Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelit harrastaessasi elämäsi ensimmäisen kerran seksiä?

Vierailija
12.06.2022 |

Itse ajattelin, että tulisipa äkkiä, niin pääsisin kertomaan jätkille!

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan iso yli 20 senttinen🤗

Vierailija
42/123 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akti ei sinänsä tuntunut, ei juuri miltään. Hyvin mitäänsanomaton juttu, olin hieman jopa pettynyt. Oli varmaan isot odotukset siitä. Oli kundillakin sähellystä kortsun kanssa ja jännitti ehkä molempia yhtä paljon.

Mutta kun sain ekaakertaa suuseksiä, taivas aukeni, olin todella hämmentynyt, että joku haluaa nuolla mun alapäätä ja se tekee ihan sairaan hyvää. Ei ollut minulle kerrottu.

Jossain vaiheessa halusin aloittaa sheivaamisen, koska halusin tarjota(ja ehkä saada itsekkin vielä vähän lisänautintoa) erityisyyttä silloiselle poikaystävälle. (hän haaveili posliinipillusta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma täti opetti...

Isoon tavaraan sai poikanen tottua.

Olen nyt vanhempana muistanut kiittää ;)

Vierailija
44/123 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista, siitä on 42 vuotta. 

Minulla 44. Varmaan pelkäsin eniten, että tulee verta ja lakanat sotkeentuu.

Mulla saman verran. Aattelin, että tämä on juttu ja niin olikin.

Vierailija
45/123 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista, siitä on 42 vuotta. 

Minulla 44. Varmaan pelkäsin eniten, että tulee verta ja lakanat sotkeentuu.

Mulla saman verran. Aattelin, että tämä on juttu ja niin olikin.

Siis mun juttu.

Vierailija
46/123 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapahtui kaverin kylppärissä, jonka tenavaa olin vahtimassa. Olin saanut pikkutytön nukkumaan ja kutsuin poikaystäväni sinne.

Muistan ajatelleeni, että nyt se tapahtuu ja samaan aikaan mietin - ei Henna ei täällä.

Tunsin miten painava hän oli päälläni ja jomotusta selässä, mutta työnnöt tuntuivatkin yllättäen tosi hyvältä. Mietin, että niiden piti sattua mutta ei. Tuntui vaan koko ajan paremmalta. Ajattelin, että voin saada orgasmin, jos poikaystävä pysyy mua vasten ja pystyy vielä vähän aikaa jatkamaan.

Seuraavat muistikuvat ovat hatarampia, mutta ehkä tulin aika lailla yhtä aikaa hänen kanssa, koska menetin tavallaan tajuni pieneksi hetkeksi. Ajattelin, että en pysty liikkumaan koska vavisuttaa niin ja miten ihanasti hän suutelee mua kun vielä makaamme.

Sitten tuli mieleen, että äkkiä ylös ja katsoin oliko kortsu ehjä. Olihan se täynnä spermaa. Seuraava miete olikin, että housut jalkaan ja katsomaan nukkuuko pikkulikka vielä.

Vierailija
47/123 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain, että jalat puutuu ja kauanpa tässä kestää. Ei tuntunut juuri miltään, mutta saipahan senkin homman alta pois. Olin kyllä tuhannen humalassa, joten voi johtua siitä.

Vierailija
48/123 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä, että toivottavasti vanhemmat ei pamahda just nyt huoneeseen. Taustalla soi The Killersin "Somebody told me" Olin varmaan 15-vuotias. Sattui ja tuli vertakin. Toisaalta seuraavana päivänä koulussa tunsi olevansa aikuinen, kun oli tuota aikuisten asiaa päässyt kokeilemaan.

Vierailija
49/123 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuukohan toi yli 20 senttinen mun sisään?

Vierailija
50/123 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin varoen, poika tosi suloisesti avasi mun jalkoja ja muistan, että ihmettelin miten iso ja kova penis oli. Pohdin mahtuuko se edes muhun. Hiljakseen hän liikutti koko vartaloa eteenpäin mun päällä ja se tuntui samalla kipeältä mutta hyvältä kun penis meni sisääni. Vähitellen tuntui enää vaan ihanalta ja vähän paniikkeerasin pojan laukeamista ja niitä kovempia työntöjä. Suuteleminen sillä hetkellä rauhoitti ja kiihotti. Sykin mutta ihan kunnon orgasmia ei tullut. Poika huohotti mun päällä ja nautin siitä tunteesta ja siitä, että hän nautti musta niin paljon.

Vierailija
51/123 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tapahtui kaverin kylppärissä, jonka tenavaa olin vahtimassa. Olin saanut pikkutytön nukkumaan ja kutsuin poikaystäväni sinne.

Muistan ajatelleeni, että nyt se tapahtuu ja samaan aikaan mietin - ei Henna ei täällä.

Tunsin miten painava hän oli päälläni ja jomotusta selässä, mutta työnnöt tuntuivatkin yllättäen tosi hyvältä. Mietin, että niiden piti sattua mutta ei. Tuntui vaan koko ajan paremmalta. Ajattelin, että voin saada orgasmin, jos poikaystävä pysyy mua vasten ja pystyy vielä vähän aikaa jatkamaan.

Seuraavat muistikuvat ovat hatarampia, mutta ehkä tulin aika lailla yhtä aikaa hänen kanssa, koska menetin tavallaan tajuni pieneksi hetkeksi. Ajattelin, että en pysty liikkumaan koska vavisuttaa niin ja miten ihanasti hän suutelee mua kun vielä makaamme.

Sitten tuli mieleen, että äkkiä ylös ja katsoin oliko kortsu ehjä. Olihan se täynnä spermaa. Seuraava miete olikin, että housut jalkaan ja katsomaan nukkuuko pikkulikka vielä.

No eihän se pippeli tee yhtään mitään hyvää, paitsi itselleen. Ettekö tajua miehet jo, ettei se emättimen reunat ole sama kuin sen kullin ympärillä.

Milloinse meneekään perille!

Jos on jossain joku piste, jossa joku tunto, se ei ole sama kuin ukon kullilla.

Alkaa jo ottaa todella koville, kun ei ymmärretä,että se tosdellakin on se klitoris joka tuottaa saman nautinnon kuin se kullin hierominen, paitsi että enemmänkin se tekee! ja jos vielä pillun sisällä on se penis, niin silloin se orgasmin hetkelleä lyö kyytiä siihen kaluunkin kovaa!

Kaiken hekuman huippu! Koittakaa miehet tehdä noin naisillenne, ei ole vaikeaa eikä vaadi paljoa.

Vierailija
52/123 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ollut kummoista.

Juuri näin, ja lisäksi oli kauhea morkkis vaikka en tiedä miksi.

Olin 19 v ja silloinen tyttöystäväni nykyinen ex vaimo ja lapseni äiti oli 22 vuotta kun tämä tapahtui.

Toinenkin kerta oli melkoista sähellystä mutta kyllä se siitä sitten kun tuli kokemusta lisää. Nuoruuden innolla sitä touhuttiin.

Vierailija
53/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että oli aika ja että nyt se on totta ja haluan hänet sisääni.

Vierailija
54/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaripoika tuli meidän kouluun kesken lukukautta ja alkoi heti piirittää ja pokailla minua. Se imarteli ja lämpenin hänen kosiskelulleen vähän naiivina silloin niin helposti. Eka kerta oli niinkin klassinen kuin lukion invavessassa alakerran nurkassa, jossa oli hiljaista, koska meidän koulussa ei invalideja ollut. Ympäristöön nähden kokemus oli kiihottava. Mietin, että se voi tapahtua missä vaan, sen verran kuumana hän kävi ja tartutti sen kiihkoilunsa minuun. Ajattelin, voi kunpa hän malttaisi olla varovainen. Onneksi hän oli ja kellisti minut leveälle allastasolle. Tunsin painetta, mutten kipua. Paine muuttui mielihyväksi ja nautin. Mietin, voi kunpa hän malttaisi pysyä pois päältäni, sillä pelkäsin tason sortumista. Hän ei malttanut vaan kiipesi siihen lähetyssaarnaajaan. Onneksi se lopulta kesti molempien painon. Näin jälkeenpäin valitsisin toisen paikan, mutta en toista poikaa.

Vierailija
55/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelin?

"Muista vetää ulos, ennen kuin tulee".

"Ei tuo tyttö kyllä mitään ole sanonut, onkohan sillä pillerit?"

Raju orgasmi pimentää ajattelukyvyn. Havahdu kauhuissaan siihen, että alapäässä sykkii viimeiset sykkeet. Syvällä tytön sisällä.

*hups*

Vierailija
56/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä siinä hetkessä ajattelin muuta kuin miten se jäykistynyt penis työnnetään pimppiin, kun kumppani oli jalat auki ja koukussa, mut kyl se siitä lähti kun ei sen paremmin ei ajatellut muuta kuin työnsin peniksen pimppiin pohjaan asti  siinä samassa ja tunsin kun siemensyöksy voimakkaasti purkautui pimpiin. Aijemminen en ollut kovin tarkkaan edes ajatellut kyseitä asiaa. Sen kyllä tiesin miltä siemensyöksy tuntuu kun olin harrastanut masturpointia, mutta tämä oli aivan uudenlainen kokemus kun sai laueta pimppiin eikä varmaan tullut muuta ajatusta kuin olipa ihanan kiihottava kokemus.

Vierailija
57/123 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin 16 vuotiasta tyttöä lattialla lähärissä. Jumalaut tää tuntuu hyvältä! Tää tuntuu hyvältä mmmmm ai hitto pillu on hyvää! Ja sitten tulin. Kesto noin minuutti. Onneksi sain 4 kertaa saman illan aikana uudestaan anteliaalta neidiltä. Olin 17v.

Vierailija
58/123 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujohko maalaistyttö menee lukioon isommalle paikkakunnalle ja kohtaa siellä musikaalisen ja verbaalisen pojan. Hän on jotain niin upeaa, kuin ulkopuolella tämän maailman. Mitä ajattelen, oikeasti mietin, voiko tämä olla totta, että ”löysin” hänet. Ja että haluan tietää, miltä se tuntuu, kun kova penis menee emättimeeni. Hän suutelee minua koulussa, tuo huulensa itsevarmana huulilleni ja kertoo: - sun huulet on niin pehmeet, mä janoan sua. Ynähdän hiljaa. Rohkaistun kertomaan hänelle: - sä tunnut niin hyvältä mun päällä, kun makaamme ja suutelemme mun sängyllä. – Sun rinnat tuntuu niin hyvältä mun alla, hän huokaa ja olen niin kiihottunut. – Sä oot niin kovana, sanon ja hän alkaa oikeasti sentti sentiltä riisumaan farkkujani ja avaa omansa ottaen sen esiin. Mahtuuko se, - sä oot niin iso, sanon vähän lapsellisesti. En voisi olla enempää valmis, kortsupaketti rapisee. – Levitä sun jalkoja, hän pyytää. Hitaasti työntyen hän saa mut. – Sä oot niin kaunis ja tunnut niin hyvältä ja kireeltä, hän verbaalisena ihmisenä kertoo yhdynnän aikana. – Niin säkin, saan hätinä ääntä. Kaikki on hidasta ja alun tiukkuuden jälkeen nautinnollista. – Mun on pakko panna sua kovempaa, kuulen voihkeen. - Joo, saan sanottua, se tuntuu paineiselta ja tajuan kostuvani paljon. Kuulen karjaisun, tunnen painetta ja ihanaa sykettä syvällä. Jäämme pitkäksi aikaa vierekkäin silittelemään ja juttelemaan. Sulamme uusintaan. En oikeasti olisi voinut toivoa ihanampaa ekaa kertaa. Tästä on 5 vuotta ja muistan kaiken. En halua päästää häntä koskaan pois läheltäni.

Vierailija
59/123 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut kyllä kaksiselta. Tilanne ajautui nopeasti aluksi tähän, koska tyttö (/nainen) oli aloitteellinen ja kokenut. En ollut itse henkisesti mitenkään valmis. Sain nippa nappa erektion ja kortsun ähellettyä siihen päälle (olin joskus etukäteen harjoitellut sitä tositilannetta varten). Seuraavaksi ajattelin, että saisinpa pidettyä erektion yllä edes hetken aikaa. Lopuksi ajattelin, että ei tuo kyllä kovin kaksista ollut, mutta sainpahan tämän kokemuksen alta pois, nyt olen päässyt poikuudestani.

Vierailija
60/123 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut kovin hyvä ja nautinnollinen kokemus. Ei ollut tytsy ihan omaa tyyppiäkään, mutta ajattelin, että kun on mahikset niin ilman muuta pukille vaan. Ei tuntunut siltä, kuin olin mielessäni yhdynnän ajatellut tuntuvan, oli lievä pettymys. Erektio pysyi kyllä hyvin, mutta kuti ei meinannut lähteä millään. Hiukan humalassa olin, mutta en mitenkään erityisen. Ehkä tilanne jännitti liikaa tai muuten vaan oli liikaa suorituspaineita, että olisin kyennyt nauttimaan tapahtumasta. En usko, että oli sen nautinnollisempaa tytöllekään.

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi