen villitys.

Kun tiedetään, että keskiverto suomalainen viisikymppinen mies on reilusti ylipainoinen isoine rintoineen ja valtavine mahoineen, niin ne on aika harvassa ne "nuoremmat ja kauniimmat" naiset jotka tuollaisen kelpuuttavat. Itse olen vieläkin hoikka ja vähärasvainen nelikymppinen mies. Ja kenenkään ei ole pakko lihottaa itseään, vaikka ikää kertyykin.

Vähärasvaiset keski-ikäiset miehet näyttävät ajokoirilta ja kuivan kesän oravilta. Alastomina vielä karummilta.

Jaa-a, mitenkäs ne samanikäiset naiset sitten, kun rasvatäytteiset muodot alkavat venymään ja vanumaan..? Vai oliko se niin, että vain miehet tulevat rumemmiksi?

Vierailija
275/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena kiinnostunut vanhemmista miehistä, esimerkiksi 16-vuotiaana kävin kuumana kolmekymppisiin, ja melkein poljin jalkaa suuttumuksesta, kun ne eivät olleet kiinnostuneita minusta!

Sitten kun olin itse kolmekymppinen, en ollut kiinnostunut minkään ikäisistä, suurin piirtein vihasin miehiä ja olin katkera. ja elämänkielteinen, halveksin nautinnonhakuisuutta, kaunistautumista ja kaikkea pinnallisuutta ja viihdettä ja iloa. Minulla oli kyllä hyvä mies silloin, mahdoin olla raskas kumppani. Hävettää jälkeenpäin.

Nyt 50+-ikäisenä olen kiinnostunut ihan nuorista, 18-25-vuotiaista. Pitää kuitenkin olla jo täyteen mittaansa kasvanut, ei mikään puberteetti-ikäinen. Mutta kolmekymppisetkin alkaa olla jo liian vanhoja. Miksiköhän noin nuoret miellyttää nyt? Kaiken huippu on, että työpaikalla on näitä ja vihjailevat, flirttailevat ja hakevat kontaktia, he. En minä, vaikka minä heitä kaipaan.

Jos olist mies niin sinua kutsuttaisiin pedofiiliksi tai ainakin pervoksi limakasaksi. Mutta naisena olet voimaantunut ja itsevarma aikuinen nainen.

Vierailija
276/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehkä sitten villlintynyt viiskymppinen.

Käyn ulkona usein ja seuraan tarttuu aika usein kiva mies. Ei puhettakaan mistään libidon laskusta, päinvastoin. Se ettei voi tulla raskaaksi voi aiheuttaa jopa huolimatonta käytöstä.

Vierailija
277/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomannut mitään. Olen nyt reilusti 50+ eikä mitään villitystä näkynyt eikä kuulunut.

Tää on jännä että joillekin se todella tulee, joillekin ei. Miksiköhän?

Jos on ehtinyt jo aiemmin tehdä tuon kaiken, mitä jotkut tekee sitten villityksessä, ei siihen ole enää tarvetta. On eletty täysillä. 

Vierailija
278/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti erosi ja alkoi elämään villiä sinkkuelämää. Lastenhoito jäi täysin. Äiti siis sai ensimmäisen lapset 17-24 -vuotiaana ja vielä 36- ja 40-vuotiaana kaksi lasta, jotka jätti kotiin yksin selviytymään kun lähti treffimatkoillensa.

Tässä tämä taas: Onnellinen itseään toteuttava äiti, onnelliset lapset. Ei. Läsnäoleva äiti, onnelliset lapset. Kyllä.

Vierailija
279/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajuaa, että nuoruus on takana ja kohta koko elämä, haluaa vielä hetken elää sen kaiken.

Kävellä rantahiekalla sandaalit kädessä, kun hiekka tarttuu auringon paahtamaan ihoon, suudella skumppalasin yli, seikkailla festareilla, valvoa aamuun, ihastua, mennä treffeillä Linnanmäelle, kävellä yöllä hiljaisen kaupungin läpi käsi kädessä ja uittaa jalkoja suihkulähteessä. 

Vierailija
280/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ehkä sitten villlintynyt viiskymppinen.

Käyn ulkona usein ja seuraan tarttuu aika usein kiva mies. Ei puhettakaan mistään libidon laskusta, päinvastoin. Se ettei voi tulla raskaaksi voi aiheuttaa jopa huolimatonta käytöstä.

Muista seksitaudit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi