Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelit harrastaessasi elämäsi ensimmäisen kerran seksiä?

Vierailija
12.06.2022 |

Itse ajattelin, että tulisipa äkkiä, niin pääsisin kertomaan jätkille!

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä sylvi tää tuntuu hyvältä

Vierailija
22/123 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tässäkö se oli. Nainen makaa alla huohottamassa. No nyt sekin on koettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon porua tyhjästä.

Vierailija
24/123 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mut verta tuli runsaasti. Seuraavat kerrat parani, ihana kumppani. Muistelen vieläkin lämmöllä. Aikaa noin kolkyt vuotta sitten. Joskus kadulla tullaan vastakkain, moikkaillaan, saatetaan vaihtaa muutama sana. Hymyilyttää. Se nuoruus, se nuoruus💕

Vierailija
25/123 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten varmaan vielä rumpali ja basistikin?

Vierailija
26/123 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaistako se nyt on? Tätäkö kaikki nyt hehkuttaa?

Jotakuinkin näin taisi olla mullakin. Sattui ihan järkyttävästi. Toinen kerta ei sattunut, mutta en nauttinutkasn. Taisin jopa elämäni ekan ja ainoan kerran feikata, että saisin homman loppumaan. Silloin vielä joko alkoi menkat tai vasta tuli se verenvuoto, mikä joillakin ekalla kerralla... Tosi kiva. Jätkä vielä kuulutti asiasta ympäri kyliä, että se seksi kerta oli niin vikatikki kuin olla ja voi.

Kolmas kerta oli nykyisen mieheni kanssa ja silloin sain ekan kerran itsekin. Sen jälkeen ei muita ole ollutkaan ja edelleen kymmenien vuosien jälkeen seksi on hyvää ja pitää huolen että minäkin nautin.

Vierailija
27/123 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin - hämillinen olo. Mitä pitäis tehä?

En usko, et kukaan voi unohtaa ekaa kertaa...

Vierailija
28/123 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis

Montako seksikumppania on ollut?

Mulla 2, toinen niistä puoliso.

Vierailija
29/123 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkö tää on?!?! Ja tästä tehdään numero.Osui kohdalle niin pienimunanen tyyppi ettei tuntunut yhtään miltään,vähän aikaa ähisi ja nousi pois.

Vierailija
30/123 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mutakuin mietin, etten vaan tule raskaaksi. En tullut.

Sittemmin sama poika osasi jo tehdä kaikki temput jote nautinkin ja sain orgasminkin. Ihan poika, muistan lämmöllä, ja hänkin yhä minua. Oltu kavereita sitten noin niinkuin privana, jo 46 vuotta! Molemmat naimisissa tahoillaan...

Vierailija
31/123 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä unohda sitä. Olin haaveillut pidemmästä seurustelusta joten otin varman päälle ja tehdä hyvän ensivaikutelman. Oltiin seurustelut 2kk ja siitä 1kk makailtu  joka vkonloppu sängyssä, suudeltu taukoamatta, kuunneltu musaa ja sormettanut tyttöä kiimaan. Halusin hänen olevan aivan sekaisin kiimasta ennen kuin suostun yhdyntään. Lopulta oli aivan pakko hakea lompakosta kumi kun muuten tyttis olisi ottanut vaikka väkisin ilman. Samantein kun laitoin kumin veti tyttis päälle. Muutaman kerran ehdin työntämään pohjaan, kun hän jo kietoi jalat ympärille, lukitsi minut paikalleen ja sai rajun orgamin. En osannut todellakaan kuvitella, että naisen orgasmi voi olla noin brutaali ja raju ja että joku voi fyysisesti haluta toista noin paljon.  Minua vietiin ja lujaa. Sitten tuntui pahimman rynkytyksen jälkeen, että lähti taju kun vihdoin tulin. Tyttöystävälle ei ollut eka yhdyntä, mutta oli eka orgasmi koskaan.  Sen jälkeen keräiltiin itseämme ja oli herkkää. Eikä mennyt kauaa kun uusittiin ja viikonloppuisi naitiin vähän väliä, kun tyttöystävä kävi kuumana koko ajan.  Eikä tuo himo ole itseltäkään laantunut vieläkään, vaikka koko ikä oltu yhdessä. Koko ikä naitu mutta silti joka kerta kun kaluni painuu pillun perille tuntuu että olisi jossain aineissa tai jotain, vaikea kuvailla. Aina kun yhdytään kadotaan johonkin tilaa, eri ulottuvuuteen. Koko ikä on myös vaimo halunnut kulliani sisään. Ei ole koskaan tarvinnut epäillä haluja. 

Vierailija
32/123 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä unohda sitä. Olin haaveillut pidemmästä seurustelusta joten otin varman päälle ja tehdä hyvän ensivaikutelman. Oltiin seurustelut 2kk ja siitä 1kk makailtu  joka vkonloppu sängyssä, suudeltu taukoamatta, kuunneltu musaa ja sormettanut tyttöä kiimaan. Halusin hänen olevan aivan sekaisin kiimasta ennen kuin suostun yhdyntään. Lopulta oli aivan pakko hakea lompakosta kumi kun muuten tyttis olisi ottanut vaikka väkisin ilman. Samantein kun laitoin kumin veti tyttis päälle. Muutaman kerran ehdin työntämään pohjaan, kun hän jo kietoi jalat ympärille, lukitsi minut paikalleen ja sai rajun orgamin. En osannut todellakaan kuvitella, että naisen orgasmi voi olla noin brutaali ja raju ja että joku voi fyysisesti haluta toista noin paljon.  Minua vietiin ja lujaa. Sitten tuntui pahimman rynkytyksen jälkeen, että lähti taju kun vihdoin tulin. Tyttöystävälle ei ollut eka yhdyntä, mutta oli eka orgasmi koskaan.  Sen jälkeen keräiltiin itseämme ja oli herkkää. Eikä mennyt kauaa kun uusittiin ja viikonloppuisi naitiin vähän väliä, kun tyttöystävä kävi kuumana koko ajan.  Eikä tuo himo ole itseltäkään laantunut vieläkään, vaikka koko ikä oltu yhdessä. Koko ikä naitu mutta silti joka kerta kun kaluni painuu pillun perille tuntuu että olisi jossain aineissa tai jotain, vaikea kuvailla. Aina kun yhdytään kadotaan johonkin tilaa, eri ulottuvuuteen. Koko ikä on myös vaimo halunnut kulliani sisään. Ei ole koskaan tarvinnut epäillä haluja. 

Tämä kaikki voi tietysti olla myös ikuista fantasiaa..vaimon ääntä ei olla kuultukkaan.

Papan yksi ja ainut nainen, jä miehen kaikkien naisten tuntemusten mestari.  Muuta naiset ei tiedä mitään. Kyllä sanoi aikoinaan Tarvajärvi telkussa, tämän varmaan pappakin muistaa.

Vierailija
33/123 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastelin pystyssä olevaa +20 tankoa 🤗

Vierailija
34/123 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaikki voi tietysti olla myös ikuista fantasiaa..vaimon ääntä ei olla kuultukkaan.

Papan yksi ja ainut nainen, jä miehen kaikkien naisten tuntemusten mestari.  Muuta naiset ei tiedä mitään. Kyllä sanoi aikoinaan Tarvajärvi telkussa, tämän varmaan pappakin muistaa.

No voi voi, hanki oma elämä, älä valita. 

Vierailija
35/123 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla18. kirjoitti:

Taas Urpo11cm eläytyy naiseksi!

Vierailija
36/123 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulla18. kirjoitti:

Taas Urpo11cm eläytyy naiseksi!

Ok, mä myönnän. Olen asko ja ei mun miehellä, eikä mulla, ole kuin 11 senttiset. Siksi ajattelin kohottaa itsetuntoani haukkumalla 15 senttisiä.

Vierailija
37/123 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muistan, että sattui koko ajan, eikä todellakaan tuntunut muutenkaan hyvältä. En olisi halunnut vielä, mutta exä likimain painosti.

Vierailija
38/123 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasummaa, minkä setä lupasi kultaisella 80-luvulla.

Vierailija
39/123 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, mutta ei se kummoista äheltämistä ollut. M42

Vierailija
40/123 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaksista ollut. Koko ajan pelkäsin, milloin lerpahtaa kokonaan, luiskahtaako kumi päältä pois. Mietin, että voiko tässä touhussa saada siemensyöksyä lainkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan