Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivinen kadehtiminen, kerro mitä kadehdit

Vierailija
13.06.2022 |

Kerro rehellisesti mitä kadehdit. Muiden kommentteja ei saa arvostella eikä vastaväittää, pidetään ketju asiallisena ja kunnioittavana. Katsotaan onnistutaanko.

Kommentit (264)

Vierailija
1/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ihmisiä joilla on hyvä kielitaito.

Vierailija
2/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellista parisuhdetta - en edes suunnittele kumppania, mutta joskus kateus tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalon omistajia

Vierailija
4/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä joilla on kesämökki järven tai meren rannalla. Mutta ei huolta kohta on itselläkin.

Vierailija
5/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettuja.

Vierailija
6/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ihmisiä, joilla on terveitä sisaruksia ilman mielenterveshäiriötä.

Vierailija
7/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooajia,jotka jaksavat pitää paikat kunnossa kotona narisematta.OLen läpi kyllästynyt siivoamiseen ja on vastenmielistä.En voi ottaa apua ulkopuolelta koska ryöstetty koti 3 kertaa. 

Vierailija
8/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilta osin viihdyn hyvin introverttina enkä kaipaa laajaa sosiaalista verkostoa, mutta parisuhteen muodostamisen vaikeus ärsyttää välillä. Kadehdin ihmisiä, jotka löytävät kumppaniehdokkaita, ovat ehdokkaiden silmissä kiinnostavia, tutustuvat ongelmitta ja aloittavat uuden suhteen helposti. 

Vierailija
9/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia, joiden ei tarvitse käydä töissä ja voivat silti elää perustason "mukavaa" elämää.

Vierailija
10/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävääni joka on kauniimpi kuin yksikään Miss Universum. On sattunutkin syntymään rikkaaseen perheeseen jossa harrastetaan purjehdusta, opiskeli graafista suunnittelua ja pääsi alan vakitöihin jo opiskeluaikana. Ei valmistunut ikinä mutta elää ylellistä elämää, komea mieskin ja lapsilla kalliit harrastukset. On vasta 30-vuotias ja aikoo jättäytyä pois työelämästä kesän jälkeen, kun rahaa on liikaa ja voi keskittyä lastensa harrastustoimintaan.

Itse saman ikäinen, mutta köyhä ja ruma kuin kirkonrotta, vaikka omistusasunnossa asun.

Vierailija
11/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin pitkäpinnaisia äitenä. Itse olen räiskähtelijä ja kärsimätön. Toki aina selitän miksi käyttäydyn tietyllä lailla ja pyydän lapsilta anteeksi mutta olisi niin ihanaa olla lempeä ja rauhallinen nainen, joka ei hermnostu ikinä mistään.

Vierailija
12/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisia perheitä ja hyvää lähisukua. Hyvää seksiä harrastavia ihmisiä.

Vierailija
13/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ihmisiä, jotka osaa puhua!

Vierailija
14/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin pitkäpinnaisia äitenä. Itse olen räiskähtelijä ja kärsimätön. Toki aina selitän miksi käyttäydyn tietyllä lailla ja pyydän lapsilta anteeksi mutta olisi niin ihanaa olla lempeä ja rauhallinen nainen, joka ei hermnostu ikinä mistään.

Sellaisia äitejä ei olekaan, jotka ei joskus räiskähtelis lasten takia :P 

Vierailija
15/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtimisessa ei ole mitään positiivista.

Vierailija
16/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin niitä ihmisiä, jotka tekevät kaikki asiat hyvissä ajoin, eikä viime tipassa tai vähän sen jälkeen. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään, enkä ole osannut kouluttaa itseäni sieltä pois. Ärsyttää, kun kaikki vähäkin vastenmieliset tai tylsät hommat pitää aina tehdä kauheassa stressissä ja paniikissa, kun on vetkutellut liian pitkään. Ja tuon vetkuttelun aikana ne kuitenkin kolkuttelevat takaraivossa, joten ei sekään ole stressitöntä aikaa.

Vierailija
17/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin vanhempia, joiden alaikäisillä lapsilla ei ole mielenterveysongelmia. Vaikuttaa niin paljon koko perheeseen...

Vierailija
18/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin niitä, joilla on rantasauna! En pidä mistään niin paljon kuin rantasaunan löylyistä, sieltä järveen pulahtamisesta ja tämän toistamisesta mahdollisimman monta kertaa.

Ja muuttoa ehdottaville: ei onnistu. Meillä on ihana talo ja tontti eikä tästä lähdetä kuin saattohoitoon. Vain se rantasauna puuttuu.

Vierailija
19/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehtimisessa ei ole mitään positiivista.

Kadehtimisen voi parhaimmillaan kääntää ihailuksi ja tavoitteiden asettamiseksi.

Vierailija
20/264 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin naisia, joilla on hoikka ja kiinteä vartalo. Tässä ikäryhmässä (50v.) onneksi kaikki ovat jo aika rouvittuneita, joten voi olla armollinen itselleen. Nuorempana olin tosi katkera kun oma kroppa oli vähänkin löllö, vaikka ei se edes ollut, painoin alle 60 kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi