Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?

Vierailija
16.06.2022 |

Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.

Kommentit (435)

Vierailija
181/435 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsiinköhän mä siitä? Leikkautin juuri samanlaisen tukan kuin mikä mulla oli parikymppisenä ja ostin samanlaiset housut....

Olen myös kuntoillut enemmän kuin koskaan ja kiinnostunut vieraista miehistä. Koen että vielä en ole vanha, olen ainakin nuorempi kuin tulen olemaan 10 v päästä, joten en haluaisi hukata yhtään aikaa. Vielä voisi saada seksiä muiltakin miehiltä, mutta aikaa ei tosiaan ole hirveästi hukattavaksi, vaan pitää toimia.

N50+

Tossahan se on kiteytetty. Munaa pitää saada muualta ja kaikki saadaan aina jotenkin hienosti kierrätettyä sen oman äijän syyksi.

Vierailija
182/435 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panettaa koko ajan, mutta mieheni on täysin haluton. Huoh. Perhettä en kuitenkaan riko ennen kuin lapset on muuttaneet pois. Noin 8 vuotta vielä jäljellä. 

Niin minuakin, mutta vaimoa ei. Kyllästyneenä nostin kissan pöydälle ja sanoin että minulla on seksiä jossain, joko kotona tai muualla, saa valita. Nyt on muualla, ja hyvää onkin vakiodaamin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/435 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panettaa koko ajan, mutta mieheni on täysin haluton. Huoh. Perhettä en kuitenkaan riko ennen kuin lapset on muuttaneet pois. Noin 8 vuotta vielä jäljellä. 

Niin minuakin, mutta vaimoa ei. Kyllästyneenä nostin kissan pöydälle ja sanoin että minulla on seksiä jossain, joko kotona tai muualla, saa valita. Nyt on muualla, ja hyvää onkin vakiodaamin kanssa.

Miksi ihmeessä te olette naimisissa, vanhat ihmiset, jos vihaatte toisianne noin paljon? 

Vierailija
184/435 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä te olette naimisissa, vanhat ihmiset, jos vihaatte toisianne noin paljon? 

No kuka jaksaa tuossa iässä alkaa jakaa omaisuutta ja tuttavapiiriä ja lapsia ja taloja ja mökkejä. Ei sitä uutta parisuhdetta noin vaan löydy, seksiä saa liki kuka vaan. 

Vierailija
185/435 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena kiinnostunut vanhemmista miehistä, esimerkiksi 16-vuotiaana kävin kuumana kolmekymppisiin, ja melkein poljin jalkaa suuttumuksesta, kun ne eivät olleet kiinnostuneita minusta!

Sitten kun olin itse kolmekymppinen, en ollut kiinnostunut minkään ikäisistä, suurin piirtein vihasin miehiä ja olin katkera. ja elämänkielteinen, halveksin nautinnonhakuisuutta, kaunistautumista ja kaikkea pinnallisuutta ja viihdettä ja iloa. Minulla oli kyllä hyvä mies silloin, mahdoin olla raskas kumppani. Hävettää jälkeenpäin.

Nyt 50+-ikäisenä olen kiinnostunut ihan nuorista, 18-25-vuotiaista. Pitää kuitenkin olla jo täyteen mittaansa kasvanut, ei mikään puberteetti-ikäinen. Mutta kolmekymppisetkin alkaa olla jo liian vanhoja. Miksiköhän noin nuoret miellyttää nyt? Kaiken huippu on, että työpaikalla on näitä ja vihjailevat, flirttailevat ja hakevat kontaktia, he. En minä, vaikka minä heitä kaipaan.

Oliko sulla ehkä jotain isäongelmia nuorena? Silloin sua ei kiinnostanut oma ikäiset joten ne jäi suuremmissa määrissä kokematta. Nyt oot sitten kiinnostunut niistä. 

Vierailija
186/435 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 42 eikä seksi oo kiinnostanut vuosiin. Ei oo parisuhdettakaan eikä tule olemaan. En haluaisi elää viisikymppiseksi. 

Vierailija
187/435 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena kiinnostunut vanhemmista miehistä, esimerkiksi 16-vuotiaana kävin kuumana kolmekymppisiin, ja melkein poljin jalkaa suuttumuksesta, kun ne eivät olleet kiinnostuneita minusta!

Sitten kun olin itse kolmekymppinen, en ollut kiinnostunut minkään ikäisistä, suurin piirtein vihasin miehiä ja olin katkera. ja elämänkielteinen, halveksin nautinnonhakuisuutta, kaunistautumista ja kaikkea pinnallisuutta ja viihdettä ja iloa. Minulla oli kyllä hyvä mies silloin, mahdoin olla raskas kumppani. Hävettää jälkeenpäin.

Nyt 50+-ikäisenä olen kiinnostunut ihan nuorista, 18-25-vuotiaista. Pitää kuitenkin olla jo täyteen mittaansa kasvanut, ei mikään puberteetti-ikäinen. Mutta kolmekymppisetkin alkaa olla jo liian vanhoja. Miksiköhän noin nuoret miellyttää nyt? Kaiken huippu on, että työpaikalla on näitä ja vihjailevat, flirttailevat ja hakevat kontaktia, he. En minä, vaikka minä hei

Oliko sulla ehkä jotain isäongelmia nuorena? Silloin sua ei kiinnostanut oma ikäiset joten ne jäi suuremmissa määrissä kokematta. Nyt oot sitten kiinnostunut niistä. 

Ei tietääkseni. Mulla on kunnon isä, luotettava vanhan liiton äijä. Hyvännäköinenkin vielä.

Sen verran hyvä isä on vaikuttanut, että nuorempana miellyin juuri isän näköisiin miehiin. Mutta sittemmin en ole fiksoitunut mihinkään tyyliin erityisesti.

Minusta on ihan luonnollista, ettei nuorena ihastu oman ikäisiin. Nuoret nulikat voi olla sietämättömiä, ja kohtelee usein omanikäisiään tyttöjä törkeästi. Nuorilla ei myöskään ole yleensä paljon rahaa, joten nuoren tytön kannattaa valita vähän vanhempi mies, joka kustantaa huvit.

Nuoret miehet tuntuu viehättyvän vanhemmissa naisissa vallasta ja miksei rahastakin, ainakin jos nainen jolla niitä on, on hyvännäköinen. Eikä siinäkään mitään pahaa ole. Molemmat voittaa.

Vierailija
188/435 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Viimeisen 10 vuoden aikana olen hoitanut hautaan yhden miehen ja molemmat vanhemmat. Kullakin eteneviä sairauksia jotka vaativat omaishoitoa. Kävin lisäksi koko ajan palkkatyössä ja hoidin kaikkien taloudet. Nyt on viimeinenkin kuolemaan liittyvä yksityiskohta hoidettu. Koen seisovani savuavilla raunioilla vähän lamaantuneena, enkä ole oikein ehtinyt surra, levätä tai toipua. Fyysisesti olen todella tiukassa kunnossa kaiken edellisen jälkeen, sillä ainoa pakopaikka oli kuntoilu ja juokseminen. Olen vapaa ja tie on auki kaikkiin suuntiin. Mitään omasta mielestäni turhaa en enää aio hyväksyä. Myös maallinen mammona on menettänyt merkityksensä. 

Vierailija
189/435 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minua kauhistuttaa kun nuorilla naisilla isot törö huulet ja tekoripset, tekokynnet..aika naurettavaa, itse olen pärjännyt näillä aidoilla aina.

Vierailija
190/435 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin +60 kg, lähdin opiskelemaan ja löysin uuden puolison.

Vierailija
191/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu on mun villitys. 

Vierailija
192/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Lukematta ketjua vastaan että villasukat, suklaalevy ja Netflix on a Friday night. 🥱

Vierailija
193/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette edelleen naimisissa?!?!

Vierailija
194/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka jaksaa tuossa iässä alkaa jakaa omaisuutta ja tuttavapiiriä ja lapsia ja taloja ja mökkejä. Ei sitä uutta parisuhdetta noin vaan löydy, seksiä saa liki kuka vaan. 

Miksi pitäisi löytää parisuhde? 

Vierailija
195/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se on pelkkä rupsahtaminen ja lihominen. Ukko potkaisee pellolle ja ottaa nuoremman ja kauniimman tilalle. Semmonen villitys.

Kun tiedetään, että keskiverto suomalainen viisikymppinen mies on reilusti ylipainoinen isoine rintoineen ja valtavine mahoineen, niin ne on aika harvassa ne "nuoremmat ja kauniimmat" naiset jotka tuollaisen kelpuuttavat. Itse olen vieläkin hoikka ja vähärasvainen nelikymppinen mies. Ja kenenkään ei ole pakko lihottaa itseään, vaikka ikää kertyykin.

Vähärasvaiset keski-ikäiset miehet näyttävät ajokoirilta ja kuivan kesän oravilta. Alastomina vielä karummilta.

Kiitos. M50

Vierailija
196/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan tehdä uudenlaisia asioita yksin. Joidenkin mielestä se on kai outoa. Lähden yksin reissuun, aloitan uusia harrastuksia. Pitää tehdä mitä itse haluaa, kun vielä voi. N57

Vierailija
197/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi lö

Onko ihminen jotenkin viallinen jos ei ole parisuhdetta? 

Vierailija
198/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallan tehdä uudenlaisia asioita yksin. Joidenkin mielestä se on kai outoa. Lähden yksin reissuun, aloitan uusia harrastuksia. Pitää tehdä mitä itse haluaa, kun vielä voi. N57

Moni herää tähän yksin tekemiseen ja pärjäämiseen vasta myöhäisellä iällä. Ilmeisesti läheisriippuvuus on pidätellyt aiemmin. 

Vierailija
199/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vielä mitään, kuudenkympin kullitus on se paha. 

Vierailija
200/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.

Sama. Olen siis Ap. Ja nyt ihastunut 19v nuorempaan. Aviomies on ja sitä ei kiinnosta.

Miten on seksielämä aikaisemmin mennyt aviomiehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän