Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelit harrastaessasi elämäsi ensimmäisen kerran seksiä?

Vierailija
12.06.2022 |

Itse ajattelin, että tulisipa äkkiä, niin pääsisin kertomaan jätkille!

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapahtui koulussa kouluajan jälkeen sellaisten paloportaiden tasanteella. Molemmat haluttiin toisiamme niin valtavasti ja oli pakko päästä vaakatasoon paikasta viis. Ihan vaan saarnaajaa lähekkäin. Ajattelin, että haluan sitä, ja että se voi sattua, mutta ei tuntunut pahasti. Olin kiihottunut ja kostunut, mutta alussa tunsin kipua ja pikkuhiljaa se hellitti. Semmoista kihelmöintiä se oli sitten siitä eteenpäin. Jännän kiihottavaa. Poikaystävälläni oli ihan valtavan kokoinen erektio ja sitä vähän ajattelin ja jännitin sisääntyöntymistä ja nopeita työntöjä. Ehkä pimppi tuntui siksikin sitten tiukemmalta. 

Vierailija
62/123 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että mitä mä oon tekemässä. Makasin puolittain miksauspöydän päällä jalat ja farkut roikkumassa ilmassa silloinen roudaripoikkis innokkaana työntelemässä edessä. Sattui aika paljon, mutta ihan lopussa nautin. Mietin vaan, ettei enää koskaan täällä. Toi ei sitten ihan toteutunut, sillä siitä tuli vähän niinkuin meidän juttu. Tokalla kerralla sain orkun siinä samalla pöydällä. Kai mä sit vaan jännitin liikaa tai en ollut tarpeeksi kostunut tai jtn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa enää kaukaisia asioita. Mutta Äskösen muistan.

Vierailija
64/123 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo 22, ja ajattelin lähinnä, että nyt se vihdoin oikeasti tapahtuu! Hiukan sattui aluksi mutta sitten rupesi tuntumaan oikein hyvältä. 

Vierailija
65/123 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat oltiin kokemattomia ja jännitettiin. Onneksi hän oli rohkeampi ja teki aloitteen avaamalla farkkujeni nappia. Hapuilin hänen nappiaan, enkä onnistunut avaamaan sitä heti. Hän auttoi ja silloin tajusin, että se tapahtuu. Ajattelin vaan kunpa se sattuisi kamalasti.

Halusin häntä ja nähdä erektion. Hän otti sen hitaasti esiin. Oltiin koulun jälkeen kotona mun huoneessa ja elettiin 90-lukua netin alkuaikaa ennen somea. Penis seisoi jyrkässä kulmassa, enkä oikein tiennyt mitä tehdä sille. Ihastelin vain sitä, sen paksuutta ja kulmaa. Näin sen päässä kirkasta nestettä. Samalla mun farkkuja laskettiin hitaasti alaspäin, mietin vaan …kosketa jo mua… ja hän hiveli sormiaan pimppini päältä. Ei puhuttu mitään. Sykin mielihyvää ja olin jo niin märkä enemmän kuin kostea.

Rohkenin koskettaa pippeliä, hieraisin varovasti ja se nytkähti pojan voihkaistessa. Seuraavaksi miut painettiin sängylle ja hän riisui polvillaan multa housut pois ja toisen kengän. Levitä vähän enemmän, poika sanoi ja makasi jo päälläni ja sitten kaivoi kortsua taskustaan. Tiesin, että se on siellä, käytiin lähikaupassa yhdessä ostamassa. Hänen kätensä tärisivät laittaessa sitä ja ajattelin, että onneksi hänkin jännitti.

Suutelimme koko ajan, kun hän tunkeutui sisääni. Kirjaimellisesti tunki, koska olin niin tiukka. Muistan, että se sattui ja hän säikähti sitä kun ulvaisin. Toinen työntö oli vieläkin hitaampi ja kolmas tuntui jo tosi hyvältä. Muistan vaan miettineeni, että koko ajan tuntuu paremmalta. Hän liikkui koko vartalollaan enemmän eteen-taakse kuin ylös-alas ja se läheisyys plus tunne koko vartalosta oli upea.

Hän kiihdytti ja ajattelin, voisinko jopa saada orkun. Olin tullut masturboidessa jotenka reaktio oli tuttu. En aivan ehtinyt ennen kuin pojalta tuli sisälläni. Olin niin lähellä, että jalkoja liikuttamalla polvia koukistaen pojan kyljillä sain sykkien. Hän oli vielä sisälläni ja murahti. Hän pysyi kovana, kun veti kortsua pois, otti heti uuden ja työntyi sillä taas minuun. Kolme kertaa tehtiin se silloin ekalla yrityksellä, joka kerralla tuntui paremmalta ja paremmalta.

Vierailija
66/123 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kunpa se EI sattuisi kamalasti...

Vierailija
67/123 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että onpa löysä.

Vierailija
68/123 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä, tuota edellistä sivuten. Lukiotyttiksen kanssa oli vastaavanlainen tilanne, että hän jäi suunnilleen yhen työnnön päähän ja sitten kun horjahdin vähän nojaillessa kyynärpäihin ja suudellessa hänen päällään, hän alkoi saada ihanasti supistellen ja lantio täristen siinä. Sainkohan toisen siemensyöksyn perään tai sitten edellinen sai rajusti jatkoa, ihan valtavan voimakas tunne ja tunsin, että minulle tuli siin uusi varpaita kipristävä orgasmi. Hän oli niin täydellinen.

Vierailija
69/123 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme yhdessä suihkussa ja olin aloittanut pillerit. Poikaystäväni ei silti uskaltanut laueta sisääni vaan runkkasi lopussa ison suihkuhuoneen lattialle. Alku sattui, keskivaiheilla rupesin nauttimaan ja olisin ehkä saanut orgasmin, jos poika olisi uskaltanut pysyä sisällä loppuun. Nojasin alussa käsiäni kaakeleihin ja hän tuli takaa vartalooni kiinni. Hetken päästä olimme lähetyssaarnaajassa lattialla. Tuumin, että selkään ja niskaan sattuu, mutta työnnöt tuntuvat jo hyviltä. Ennakkoon ajattelin, että olisi kipeämpi kokemus ja jännitin yhdynnän aikana makaamista hänen allaan kovalla lattialla. Peniksen koko vs. mun paikkojeni venymiskyky ajatutti alussa. 

Vierailija
70/123 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomin paikallaan pysyminen huoletti ja aiheutti usein sählinkiä. Niinä hetkinä, kun se ei häirinnyt, kuvittelin, että olen peto, joka on saanut saalistettua tytön uhrikseen. Kuvittelin, että tyttö haluaisi pois, mutta nautinto estää lähtemisen.

Nuo ajatukset olivat siis fantasiaa. Todellisuudessa molemmilla oli käsittelemätöntä traumataustaa, tytöllä aiemman ja pitkään kestäneen seksuaalisen hyväksikäytön takia, ja minulla niin ikään pitkän ajan kuluessa syntyneenä, mutta muusta syystä. Jälkikäteen ajateltuna kyseinen suhde olisi saanut jäädä syntymättä. Olin kuvitellut, että seurustelu- ja muut suhteet ovat ainoastaan muita varten ja, että en kelpaa kellekään. Siinä tilanteessa tytön aloite tuntui vain liian houkuttelevalta enkä kieltäytynyt vaikka olisi pitänyt.

M34

Vierailija
71/123 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten koulun päättäjäisviikonloppuna lukioaikana tytön kotona. Oltiin seurusteltu vasta vähän aikaa. Hän pieni blondi, kaunis ja sopivan muodokaskin. Minä reilusti 17 v, hän 16 v.  Siihen tuli tilaisuus kun vanhempansa lähtivät illaksi jonnekin ystävien luo ym ja olivat jo ottaneet vähän pohjiakin. Äitinsä huikkasi lähtiessään , että tarvitaanko sukupuolivalistusta? Vastaus oli ei ja sitten tyttö aika yllättäen jo ehdottikin että mennään hänen huoneeseensa. No se oli sitten selvä mitä tehtäisiin ja alettiin kiihotella toistamme ja riisuttiin piankin. Muistan vielä hänet kesäillan valossa eka kerran alasti vierelläni. Vähitellen kiihotuttiin, mentiin pidemmälle ja sain kondominkin jotenkin paikalleen. Sitten varoen tietysti lähärissä sisään ja olihan se ihanaa varmaan tuntea vagina sisältä ja työnnellä. Sen muistan aina että hän kiihottui paljon yhdynnässä, äänteli, mutta en tiedä laukesiko?Laukesin varmasti äkkiä siinä kiihkossa.

Sen kesän aikana oltiin useita kertoja , mutta se loppui onneksi syksyllä hänen löytäessään jonkun muun, sillä ei meistä olisi ikinä paria tullut. En ollut kyllä varma, oliko se hänellekin eka kerta vaikka niin minulle silloin väittikin.

Sen eka kerran jälkeen ajoin kauniissa säässä aamuyöllä vielä kotiin kevarilla puolisen tuntia ja usein kun ajan kesällä samaa reittiä muistan vieläkin tuon yön ja tunteen kun oli eka kerran saanut seksiä. Sitten sunnuntaina olikin ison siskon ylppärit ja sen päivän kuvissa  näkyy, että olin väsynyt mutta onnellinen :)

Vierailija
72/123 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, te onnekkaat, kokeneet. Kiitos kertomuksistanne, ehkä joskus minäkin

Vierailija
73/123 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitti ihan hulluna. Sain kumin juuri ja juuri terskan päälle ja laukesin. Ehkäpä olisi pitänyt olla isompia kumeja?

Se kerta meni siinä, mutta onneksi myöhemmin saman nuoren naisen kanssa onnistui paremmin.

Vierailija
74/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsesta asti ihastunut tyttöön, joka asui puolen kilsan päässä melkein naapurissa mun lapsuudenkotoa. Sanotaan häntä Hennaksi. Tytöllä oli poni ihan meidän naapurissa pienessä tallissa ja kävin siellä häntä ihastelemassa. Paljon ei puhuttu, mutta tottakai tyttö huomasi mun jatkuvan läsnäoloni. Auttelin häntä ja paikan emäntää tallitöissä mielellään, ylläri.

Yläasteella esitin vähän kovista ja pokailin Hennaa tosissaan. Tyttö lämpeni vähän sillain cold&hot tyyppisesti. Emme pussailleet koulussa, olisin kyllä halunnut. En osannut alkaa puhua syvällisiä, mutta kehuin hänen kauneuttaan koko ajan.

Yhtenä päivänä olin lähdössä kotiin bändikerhosta, kun näin että Henna käveli koulun pihalla. Lyöttäydyin hänen seuraansa ja kävelimme hänen kotiaan kohti. Paritalon pihalla Henna yllättäen kysyi, - haluisitko sä tulla meille, isä ja äiti ei oo kotona. Tiesin, että hänen isosiskonsa opiskeli muualla. Tuo oli hormonihuuruiselle minulle merkki jostakin suuresta. Mietin, että nyt yritän kaikkeni.

Päästiin tytön huoneeseen, vedin hänet kiinni vartalooni ja aloin heti suutelemaan häntä. Suutelu taukosi hetkeksi ja Henna kysyi, onko sulla kortsua. Toinen merkki ja keulin tietysti jo ajat sitten täysillä. Olihan mulla ja riisuttiin siinä päällysvaatteita ja pääsin tytön farkkujen kimppuun. Ne oli niin kireät ja tiukat laskea alaspäin että pikkarit lähti mukana. Onnistuin peittämään jännitystäni suoralla toiminnalla. Mietin vaan, että haluan sisään. Kokeilin puuksi jännittyneillä sormilla pinnalta tytön kosteutta.

Avasin omia housuja ja sovittelin broidilta pöllittyä kortonkia ennen kuin laskeuduimme päällekkäin tytön sängylle. Huomasin, että hän tarkkaili mua ja mun seisokkia, se lisäsi paineita. Halusin onnistua täydellisesti sisääntyöntymisessäni ja kaikessa. En missään nimessä halunnut satuttaa, mutta olin machomielentilassani enemmän kuin koskaan. Kireä tunne ja tein hitaasti. Anna mä otan sun rintsikat pois, pyysin jo työntyneenä Hennan sisälle ja muutaman lisätyönnön jälkeen hän nousi sen verran, että sain olkaimet laskettua.

Tyttö sulki silmiään kun nojasin rintoihin ja työnsin. Joka liikkeellä pelkäsin todellisuudessa satuttavani häntä ja toisaalta laukeavani ennen aikojaan, mutten näyttänyt sitä. Esitin itsevarmaa ja kokenutta. Suutelin kiihkeästi ja kuulin pientä pehmeää voihketta ja siitä päättelin, että tein asioita oikein ja nopeutin työntöjä ennen kuin laukesin maailman ihanimmassa tuntumassa.

Huokailin äänekkäästi, halusin hänen kuulevan nautintoni. Henna suukotti ja kietoi käsiään niskaani. Ehkä kaikkein paras juttu koko ekassa kerrassa oli se, kun hän kysyi päällään huohottavalta minulta – haluisit sä uudestaan. Myöhemmin juteltiin vähäsen ja kuulin, että hän oli halunnut kauan, että se tapahtuisi ja oli jäänyt odottamaan mua kerhosta koulun pihalle. Oli 9. luokan kevät, Henna oli jo täyttänyt 16, olin vielä 15..   

Vierailija
75/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kylläpä kestää kauan irtoominen kortsun kanssa.

Naapurihuoneessa nukkuva pariskunta kyllästyi sängyn kolinaan seinää vasten, joten heitettiin patja lattialle.

Vierailija
76/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liian nuori ja halusin miellyttää kokeneempaa poikaystävääni. Olimme kliseisesti asumattomassa talossa hänen sinne raahaamansa patjan päällä hän minun päälläni. Eka kerta sattui paljon ja se keskeytyikin sen vuoksi. Toisella yrityksellä seuraavana päivänä samassa paikassa tuntui paremmalta. Emme voineet tehdä sitä kotonani uskonnon takia, poikaystävä taas asui kimppa-asunnossa ja kämppis oli kuulemma aina kotona. Ajattelin, että haluan seksiä, mutta olisin halunnut odottaa vielä. Itse ekan aktin aikana ajattelin vaan, että hän on liian iso ja sattuu liikaa. Tokalla kerralla ajattelin, että ottaisipa hän varoen, ja että miksi ei tunnu enää kipeältä. Kolmannella mietin, voi miten voi tuntua kireältä ja hyvältä samaan aikaan, ja että haluaisin nähdä siemensyöksyn, miten se tulee livenä. Olin tosi naiivi.

Vierailija
77/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minä harvinaisuus, mutta eka kertani ei sattunut ollenkaan, päinvastoin sain siinä ensimmäisen orgasmini koskaan. En ollut edes tyydyttänyt itseäni orkkuun asti. Heti ensimmäisistä työnnöistä ajattelin, voiko tuntua niin hyvältä, ja että kunpa poika ei tulisi nopeasti / pystyisi jatkamaan heti uudestaan. Sanoinkin hänelle yhdynnän aikana, että "himmaillaan vähän" ja hän herkkänä reaktioilleni luuli, että minuun ottaa kipeää. Selvensin kyllä asiaa, että tilanne oli päinvastoin. Vartalot lähekkäin, oikeastaan kiinni toisissamme, poika päälläni, siis se perinteinen asetelma, mutta niin ihana. Sama tuossa liikkeessä, että ei juurikaan pojan lantiota ylös vaan vaakaliikettä päälläni eteen ja taakse. Rakastan sitä. Olimme tätini talossa "kukkia kastelemassa" hänen matkaillessaan ja rakastelimme vierassängyllä. Olin nähnyt jyrkän aamuerektion aikaisemmin yökyläillessä pojan luona, mutta silti sitä kovuutta ja asentoa piti ihmetellä.

Vierailija
78/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAUHEET suoritus paineet! En osannut edes leittaa heppiä oikeeseen paikkaan. Silloin mietin et hemmetti jos joku kuulee kuin amatööri olen...

Vierailija
79/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tää olla aina näin huikea kokemus?Näköjään voi....

Vierailija
80/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelleilimme 2000-luvun alussa myöhään ilta-aikaan vanhan alakoulun pihalla. Rakennus oli hiljainen, muita pytinkejä ei ollut ihan lähellä, paitsi urheilukenttä. Koulu oli purku-uhan alla ja menimme sinne sulkunauhojen alitse. Poikakaverini keksi, että istuisin keinussa ja hän ottaisi minut polviltaan edestä. Tuo ei tietenkään onnistunut, kun hän ei oikein päässyt työntämään ja lipsahteli vähän väliä ulos minusta. Alussa tuntui polttavalta. Toinen paikka, jota kokeilimme, oli ison liukumäen ylätasanteella, mutta se oli kapea ja kovin märkä sateen jäljiltä, enkä voinut maata siinä kauaa. Kolmantena testattiin pingispöytää, jonka hän taittoi auki ja kiipesi siihen päälleni ja siinä sitten rakastelimme loppuun asti. En tiedä, miksi se rekvisiitta oli yhä pihassa ja miten ihmeessä se pöytä kesti. Hän oli paitsi malttamaton myös seikkailunhaluinen ja vei minut täysin mukanaan. Ajattelin vaan, että hän on hullu ja mä tulen hulluksi halusta hänen kanssaan. Tunsin venyttävää kiristystä enemmän kuin kipua, joka sitten pian antoi periksi mukavammille tuntumille. Vähän jomotusta selässä allamakoilusta ja nahkatakin selkämystään jäi jälki siitä pöydästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan