Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelit harrastaessasi elämäsi ensimmäisen kerran seksiä?

Vierailija
12.06.2022 |

Itse ajattelin, että tulisipa äkkiä, niin pääsisin kertomaan jätkille!

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ajattelin vain, että jalat puutuu ja kauanpa tässä kestää. Ei tuntunut juuri miltään, mutta saipahan senkin homman alta pois. Olin kyllä tuhannen humalassa, joten voi johtua siitä."

Siis:

Olla tuhannan humalassa ja ajatella että kunhan on saanut senkin homman alta pois. ..

No ei tuossa kyllä ihmisellä polla ollenkaan loista.

Vierailija
122/123 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kamalaa. Vaikka näin tässä kohtaa elämää osittain huvittaa koko tapahtuma. Pidin erään säätöpojan kanssa ongintapaikkaa koulun myyjäisissä, molemmat 13 v., täysin lapsellisia eikä mitenkään "kypsiä" kyseiseen touhuun. Ennen tapahtumaa lauantaina olimme verhon takana järjestelemässä palkintoja. Seinän ja verhon välissä hän otti pippelinsä läpällä housuistaan. Huomasin, että se kovettui heti ja samalla kaveri huikkasi toiselta puolelta salia, että käy veskissä. Olimme siis kahden. Saanko mä koittaa sitä - saat, ja sitten sitä soviteltiin jo mun sisään farkkujen vetskasta, pikkareita vaan sivuun. Ei mitään ehkäisyä tietenkään. Kuului kolaus ja homma onneksi keskeytyi, mutta hän kävi sisällä. Äkkiä housut kiinni ja puuhailemaan aivan muuta. Eipä siinä mitään oikein ajatellut, muuta kuin tyhmänä halusi kokeilla miltä se tuntuu.

Samantyyppinen tilanne meillä miehen kanssa. Seurusteltiin kuutosen keväältä alkaen ja pussailtiin iltapäivällä jo hämärässä vanhan koulun kellarin ovella. Hän keksi sitten ottaa seisokkinsa ulos housuista. Kuulemma kiristi ja tuntui niin tukalalta. Pitihän sitä ensin uteliaana koskettaa ja sitten raotettiin mun housuja sen verran, että saatiin se sisään. Kersoja oltiin todellakin. Muutama sekunti kun jostain kuului rapinaa ja kävi selville, että meitä tirkisteltiin. Nopeasti penis minusta ulos, housut ylös ja juostiin karkuun. Seuraavana aamuna kaikki tiesivät, että me oltiin pantu. Onneksi puhelinkameroita ei vielä ollut. Jouduttiin rehtorin puhutteluun ja vanhemmille soitettiin. Oli kivaa mennä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätodellinen olo,tästäkö ihmiset tekee numeron?! Ei tunnu miltään,jätkä ähisi vähän aikaa ja se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän