Taas löytyi kotoota vieras naisen vaatekappale. Mitä tämä oikein on?
Kommentit (17)
tulee mieleen nämä vaihtoehdot:
1. taloyhtiön pyykkituvasta/pesulafirmasta peräisin
2. miehesi käy kotona, kun et ole paikalla, vieraiden naisten kanssa
3. pojallasi/tyttärelläsi on naispuolinen kaveri
3 b) poikasi on transu
4. Teillä käy murtovaras
5. Joku teillä yöpynyt vieras on jättänyt
Noista vaihtoehdoista se vastaus kenties löytyy
itselleen huvitukseksi (sellaistakin on). Ovatko ne olleet jossain piilossa?
MEillä ei ole ollut yövieraita. Mieheni käytös kyllä viime aikoina on ollut hieman erikoista, mutta muuten meilllä menee ihan hyvin, ostettiin juuri asuntokin jne.
-ap
mutta miksi pitää olla yötä pois, että mies voisi tuoda naisen? Siis oletko ollut poissa päivällä tunnin, pari, jolloin mies olisi ehtinyt vetäistä jotakuta muuta?
huono trolli.:) vanha ja kulunu...
rintsikkaa ja stringiä muistaa. :)
Eikä mitään hajua kellään, mistä ne on sinne tulleet. Vieraissa en ole käynyt, enkä edes uimahallissa vuosiin.
Ei kait miehesi voi olla niin pösilö että laittais salarakkaansa rintsikoita sun kaappiin ...eikä salarakas voi olla niin pönttö, että unohtais pukea alusvaatteita päällensä jos käy toisen naisen kotona kuksimassa.
Vierailija:
Ei kait miehesi voi olla niin pösilö että laittais salarakkaansa rintsikoita sun kaappiin ...eikä salarakas voi olla niin pönttö, että unohtais pukea alusvaatteita päällensä jos käy toisen naisen kotona kuksimassa.
Varmaan ovat tulleet pesutuvasta. Miten ihmeessä miehelläsi olisi voinut olla kukaan nainen teidän kodissanne? Olisiko sillä naisella ollut sitten vaihtoalusvaatteet mukana vai olisiko unohtanut pukea rintsikat? Aika epätodennäköistä. Eikä kukaan mies, jolla on toinen nainen, vie sitä naista kotiinsa. Jos nainen on vapaa -> ollaan naisen luona. Jos ei -> hotelli tms. Näin se menee. Aika hölmö miehesi olisi jos vielä viikkaisi ne sinun vaatekaappiisi!
Meilläkin löytyi tässä hiljattain vieras naisten toppi enkä käsitä mistä se on tullut, koska en käytä pesutupaa enkä kuivaushuonetta ja olen kaiken lisäksi yh, lapset alle kouluiän. Se jo oli aika selittämätöntä.
Minun miehelläni on runsaati mahdollisuuksia kuksia maailmalla koska matkustaa paljon jne. Mutta EN usko, että tästä on kyse!
-ap
jso kerran reissaa paljon ja mahdollisuuksia olisi....
jos on joku työkaveri jonka kanssa yöpyy aina samassa huoneessa ja pakatessa tavarat sekoittuvat?
Ja kun kotona tyhjentelee laukkuja niin ei huomaa ylimääräisiä vaatekappaleita?
Eli työpaikkaromanssia tarkoitan
Lapset ei ole " niin" isoja vielä, että olisi heidän ystäviensä.
-ap
Ihan rauhallisesti ja syyttämättä.
Aika tumpelo olisi mies, jos ei sen vertaa tarkistaisi, ettei mukana kulkeudu mitään ylimääräistä.
Minulla oli aiemmin pitkäaikainen suhde naimisissa olevaan mieheen. Juuri tämä kuvio: sama työpaikka, paljon reissaava mies. Mutta mies ei ikinä, ikinä olisi tehnyt noin alkeellista virhettä! Varsinkaan kahteen kertaan. Minun luokseni unohteli tavaroita, mutta ei ikinä lähtenyt tarkistamatta, että omassa laukussa on vain omat tavarat. Suhde ei tullut koskaan ilmi, loppui kun minä lopetin sen. Mutta pointtini on se, että taitava pettäjä ei yleensä jää kiinni noin hölmöllä tavalla. Kyllä se kiinnijääminen on pettäjille niin suuri pelko (ja syytä ollakin!), että aivan helposti ei tuolla tavalla mokata.
salarakkaidensa alusvaatteita, ainakin seurusteluaikanamme (siis sain tietää/löysin vasta paljon myöhemmin). Tunki vain laukkuunsa muistoksi ja kai loppujenlopuksi unohti..
En ymmärrä! olen viimeksi ollut yötä pois kotoota vuoden vaihteessa (silloin miehellä oisi ollut mahdollisuus vieraaseen kotona)
-ap