Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan kiva ja fiksu mies ei poimi minua vaimokseen?

Vierailija
14.06.2022 |

Ei tarvitse olla täydellinen, vaan sellainen ihan normaali riittäisi. Ei vain kukaan tule ja hae minua omakseen. Turhaan suren asiaa ja valitan anonyymisti tai harvoille läheisilleni. Odotellaan taas vuosi lisää ihmettä tapahtuvaksi.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti ole lähestyttävä ihminen.

Vierailija
62/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MeToo on tuottanut tilanteen, jossa mies ei voi enää lähestyä naista. Tämä on tietenkin hyvä asia, jos nainen ei halua olla lähestyttävä. Jos nainen taas etsii parisuhdetta ja odottaa miehen lähestyvän, ei niin tule tapahtumaan enää koskaan. Toivottavasti kannatti tuo MeToo.

Höpsis.

Neurotyypillinen mies katsoo kiinnostavaa naista ja hymyilee. Nainen katsoo pois. Mies jatkaa elämäänsä. Ei metoo. Mies menee silti naisen luo mölisemään vaikka tämä ei katso päinkään - metoo. Jos nainen sen sijaan hymyilee takaisin ja on valmis juttelemaan, se on treffien paikka.

Sitten on tää assisakki eli ap ja palstamiehet. Ap ei ymmärrä että miestä on rohkaistava vaan katselee pitkin seiniä. Palstamiehellä taas ei ole hajuakaan mistä alkaa häirinnän raja.

Aika harva mies hymyilee, vaikka katsookin, tosin itse harvemmin uskallan katsella ketään. Mistä tietää, kuka hymyilee ystävällisyyttään ja kuka on kiinnostunut? Mitä tarkoittaa se, jos mies katsoo vakavin ilmein?

Ap

Onko sillä väliä miksi hymyilee? Sä mietit oletko itse kiinnostunut ja vastaat hymyyn jos kiinnostaa. Jos miestä ei enempää kiinnosta, hän ei jatka vilkuilua tai vie asiaa eteenpäin.

Tai jos mies katsoo vakavana, vastaat vakavaan katseeseen pikkasen pitempään kuin muuten olis kohteliasta vilkaista. Jos siis mies kiinnostaa sua.

Kuulostaa ihan mielettömän itsevarmalta käytökseltä tuollainen. En osaisi/uskaltaisi katsella jotain vakavailmeistä tai hymyilevääkään miestä tuolla tavalla, ellen olisi aivan viimeisen päälle pyntättynä parhaimpiini ja suoraan tulossa jostain kosmetologilta ja kampaamosta. Olen siis aika luonnollinen yleensä, joten harvoin koen oloani niin itsevarmaksi, ettå uskaltaisin katsoa ketään puolta sekuntia pidempään. Edes naisia en uskalla katsoa silmiin yleensä.

Ap

Oletko varma ettei tämä ole nyt sitä autismin kirjon ongelmaa mitä sinulle on ehdotettu? Kun olen ymmärtänyt että aspergereiden jne on vaikea katsoa ihmisiä silmiin. Itsehän olen ujo, mutta ei minulla ole koskaan ollut vaikeaa katsoa ihmisiä silmiin. Puheenaiheiden keksiminen sen sijaan.

Mua nolottaa katsoa silmiin ja lisäksi on vaikeaa keskustella, jos keskittyy tietoisesti silmiin katsomiseen. Se vie turhaan energiaa pois itse asiasta. Lisäksi silmiin katsominen on tavallaan uhkaava ele (vrt. koirat, joilla se on uhkaava ele). On paljon kohteliaampaa vain vilkaista nopeasti ja katsoa sitten muualle tai vaikkapa maahan.

Ap

Siis en mieti ikinä silmiin katsomista kun juttelen. Ihan luontevasti rytmittyy katselu. Jos sulla on tässä jokin ongelma, se selittäisi paljon ihmissuhdeongelmiasi.

Hmm, ei kai noin pienestä voi olla pariutumisjutut kiinni? Oletan, että vaatii jotain plastiikkakirurgiaa tai toisaalta satumaisia supliikkitaitoja se, että flaksi paranee. Oletan aina, että miehet hoitaisivat sen iskemishomman joka tapauksessa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo tarkoittaa käytännössä? Mulla ei ole ainakaan sormuksia näkösällä tms. (en ole oikeastikaan varattu). En uskalla tyrkyttää seuraani kenellekään miehelle, mutten ole varmaankaan ainoa laatuani.

Ap

Vierailija
64/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo tarkoittaa käytännössä? Mulla ei ole ainakaan sormuksia näkösällä tms. (en ole oikeastikaan varattu). En uskalla tyrkyttää seuraani kenellekään miehelle, mutten ole varmaankaan ainoa laatuani.

Ap

Missä sinuun voi törmätä? Käytkö baareissa yksin?

Vierailija
65/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän juuri paljastaa assit että normaali katsekontakti ei onnistu ja se on erittäin big deal.