Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelit harrastaessasi elämäsi ensimmäisen kerran seksiä?

Vierailija
12.06.2022 |

Itse ajattelin, että tulisipa äkkiä, niin pääsisin kertomaan jätkille!

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitin ja panikoin, poika oli neitsyt myös. Hän hikoili niin, ettei meinannut saada kortsua paikoilleen, eikä pysynyt kunnolla mun päällä. Ihot olivat niin liukkaat. Kesä ja ulkona 30 astetta, sisällä varmaan 40. Oltiin porukoiden mökillä kahdestaan salaa. Ajattelin, että nyt se tapahtuu ja että se voi tuntua tosi kipeältä. Kaiken sähellyksen keskellä tunne oli ihan ok. Ei kauhean kipeä, muttei kovin nautinnollinenkaan. Jatkokerrat olivat enemmän ja enemmän ihania. 

Vierailija
82/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kamalaa. Vaikka näin tässä kohtaa elämää osittain huvittaa koko tapahtuma. Pidin erään säätöpojan kanssa ongintapaikkaa koulun myyjäisissä, molemmat 13 v., täysin lapsellisia eikä mitenkään "kypsiä" kyseiseen touhuun. Ennen tapahtumaa lauantaina olimme verhon takana järjestelemässä palkintoja. Seinän ja verhon välissä hän otti pippelinsä läpällä housuistaan. Huomasin, että se kovettui heti ja samalla kaveri huikkasi toiselta puolelta salia, että käy veskissä. Olimme siis kahden. Saanko mä koittaa sitä - saat, ja sitten sitä soviteltiin jo mun sisään farkkujen vetskasta, pikkareita vaan sivuun. Ei mitään ehkäisyä tietenkään. Kuului kolaus ja homma onneksi keskeytyi, mutta hän kävi sisällä. Äkkiä housut kiinni ja puuhailemaan aivan muuta. Eipä siinä mitään oikein ajatellut, muuta kuin tyhmänä halusi kokeilla miltä se tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikakaverini keksi, että istuisin keinussa ja hän ottaisi minut polviltaan edestä.

Ehkä en nyt ihan tajua tätä, mutta äkkiseltään kuulostaa siltä että onnistuakseen pitäisi olla aivan julmetun pitkä kulli.

Vierailija
84/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikakaverini keksi, että istuisin keinussa ja hän ottaisi minut polviltaan edestä.

Ehkä en nyt ihan tajua tätä, mutta äkkiseltään kuulostaa siltä että onnistuakseen pitäisi olla aivan julmetun pitkä kulli.

Niin, eipä se tainnut onnistua ko. parilta, jos oikein tulkitsen.

Vierailija
85/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikakaverini keksi, että istuisin keinussa ja hän ottaisi minut polviltaan edestä. Tuo ei tietenkään onnistunut, kun hän ei oikein päässyt työntämään ja lipsahteli vähän väliä ulos minusta.

Piti lainata tuo edelliseen

Vierailija
86/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista.

Vierailija
87/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui ja toivoin yhdynnän aikana, että voisimme ottaa uusinnan, joka ei enää sattuisi niin paljon.

Vierailija
88/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset työnnöt sattuivat, koska esinahka oli niin kireänä takana kondomin sisällä. En ollut runkannut kauheasti ja vedellyt sitä väljemmäksi. Mietin, helpottaako tunne. Tyttö säikähti, kun sanoin asiasta ja lohdutti, että häntäkin sattuu vähän ja tuntuu painetta ja kireyttä.

Vierailija
89/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mutta miten tuollainen skenaario voi yleensäkään tulla edes mieleen?

Vierailija
90/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset työnnöt sattuivat, koska esinahka oli niin kireänä takana kondomin sisällä. En ollut runkannut kauheasti ja vedellyt sitä väljemmäksi. Mietin, helpottaako tunne. Tyttö säikähti, kun sanoin asiasta ja lohdutti, että häntäkin sattuu vähän ja tuntuu painetta ja kireyttä.

Mullakin oli seksielämän alussa tuota samaa ongelmaa. Järkeilin tosiaan syyksi sitä, etten ollut koskaan runkannut kunnolla vaan aina masturboinut makaamalla mahallaan ja naimalla patjaa. Sori, menee aiheen vierestä.

Vierailija
91/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mutta miten tuollainen skenaario voi yleensäkään tulla edes mieleen?

Jaa..a ei voi tietää. Nuoruus? Kokeilunhalu?

Vierailija
92/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen miten poika hoki: Sä tunnut niin hyvältä, aaah, aaah. Olin niin kiihottunut, mutta kipeä. Sain jotenkin hänen nautinnostaan intoa jatkaa ja onneksi jatkoin, sillä seuraavalla tapaamiskerralla, kun harrastimme seksiä, koin paljon enemmän nautintoa kuin kipua.

Vierailija
93/123 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat 14, ja mentiin vaan vaistojen varassa, minä alla jalat levällään, hän päällä jalat suorina, lähekkäin ja suudellen. Samalla tavalla kuin nykyäänkin mennään eniten 10 vuotta jälkeenpäin, sama nainen, sama mies. Ihanaa kun ollaan edelleen yhdessä, kaikki kaverit jotka seurustelivat koulussa ovat jo eronneet. Tiesin, että se vähän sattuu, joten en murehtinut sitä. Mietin vaan ehkäisyä, kondomin kestävyyttä ja semmoista. Erektio oli jo tuttu juttu, mutta sen herkkyys oli ihmetyksen aihe mulle joka kerta. Miten nopeasti hän kovettuikaan aivan pystyyn.

Vierailija
94/123 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kamalaa. Vaikka näin tässä kohtaa elämää osittain huvittaa koko tapahtuma. Pidin erään säätöpojan kanssa ongintapaikkaa koulun myyjäisissä, molemmat 13 v., täysin lapsellisia eikä mitenkään "kypsiä" kyseiseen touhuun. Ennen tapahtumaa lauantaina olimme verhon takana järjestelemässä palkintoja. Seinän ja verhon välissä hän otti pippelinsä läpällä housuistaan. Huomasin, että se kovettui heti ja samalla kaveri huikkasi toiselta puolelta salia, että käy veskissä. Olimme siis kahden. Saanko mä koittaa sitä - saat, ja sitten sitä soviteltiin jo mun sisään farkkujen vetskasta, pikkareita vaan sivuun. Ei mitään ehkäisyä tietenkään. Kuului kolaus ja homma onneksi keskeytyi, mutta hän kävi sisällä. Äkkiä housut kiinni ja puuhailemaan aivan muuta. Eipä siinä mitään oikein ajatellut, muuta kuin tyhmänä halusi kokeilla miltä se tuntuu.

Samantyyppinen eka yritys kouluajoilta lukion ekana vuonna. Olin tyttöystäväni kanssa invavessassa ja hirveässä erektiossa ja lemmenkuumeessa. Suudeltiin ja nostin hänet korkealle pöydälle. Jatkettiin suutelua ja avasin sitten malttamattomana housuja. Tyttö nosti peppua sen verran, että sain hänen pöksyjään alemmas. Nilkat sidottuna hän yritti levittää jalkoja, koska olin puskemassa niiden väliin. Kaikki se kiivas hengitys, tuhina ja puhina, tilanteen hulluus saivat minut sekaisin ja työnsin sisään pari kertaa ilman kumia. Kunnes laukesin sitten jättilastin runkaten lattialle. Yritys päätyi nolosti, mutta siitä opittiin. Seuraavalla kerralla olin kumihupussa ja ajattelin muutakin kuin itse panemista.

Vierailija
95/123 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samantyyppinen eka yritys kouluajoilta lukion ekana vuonna. Olin tyttöystäväni kanssa invavessassa ja hirveässä erektiossa ja lemmenkuumeessa. Suudeltiin ja nostin hänet korkealle pöydälle. Jatkettiin suutelua ja avasin sitten malttamattomana housuja. Tyttö nosti peppua sen verran, että sain hänen pöksyjään alemmas. Nilkat sidottuna hän yritti levittää jalkoja, koska olin puskemassa niiden väliin. Kaikki se kiivas hengitys, tuhina ja puhina, tilanteen hulluus saivat minut sekaisin ja työnsin sisään pari kertaa ilman kumia. Kunnes laukesin sitten jättilastin runkaten lattialle. Yritys päätyi nolosti, mutta siitä opittiin. Seuraavalla kerralla olin kumihupussa ja ajattelin muutakin kuin itse panemista.

Nää on hauskoja nämä nuoruuden sähläykset, joita ei tavallaan voi edes kutsua seksin harrastamiseksi, mutta ne täyttää pippeli pimpissä määritelmän, joten pakko lukea mukaan. Ite tuli myös tytön kaa sählättyä testohirviönä niin, ettei kehtaa täällä kertoa, mutta toisten juttuja on kiva lukea. 

Vierailija
96/123 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin edellisillä. En oikein mitään muuta ollut mielessä, kuin että kivikova teinipenis pitää saada työntää emättimeen ja arvelin, että se tuntuu todella hyvältä. Niinhän se tuntui. Kaippa sitten tytöstäkin, koska suostui siihen uudestaan ja yhä uudestaan. Eikä vieläkään ole viereltä poistunut ja lakannut suostumasta. Suutelee mua aika janoisesti ja kiehnää kyljessä. Ehkä jotain mä silloin tein oikein.

Vierailija
97/123 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein muistikuvaa siitä fiiliksestä, eikä koko tapahtumasta, vaikka selvinpäin oltiin. Oli molempien eka kerta, vaikka olimme yli kaksikymppisiä. Ei seisonut, vissiin jännitti. Oli sähellystä, mutta hyvä itsetunto kun oli niin en lannistunut ja onnistui kunnolla sitten joskus myöhemmin.

Paremmin muistan kerran ennen ekaa kertaa. Oli ehkä toiset treffit em. naisen kanssa. Hän oli kertonut, ettei halua seksiä, ennen kuin olemme tutustuneet kunnolla, ehkä viikkojen tai kuukausien päästä. Menimme hänen asunnolleen, ja kuitenkin päädyimme makoilemaan sängylle. Oli pimeä syysilta, katuvalojen loimu oli ainoa valo huoneessa. Oli hyväilyä ja minulla seisoi jo housuissa. Muistan elävästi, kuinka kaivoin hänen rinnan esiin rintaliiveistä ja miltä se tuntui, nähnyt en sitä kunnolla. Ehkä näykin sitä suullakin hellästi. En muista yritinkö edes päästä hänen housuihin silloin vai kieltikö hän. Joka tapauksessa se jännitys ja huohotukset molemmilta... Kuinka hänen olisikaan tehnyt mieli, mutta järki laittoi vastaan.. Minulla oli lopulta märkä läntti pre-cumia alushousuissa. Tästä meni sitten ehkä joitain viikkoja kun yritimme oikeasti yhdyntää. En muista oliko siinä välissä lisää näitä hyväilysessioita, todennäköisesti oli.

Vierailija
98/123 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin niin ujo, poika oli onneksi rohkeampi. Huomasin, että häntäkin jännitti, vaikka esitti rohkeaa. Ajattelin, että onneksi meitä ei ole kaksi ujoa, koska siitä ei olisi varmaan tullut mitään. Olimme nuorisoseuran pihalla maakellarin luiskassa päällekkäin. Pohdin, onnistuuko se siinä ja näkeekö meidät joku. Saanko jalkoja tarpeeksi leveälle, miten penis mahtuu sisääni. Osasin ennakoida, että se sattuisi, mutta silti kipu ensimmäisten työntöjen aikana oli yllättävän tuntuvaa. Vähän ajan päästä helpottui ja rupesin tuntemaan nautintoa. Jännitin pojan loppukiihdytystä ja kortsun kestoa siinä. Tykkäsin tuntea peniksen nytkähtelyt siemensyöksyssä. Kaiken kaikkiaan oli jännittävä ja osittain nautinnollinen kokemus. Aivan järjetön paikka tehdä se, mutta nuoruuden ja kiiman piikkiin menee tuo valinta.

Vierailija
99/123 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että onko tämä oikeasti näin tylsää. Kännissä laivalla.

Vierailija
100/123 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän