Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?

Vierailija
16.06.2022 |

Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.

Kommentit (435)

Vierailija
201/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höphöpö. Viisikymppisenä ei kiinnosta enää juuri mikään.

Höpöhöpö on kyllä hyvä keino kertoa ettei löydy mitään järkevää sanottavaa tai tietoa.

Vierailija
202/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomannut mitään. Olen nyt reilusti 50+ eikä mitään villitystä näkynyt eikä kuulunut.

Tää on jännä että joillekin se todella tulee, joillekin ei. Miksiköhän?

Oltaiskos me ihmiset erilaisia? Joillekin tulee paha uhmis, joillekin ei. Joillain on helppo murrosikä, toisilla suoraan helv*tistä. Joillakin pahat vaihtarit, toisilla jää vaan menkat pois. So simple!

Kyllä siihen joku syvällisempi syy sieltä löytyy taustalta kuin "ollaan vaan erilaisia ihku daa niinku"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä luopuminen.

Ei minulla, mutta taso on noussut. Katson himokkaalla silmällä ainoastaan alle 25v urheilijanuorukaisia, kaikki muut miehet yököttävät.

Samalla on hyvä tuomita samaa harrastavat miehet. <3

Vierailija
204/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tuollaista ole vaan sitä että villiintyy ja vieläpä nuoremmista miehistä!

*Villiintyy* siksi, kun on oikeus viidenkympinvillitykseen, kuten miehilläkin. Ja teeskentelee sitten olevansa tyytyväinen, kun joku nuorempi mies käy välillä *höyläämässä* ja tyhjentämässä itsensä. 

Vierailija
205/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on sellanen näyttämisenhalu sekä itselle että muille, että on vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Eli olen alkanut käydä kuntosalilla, lenkkeillä entistä enemmän ja muutenkin tehdä kaikki mahdollinen näyttääkseni nuorelta (no tämä ei kyllä itselläni tarkoita mitään kauneusoperaatioita vaan esim. kallista kosmetiikkaa). Kremppoja on enemmän kuin nuorena, mutta sitä en haluaisi myöntää edes itselleni - MÄ OLEN VIELÄ JUMALAUTA NUORI! 😫😂

Toivottavasti tämä oli huumoripostaus 🤔

Se saattoi olla oikea postaus.

Se ON totta että naisen seksuaalinen huippu on 45-50v ikävuosina ja silloin sitä haluaisi eniten. Miehellä (siis puoliso) on tuo huippu ollut nuorena ja siksi sitä ei en

Niitä todella hottiksia on jotain promilleja siitä ikäluokasta.

Vierailija
206/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen päällä, täytin elokuussa 50. Ilmenee niin, että vaikka olen elänyt ihan hyvää elämää tyytyväisenä viimeiset 20 vuotta, nyt on tullut kauhea vaihtelunhalu. Haluaisi muuttaa kaiken. Kaikkihan toki ei enää ole mahdollista, esim. en voi enää perua päätöstäni etten halua lapsia. Mutta jotain voin toteuttaa, esim. yritän päästä töihin ulkomaille, että saisin toteuttaa unelman ulkomailla asumisesta. Haluaisin myös muuttaa suurkaupunkiin, kun olen 32-vuotiaasta asti asunut maalla, ja nuorempana kaipasin rauhaa ja hiljaisuutta. Puolisoa mulla ei ole, omasta tahdostani, mutta nyt olen sistäkin miettinyt, että pitäisiköhän yrittää etsiä. Toisaalta seksi ei kyllä enää oikein kiinnosta, joten voi olla ettei puolisoa kuitenkaan, ne kun tuppaa haluamaan seksiä.

Vierailija
207/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se on pelkkä rupsahtaminen ja lihominen. Ukko potkaisee pellolle ja ottaa nuoremman ja kauniimman tilalle. Semmonen villitys.

Tuo miesten 50v villitys se vasta on jotain. Täysin pappaantunut kalju möhömaha vaihtaa nuorempaan ja kauniinpaan😀

Naiset on järkiään ikäistään miestä paremman näköisiä ja kuntoisia. Jännästi naiset elåvätkin lähes vuosikymmenen pitempään ja tämå on seurausta järjen käytöstä.

Vielä kun näkisi niitä paremman näköisiä ja kuntoisia naisia. Ja ei se pidempään eläminen johdu järjen käytöstä vaan riskien välttelystä.

Vierailija
208/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se on pelkkä rupsahtaminen ja lihominen. Ukko potkaisee pellolle ja ottaa nuoremman ja kauniimman tilalle. Semmonen villitys.

Tuo miesten 50v villitys se vasta on jotain. Täysin pappaantunut kalju möhömaha vaihtaa nuorempaan ja kauniinpaan😀

Naiset on järkiään ikäistään miestä paremman näköisiä ja kuntoisia. Jännästi naiset elåvätkin lähes vuosikymmenen pitempään ja tämå on seurausta järjen käytöstä.

Suomalaisen setämiessukupolven ongelma on pedaripiirteisyys. Tuskin muuten etsitään toiselta puolelta maailmaa pikkutyttövartaloisia ihmisiä, joilta puuttuu kaikki hedelmällisyyden merkit. Ja huolestuttavan monelle tämä iskee 🤔

Huolestuttavan rasistinen näkemys yhdistettynä miesvihaan.

Vierailija
209/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankitaan adhd ja autismi diagnoosit

Vierailija
210/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoki pillu vaahdossa tumman munan perässä.

Vierailija
211/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi herkku tyttis sellainen itsestään huolta pitänyt viiskyt v rouva jonka mies ei enää oikein jaksa tai ei ota eteen. Pitäisin kyllä niiiin hyvänä.

m58

Vierailija
212/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä paljon villiinnytä kun joka paikkaan sattuu ja limakalvotkin hajoilee.

Kuulemma johtuu estrogeenin vähentymisestä. Korvaushoito on vähän helpottanut, mutta ei niin paljon että vielä villiintymään pystyisi.

Vierailija
213/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis löytää jostain pystyvä mies sänkypuuhiin ja luonnossa vaelteluun. 

Vierailija
214/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on sellanen näyttämisenhalu sekä itselle että muille, että on vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Eli olen alkanut käydä kuntosalilla, lenkkeillä entistä enemmän ja muutenkin tehdä kaikki mahdollinen näyttääkseni nuorelta (no tämä ei kyllä itselläni tarkoita mitään kauneusoperaatioita vaan esim. kallista kosmetiikkaa). Kremppoja on enemmän kuin nuorena, mutta sitä en haluaisi myöntää edes itselleni - MÄ OLEN VIELÄ JUMALAUTA NUORI! 😫😂

Toivottavasti tämä oli huumoripostaus 🤔

Se saattoi olla oikea postaus.

Se ON totta että naisen seksuaalinen huippu on 45-50v ikävuosina ja silloin sitä haluaisi eniten. Miehellä (siis puolis

"Aivan yhdentekevää. Libido vetelee silti viimeisiään, ja siitä johtui elukkakiima. Sitten saapuu mummous."

No tottakai siitä otetaan kaikki ilo irti viimeistä pisaraa ja murusta myöten, kaikki tieteen tarjoamat avut hyödyntäen.

Vierailija
215/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä seksiä!!!!

Tuo saattaa olla nelikymppisenä.

Itsestä tuntuu viittäkymppiä lähestyessä että alkaa rauhoittua. En usko että mitään baaripuumavaihetta tarvitsee enää käydä läpi, ja hyvä niin. Jos sitä olikaan.

Tulee se vielä. Täälä päin on reilu seitsemänkymppiset mammat niin villinä miesten perään. Kisaavat samoista njrkkakunnan miehistä että kuka saa.

Vierailija
216/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tuollaista ole vaan sitä että villiintyy ja vieläpä nuoremmista miehistä!

*Villiintyy* siksi, kun on oikeus viidenkympinvillitykseen, kuten miehilläkin. Ja teeskentelee sitten olevansa tyytyväinen, kun joku nuorempi mies käy välillä *höyläämässä* ja tyhjentämässä itsensä. 

Ja nämä samat kertoo ettei enää halua parisuhdetta mutta kun sopiva mies löytyy niin ei montaa viikkoa mene kun vonkaa tiiviimpään yhteiselämään ja on niin mustasukkaista että...

Vierailija
217/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat olla rauhassa. Sanovat suoraan jos ei miellytä (tän pitäis toisaalta olla jo nuorena ihan perusjuttu). 

Vierailija
218/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen setämiessukupolven ongelma on pedaripiirteisyys. Tuskin muuten etsitään toiselta puolelta maailmaa pikkutyttövartaloisia ihmisiä, joilta puuttuu kaikki hedelmällisyyden merkit. Ja huolestuttavan monelle tämä iskee 🤔

Huolestuttavan rasistinen näkemys yhdistettynä miesvihaan.<

Tavallisilla miehillähän se on tietenkin pedaripiirteisyyttä, mutta naisella oikeutta nauttia seksistä ja päättää omista kumppaneistaan.

Vierailija
219/435 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun näkisi niitä paremman näköisiä ja kuntoisia naisia. Ja ei se pidempään eläminen johdu järjen käytöstä vaan riskien välttelystä.

Kuitenkin miehillä on enemmän huomattavasti nuorempia kumppaneita kuin naisilla.

Vierailija
220/435 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut sitä mulle joten en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi