Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tarkoittaa palkkalaskelmassa Kum. ansio?
26.11.2006 |
Olen aloittanut uudessa työpaikassa vuoden 2005 kesällä. Silloin palkkalaskelmassa oli merkittynä kum. ansio, joka oli aina hiukan isompi, kuin tienattu rahapalkka yhteensä. Nyt tänä vuonna sitä ei enää ole ollut merkittynä. Miksi? Ja mitä se tarkoittaa? Kiitos tiedosta arvoisa av! :)
Kommentit (3)
Selitäppä ihan suomeksi tyhmälle! :)
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ryhmän paras työntekijä saa kuukaudessa samasta työstä kuin sinä
Alue: Aihe vapaa
http: //www. aboadata. fi/html/body_esittely_ennakonpidatys. html