Mitä ajattelit harrastaessasi elämäsi ensimmäisen kerran seksiä?
Itse ajattelin, että tulisipa äkkiä, niin pääsisin kertomaan jätkille!
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Se oli kamalaa. Vaikka näin tässä kohtaa elämää osittain huvittaa koko tapahtuma. Pidin erään säätöpojan kanssa ongintapaikkaa koulun myyjäisissä, molemmat 13 v., täysin lapsellisia eikä mitenkään "kypsiä" kyseiseen touhuun. Ennen tapahtumaa lauantaina olimme verhon takana järjestelemässä palkintoja. Seinän ja verhon välissä hän otti pippelinsä läpällä housuistaan. Huomasin, että se kovettui heti ja samalla kaveri huikkasi toiselta puolelta salia, että käy veskissä. Olimme siis kahden. Saanko mä koittaa sitä - saat, ja sitten sitä soviteltiin jo mun sisään farkkujen vetskasta, pikkareita vaan sivuun. Ei mitään ehkäisyä tietenkään. Kuului kolaus ja homma onneksi keskeytyi, mutta hän kävi sisällä. Äkkiä housut kiinni ja puuhailemaan aivan muuta. Eipä siinä mitään oikein ajatellut, muuta kuin tyhmänä halusi kokeilla miltä se tuntuu.
Muistan kutosluokan keväällä pussailtiin koulun takana illalla ison grillimuurin takana. Ei kameroita silloin. Miksi se grilli oli siellä, ei tietoa. Olin niin kiihottunut ja tyttö myös. Ei tiedetty paljoa mitä tehtiin, mentiin vain vaistojen varassa. Tyttö nojaa tiiliä vasten, mä polvet notkolla. Tytön farkut ja pikkuhousut polvissa, mun patukka ulkona aukosta. Olin sisällä vain hetken, mutta just tuo, että piti kokeilla, miltä se tuntuu. Paljaana ilman kortsua ja niin edelleen. No, miltä se tuntui ja mitä ajattelin? Hyvältä, niin hyvältä, tiukalta, kireältä, kova paine… tyttö sanoi yllättäen aika samaa. Joko hän ei uskaltanut tunnustaa kipua, tai sitä ei ollut. Typerää, tyhmää, älytöntä, riskaapelia, kaikkia noita voisi käyttää kuvailemaan sitä, mutta ainoastaan ajattelin, miten ihanaa ja kiihottavaa se voikaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kamalaa. Vaikka näin tässä kohtaa elämää osittain huvittaa koko tapahtuma. Pidin erään säätöpojan kanssa ongintapaikkaa koulun myyjäisissä, molemmat 13 v., täysin lapsellisia eikä mitenkään "kypsiä" kyseiseen touhuun. Ennen tapahtumaa lauantaina olimme verhon takana järjestelemässä palkintoja. Seinän ja verhon välissä hän otti pippelinsä läpällä housuistaan. Huomasin, että se kovettui heti ja samalla kaveri huikkasi toiselta puolelta salia, että käy veskissä. Olimme siis kahden. Saanko mä koittaa sitä - saat, ja sitten sitä soviteltiin jo mun sisään farkkujen vetskasta, pikkareita vaan sivuun. Ei mitään ehkäisyä tietenkään. Kuului kolaus ja homma onneksi keskeytyi, mutta hän kävi sisällä. Äkkiä housut kiinni ja puuhailemaan aivan muuta. Eipä siinä mitään oikein ajatellut, muuta kuin tyhmänä halusi kokeilla miltä se tuntuu.
Muistan kutosluokan keväällä pussailtiin koulun takana illalla ison grillimuurin takana. Ei kameroita silloin. Miksi se grilli oli siellä, ei tietoa. Olin niin kiihottunut ja tyttö myös. Ei tiedetty paljoa mitä tehtiin, mentiin vain vaistojen varassa. Tyttö nojaa tiiliä vasten, mä polvet notkolla. Tytön farkut ja pikkuhousut polvissa, mun patukka ulkona aukosta. Olin sisällä vain hetken, mutta just tuo, että piti kokeilla, miltä se tuntuu. Paljaana ilman kortsua ja niin edelleen. No, miltä se tuntui ja mitä ajattelin? Hyvältä, niin hyvältä, tiukalta, kireältä, kova paine… tyttö sanoi yllättäen aika samaa. Joko hän ei uskaltanut tunnustaa kipua, tai sitä ei ollut. Typerää, tyhmää, älytöntä, riskaapelia, kaikkia noita voisi käyttää kuvailemaan sitä, mutta ainoastaan ajattelin, miten ihanaa ja kiihottavaa se voikaan olla.
Luonto, tikanpoika...you know....
Tuohon tyyliin ja tuossa iässä on moni ihminen saanut alkunsa historian saatossa.
1/2
Pehmeä kaunis naisääni sanoo "ota paita pois" *ei herranen aika, mä oon pieni, laiha ja ruma, ei mulla ole lihaksia mitä näyttää* "Ota nyt se paita pois" Otan paidan hitaasti pois *häpeä ja nolostunut* "Hei sähän oot hyvän näkönen, tuu lähemmäksi" *Mitä se nyt meinaa???* Haluatko nähdä mut? *joo haluan* Arasti - joo. "Mä meen tuonne makkariin, saat tulla vasta kun annan luvan, riisu housut ennen kuin tulet" *Mitä helv... onko SE tapahtumassa nyt??? en mä osaa, en mä kehtaa alapäätä näyttää se on pieni"
Saat tulla! *en mä uskalla, mä oon kalsarit jalassa* Meen hitaasti makkariin. Oven avaaminen tuntui ikuisuudelta. Nainen seisoo vain pelkät pikkupöksyt jalassa odottelemassa *WAU mitkä kauniit rinnat!* "Tuu tänne, tuu lähemmäksi". Kalsareissa tulee ahdasta *auts ei saa nyt ei nyt, en kehtaa*. "Kosketa mua". *en uskalla, mitä jos teen jotain väärin* Käsi ottaa mun kädestä kiinni ja vie rinnalle. *onpa se pehmeä ja lämmin* "Tuu tänne sängylle makaamaan mun viereen". *tapahtuuko tämä oikeasti nyt tänään ja tässä? ei voi en osaa en oo varautunu* Maataan vierekkäin "Kosketa mua uudestaan". Vien käden uudestaan rinnalle ja nyplään nänniä. Käsi ottaa mun kädestä kiinni ja vie sen jalkoväliin "eiku tänne" *sillähän on ihan läpimärät pikkarit??? juma se on märkä! läpimärkä ja lämmin* "Otetaas nämä pois" Nainen ottaa pikkupöksyt pois "kosketa uudelleen" *Ei juma, läpimärkä, pehmeä, lämmin en koskaan kuvitellut tuollaista*
Yhtäkkiä tunnen käden mun kalsarien pinnassa *perskule, olisi sittenkin pitäny ottaa ne pois* Käsi hakeutuu kovakouraisesti kalsarien reunasta sisälle *auts tuo sattuu, ei noin kovaa, liian ahdasta* Otan kalsarit pois *parempi* "Tuu mun päälle" *mitä mitä nytkö on se aika?* Meen päälle. Ensimmäistä kertaa oikein kunnolla katson mitä näen. *sillä on posket ihan punaiset, se hymyilee ja sillä on oudon lempeä katse. Todella kauniit rinnat* Otan rinnan suuhuni. *oli ihan pakko, halusin maistaa* Alapää hakee sopivaa paikkaa jonkin märän, tahmean ja oudon keskeltä. Yhtäkkiä siihen tarttuu käsi. "tuonne poika, tuonne"
Osa 2/2
*Nyt se tapahtuu* Työnnyn johonkin uuteen ja outoon. *onpa se märkä ja outo, pikkusen sattuukin jopa kun esinahka on jotenkin enemmän takana kuin ennen* Seksikäs kuiskaus korvaan "Nyt susta tulee mies" Lantio alkaa tehdä liikettä, mutta ponnahtaa helposti ulos *perskele* "hei rauhoitu, ihan rauhassa, ei ole mitään kiirettä". Koitan uudestaan mutta pienemmin vedoin *no nyt jo sujuu*. Nainen alkaa puskea vasten *no nyt taas ei suju miten se odottaa että pysyn sisällä jos sekin liikkuu?* "hei koitas löytää rytmi" Kädet selän takana ottaa musta tukevasti kiinni *no nyt alkaa sujua*. Kehot tanssii samaan tahtiin *wau nyt tää on jo jotain* Kuuluu huokailua *mitä helv se nyt huokailee, sehän vääntelehtii.... kuulostaa oikeastaan ihan kivalta* Kädet vaeltelee mun selällä *ei helvetti tää on jo jotain, paitsi nyt alkaa vapina* "Sähän vapiset, tuntuuko hyvältä?" Joo. *ei montaa työntöä kyllä enää tarvitse* Liikkeet muuttuu rajummiksi "Hyvä poika, tee ittestäsi mies". Voihkina kovenee. Tahti kovenee. Kädet vaeltelee mun selällä ja pakaroilla. Orgasmi alkaa *ei helv....* Kädet puristaa mua tiukasti pyllystä *väliliha nykii, yksi roiskasu, kaksi...*
Havahdun pää naisen olkapäällä makoillen ihanien pehmeiden rintojen päällä *jotenkin samalla niin pehmeä mutta kuitenkin kova ja kuitenkin todella lämmin*. Korvaan kuuluu kuiskaus "Nyt olet mies". *pikkasen sattuu* Pari läpsyä pyllylle. "tuuppas pois siitä päältä, painat jonkin verran" *en halua tästä pois koskaan* Siirryn viereen makaamaan *nyt onkin kylmä ja alapää ihan märkä HETKINEN entäs muuten mähän tulin just sen sisään!* Unohtui tuo ehkäisy? "älä murehdi" *no mitä hittoa tuo nyt tarkotti? eihän se vastannut mitään. Onko sillä pillerit tai jokin?" Ok.
Tuo oli eka kerta, samaan tilanteeseen mahtui vielä pari muutakin, mutta ne ei ole enää tätä aihetta kun eivät ole eka kertoja.
Olin 16, nainen 27.
Olin 18v ja nainen, parhaan ystäväni sukulainen, varmaan 40v
Se mitä jäi mieleen siitä oli älytön jännitys ja kuinka paljon kiihotti jo Pillun näkeminen oikeasti.
Toinen mikä jäi todella mieleen että onko pillu oikeesti näin märkä ja liukas.
Kortsuja ei käytetty. Laukesin melko nopeasti ja minut pakotettiin antamaan suuseksiä, nainen opasti miten ja mistä pitää nuolla.
Mun suu oli täynnä naisen ja omia nesteitä
Ei tuntunut oikein miltään eli oli siltä osin pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, täällähän on jo käyty!
Tytöstä ja naisesta ei alapäästä näe silmillä eikä tunne peniksellä jos on jo seksiä harrastettu! Naisen alapäässä ei muutu mikään ensimmäisessä yhdynnässä. Vagina on ihan saman kokoinen ja joustava jo ennen ensimmäistäkään yhdyntää.
Sillä tavalla erikoinen kokemus oli, että mietin miksi en reagoinut samalla tavalla kuin olin ymmärtänyt, että se kaikille ottaa kipeää ja tuntuu alussa epämukavalta lievästi sanottuna. Olin aloittanut pilsut ja olin poikaystäväni kanssa hänen autossaan metsätiellä takapenkillä ilman housuja selälläni ja hän oli hyväillyt minua sormillaan hivellen hellästi pimpin päältä. Aluksi farkkujen ja pikkuhousujen päältä ja siinä jo tuumin, johtaisiko tämä nyt yhdyntään, koska komea penis oli jo ulkona pystyssä pojan housut polvissa. Sain orgasmin kevyesti ja sitten tajusin, että hän pyrkii kunnolla päälle. Levitin ja koukistin jalkoja ja ajattelin, olenko tarpeeksi auki ja liukas. Se ei ollut mikään rauhallinen yhdyntä. Työnnöt olivat nopeita ja painavia heti alusta. Nautin, nautin ja nautin. Ajattelin, ettei tämä näin pitänyt mennä. Panon vain kovetessa sain enemmän tuntua pojan voimasta ja koko vartalosta ja kovia suukkoja. En tiedä mikä oikku olen, kun vaan sitten sain orgasmin täysin vastustamattomasti. Mietin saiko hän sillä välillä, koska menetin kai sitten tajuani vähäsen. Saihan tuo ja sykki vielä kovana ulosvetäessä muutaman noron spermaa auton penkille. Hän laskeutui takaisin päälle ja huohottelimme aivan kuin toisessa maailmassa. Ajattelin voi luoja, ei voi olla tällaista, hyvä että odotin. Olin 19.
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla erikoinen kokemus oli, että mietin miksi en reagoinut samalla tavalla kuin olin ymmärtänyt, että se kaikille ottaa kipeää ja tuntuu alussa epämukavalta lievästi sanottuna. Olin aloittanut pilsut ja olin poikaystäväni kanssa hänen autossaan metsätiellä takapenkillä ilman housuja selälläni ja hän oli hyväillyt minua sormillaan hivellen hellästi pimpin päältä. Aluksi farkkujen ja pikkuhousujen päältä ja siinä jo tuumin, johtaisiko tämä nyt yhdyntään, koska komea penis oli jo ulkona pystyssä pojan housut polvissa. Sain orgasmin kevyesti ja sitten tajusin, että hän pyrkii kunnolla päälle. Levitin ja koukistin jalkoja ja ajattelin, olenko tarpeeksi auki ja liukas. Se ei ollut mikään rauhallinen yhdyntä. Työnnöt olivat nopeita ja painavia heti alusta. Nautin, nautin ja nautin. Ajattelin, ettei tämä näin pitänyt mennä. Panon vain kovetessa sain enemmän tuntua pojan voimasta ja koko vartalosta ja kovia suukkoja. En tiedä mikä oikku olen, kun vaan sitten sain orgasmin täysin vastustamattomasti. Mietin saiko hän sillä välillä, koska menetin kai sitten tajuani vähäsen. Saihan tuo ja sykki vielä kovana ulosvetäessä muutaman noron spermaa auton penkille. Hän laskeutui takaisin päälle ja huohottelimme aivan kuin toisessa maailmassa. Ajattelin voi luoja, ei voi olla tällaista, hyvä että odotin. Olin 19.
Luulenpa, että syy tohon, että olit niin valmis kovempaan menoon, oli se, että sun poikaystävä hoiteli sulle orkun kädellä ennen yhdyntää. Toi on niin ihanaa, olispa mullakin ollut sun kaltainen kokemus. Pojat, lämmittäkää tyttö aina valmiiksi, opetelkaa miten saatte tyttönne tuleen kädellä tai suulla tai molemmilla. Joskus pelkkä kiihkee suutelu ja semmoiset kaulan hipaisusuudelmat riittää mulle että sykin.
Vierailija kirjoitti:
Ripari isosena 1994. Pidin kiihkeästä pussailusta yhden pojan kanssa ja hän halusi mua. Tuo tietenkin kiehtoi aivan mahdottomasti. Tuntea toinen kovana vartaloa vasten sun muuta siinä suutelun aikana ja pojan halu saada mut makaamaan allensa. Huomasin, että pikkukiusoitteluni sai häneen vielä enemmän virtaa. Olimme majoittuneet työmaaparakin tyylisessä hökkelissä keskellä vanhaa koulun pihaa. Ei todellakaan mitään luksusta. Suihkutilat olivat yhteiset ja poikien ja tyttöjen vuorot oli määritelty tarkasti, tytöillä aamu. Yhtenä aamuna olin jäänyt nukkumaan myöhään pojan kanssa vietetyn salailtakävelyn ja pussailun jäljiltä. Kaverini sävelsi puolestani, että olin kipeänä. Ketään ei näkynyt missään. Menin suihkua kohti ja avasin oven huolimattomasti, vaikka kuulin veden lotinaa. Näin, että poika seisoskeli juoksevan hanan alla ja runkkaili. Yskäisin ja pudotin pyyhkeeni lattialle paljastaen suloni hänelle kokonaan. Poika säikähti ja peitteli alapäätään kädellä.
- Saatana - Sshhh, ei se mitään, astuin suihkuun pojan seuraksi. Ei aikaakaan kun sain kädet rinnoilleni, kuumat huulet huulilleni ja peniksen vasten vartaloani. Raskaan suukon jälkeen kyykkäsin ja laskin itseni lattialle ja makasin jalat koukussa. Kutsuin sormella häntä päälleni ja hän oli tottakai innokkaana menemässä kontalleen.
Siinä hän pääsi jotenkin asentoon pienessä tilassa ja työntymään muhun. Onneksi keskeytys tuli nopeaa, kun kuulimme ääniä hökkelin ulkopuolelta. Yritin päästä äkkiä ylös hänen avullaan. Onneksi pääsin suihkutilasta ulos ennen kuin muut olivat paikalla. Juoksin pyyhe kiedottuna ympärilleni takaisin petiin ja peiton alle onnellisena. Sain paperilapun myöhemmin farkkujeni takataskuun pojalta, jossa luki "sä tunnuit upealta". Niin hänkin tuntui, isolta mutta painavan hyvältä niiden noin kahden työnnön ajan. Eipä siinä paljoa ajatellut, muutakuin halusin vähän kiusoitella poikaa ja kokeilla. Terkkuja vaan Karille. :)
Ihastuin heti siihen naisen märkyyteen ja lämpöön. Tuntui aivan mielettömän ihanalta se ensimmäinen työntö sisään ja tuntuu edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin heti siihen naisen märkyyteen ja lämpöön. Tuntui aivan mielettömän ihanalta se ensimmäinen työntö sisään ja tuntuu edelleenkin.
Sama. Tyttö oli niin ihanan kostea, lämmin ja pehmeä, rinnat vartaloani vasten, olin taivaissa ja hänkin. Yhä edelleen tuo kokemus hänen kanssaan! <3
En muista, siitä on 20 vuotta. Ei jäänyt mieleen hyvässä eikä pahassa.
Muistan kaiken. Sen, miten hän kiihkoili ja tartutti kiihkonsa minuun. Olimme yläasteen lopussa järjestämässä naamiaisia siihen aikaan harvinaisena tapahtumana Halloween-teemaan. Hän oli asunut lapsena Nevadassa ja pääjärjestäjänä oppilaskunnan puolesta tuossa. Olimme salin näyttämöllä samettisen esiripun takana ripustamassa koristeita ja siellä oli pehmeä sermi, vähän samanlainen kuin meillä töissä avokonttorissa. Mut painettiin suudellen sitä vasten. Olin varma, että nyt se tapahtuu, halusin tuntea sen. Salissa alempana oli meteliä ja olimme kahdestaan näyttämön takaosassa. Farkkujani riivittiin alas ja samalla hän otti jyrkästi stondaavan peniksensä ulos. Nostin toista jalkaani ja tunsin miten selkäni painui tiukemmin sermiin. Olin nähnyt kohtauksia leffoissa, (siihen aikaan oli vähän matskua netissä) tein vaistomaisesti hänelle tilaa. Ei ehkäisyä, oli vain paineen tunne. En tuntenut kipua, mutta painetta ja hiipivää mielihyvää. Ajattelin, ei voi olla näin. Ihan viimeinen työntö sai minut sykähtelemään. En sano tulleeni orgasmiin, ehkä jos hän olisi pysynyt pidempään sisälläni, niin olisi käynyt vähitellen. Hän tuli vahvoin ryöpsähdyksin lattialle viereemme. Se näytti upealta 16-vuotiaan silmin, kyllä vieläkin. Oli tuuria, etten tullut raskaaksi, mutta siinä vaatteitani oikaistessa ja alaselkään laskeutuvia hiuksia pöyhiessä en katunut mitään. En tänäänkään. Suutelimme ja jatkoimme koristelua.
Kun rehellinen olen, jännitti ja pelotti niin pirusti, vaikka samalla kiihotti valtavasti ja halusin tietyn tytön pillua suoraan sanottuna enemmän kuin mitään muuta. Pelko tuli siitä, että prinsessa huomaisi epävarmuuden ja jännityksen mun otteissa. Olin ottanut taktiikaksi hipelöidä ja yrittää lämmittää häntä jopa kesken tunnin koulussa lukion ekalla ryhmätöissä kun pulpetit olivat yhdessä. Hän antoi mun tehdä niin ja levitteli vähän jalkoja antaen tilaa. Ajattelin, että seksi sujuu paremmin, kun hän on valmiiksi märkä. Yhtenä päivänä vein tyttöä vapaatunnilla kädestä invavessaa kohti, joka oli rakennettu kauimpaan mahdolliseen nurkkaan. Sujautin meidät sinne ja ovi visusti lukkoon.
Olin suudellut häntä jonkin aikaa riisuen vaatteita ja nostin sitten hänet eteeni leveälle tasolle. Prinsessa sulki silmiään kun konttasin siihen hänen päälle. Pikkarit pois tytön avustamana vähän takapuolta ylöspäin ja niin edelleen. En ajatellut mitään muuta kuin että kipeä, kireä napaa kohti tykyttävä kulli on saatava sisään. Tiesin ettei kummankaan kotona voisi tehdä sitä. Ymmärsin, että kortsu pitää laittaa ja tein niin. Valehtelematta joka ainut liike tuntui ihanalta. Tytön muodot siinä alla, ah, niin upeaa. Otin varovasti alussa, koska pelkäsin satuttavani häntä, laukesin välissä kovaa ja sitten uusi yritys uudella kortsulla. Onneksi oli varakappale taskussa. Lopussa en enää malttanut hillitä ja hän kertoi sitten kun olimme jo ulkona koko paikasta, että ei sattunut ja tuntui hyvältä ja paremmalta koko ajan. Olin niin niin helpottunut ja hän suuteli mua hellästi. Tein varmaan jotain aika oikein, kun prinsessa vieläkin suutelee mua samalla tavalla.
Taisin sammua samantien, kun oli tuota
rohkaisua otettu
Oho täällähän on paljon pidempiä kertomuksia. Itselläni ei oo noin tarkkoja muistikuvia. Nykyisen miehen (silloin poikaystävä) kaa yhdyntä tuntui tosi hyvältä. Olin yllättynyt siitä. Ehkä se orkku ensin käsipelistä sit rentoutti. Hänkin tuli mun kädestä ja ehkä sit kesti paremmin työntelyy enimmät paineet purettuna. Muistettiin ehkäisy ts. kondomi. Oltiin ihan lähetyssaarnaajassa mun sängyllä. Suutelu panon aikana oli ihanaa ja on vähän koukuttanut meidät tohon asentoon. Mun vanhemmat oli poissa ja talo tyhjä. Käytettiin tilannetta hyväksi. Ajattelin ensin että pitäisi odottaa, mutta en malttanutkaan. Halusin tuntea peniksen sisälläni.
Vierailija kirjoitti:
Oho täällähän on paljon pidempiä kertomuksia. Itselläni ei oo noin tarkkoja muistikuvia. Nykyisen miehen (silloin poikaystävä) kaa yhdyntä tuntui tosi hyvältä. Olin yllättynyt siitä. Ehkä se orkku ensin käsipelistä sit rentoutti. Hänkin tuli mun kädestä ja ehkä sit kesti paremmin työntelyy enimmät paineet purettuna. Muistettiin ehkäisy ts. kondomi. Oltiin ihan lähetyssaarnaajassa mun sängyllä. Suutelu panon aikana oli ihanaa ja on vähän koukuttanut meidät tohon asentoon. Mun vanhemmat oli poissa ja talo tyhjä. Käytettiin tilannetta hyväksi. Ajattelin ensin että pitäisi odottaa, mutta en malttanutkaan. Halusin tuntea peniksen sisälläni.
Olisipa mullakin ollut tällainen kokemus. Olisipa minuakin lämmitelty ennen ekaa kertaa. Muistan vaan, että se pelotti. Olisiko poika hellä alussa vai runnoisiko hän? Valitettavasti jälkimmäinen toteutui. Olin naiivi ja halusin miellyttää häntä. Pojat, lämmitelkää aina tyttö ennen yhdyntää, oli se hänen eka tai kuinka mones kerta tahansa. Nykyinen mies sanoo, että se kiihottaa häntä, miten kiihotun esileikeissä. Hän saa enemmän nautintoa myös, kun olen oikein kostea.
Hitto, täällähän on jo käyty!