Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö suihkussa joka päivä?

Vierailija
11.06.2022 |

Onpa ällöttävää mutta onneksi voi anonyyminä kertoa. Minä en lapsuudenkodissa oppinut joka päivä suihkuttelemaan, koskaan ei muistaakseni peseytymisasioita opetettu. Pesin hiukset ja kävin suihkussa joka toinen päivä, kainalot ja kasvot vaan aamuisin lavuaarin yllä. Aikuisena itse aloin köydä joka päivä kun ajattelin et paljon freshimpi olla niin. Vasta sittemmin aloin ylipäätään huomata että ihmiset tosiaan menevät joka päivä. Olikohan syynä vedensäästö vai huolehtimattomuus silloin lapsuudenkodissa.

Mieheni käy joka aamu, ja jopa kahdesti jos menoa illalla.

Miten te muut?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisetteko?

Vierailija
62/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikot peltotöissä,  lauantaina puhtaat alus vaatteet ja vähän huuhdeltiin  jalkovälejä, sit viinaa nuppiin ja lavalle tsiikaan saako naida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisetteko?

Omasta mielestä ei, mutta kaikkien muiden mielestä kyllä. En ymmärrä miten sellaiseen löyhkään voi tottua. Ällöttää välillä miten likaisissa hiuksissakin ihmiset liikkuu julkisilla paikoilla, hiukset ovat vaan sellaisina rasvaisina palkkeina päässä.

Vierailija
64/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
65/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikisissä ja likaisissa töissä käyn joka päivä suihkussa. Muuten joka 2. päivä.

Lapsuuskodissani oli tapana peseytyä 2 kertaa viikossa.

Puolisoni muuten peseytyy nykyään yleensä vain 2 x vko, ei haise.

Vierailija
66/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa riittää kyllä jokaiselle. Kukaan ei haise, vaikka ei jatkuvasti lutraa suihkussa. Eihän veden alla seisominen edes puhdista. Täytyy kunnolla veden, saippuan ja shampoon kanssa puhdistautua. Mieluummin niin kerran viikossa kuin käydä suihkun alla vähän väliä.

Kesäkuumalla tai raskasta/likaista työtä tekevä kerran viikossa suihkuun??

Oksettavaa.

Vanhanajan meininkiä.

Kalsarit edestä keltaiset ja takaa ruskeat!

Vierailija
67/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai käyn suihkussa joka päivä ja pesen hiukset. Hyi miten likaisia jotkut ovat!!

Vierailija
68/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kävin suihkussa ja pesin hiukseni joka koulupäivää edeltävänä iltana. Lomilla ei ollut ihan niin tarkkaa.

Aikuisena pesen hiukseni yleensä joka toinen päivä. Vartalon käyn pesemässä jos olen menossa jonnekin ihmisten ilmoille. 

Vierailija
69/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä käyn jos on menoa + esim. saunan yhteydessä käyn tai jos urheilen. Mutta joskus vloppuisin ei välttämättä jaksa käydä ainakaan niin että pesisi hiuksia, kropan pesen. Riippuu kyllä vuodenajastakin, kesällä tulee suihkittua enemmän :P

Vierailija
70/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta kai käyn suihkussa joka päivä ja pesen hiukset. Hyi miten likaisia jotkut ovat!!

Huonoksi hiuksille ja iholle tuollainen.

Vierailija
71/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy, kun tuntuu likaiselta. Joskus useammin, joskus harvemmin. Elän muutenkin näin.

Syön, kun on nälkä, joskus ei ole ollenkaan, joskus koko ajan. Ja kroppani kertoo, mitä se tarvitsee. Kutina kertoo, että pese hiukset. Kalsiumin puute saa himoamaan maitoa, raudan puute maksamakkaraa, b-vitamiinin puute ruisleipää jne.

Kyllä kroppa tietää mitä se tarvitsee. Mikäli viestintä kunnossa ja toimii sen mukaan.

Terve, normaalipainoinen ja onnellinen jo yli 40 vuotta.

Vierailija
72/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käy päivittäin hirveä homma ja iho kuivuisi korpuksi. 

Vierailija
73/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka päivä suihkussa, iltaisin. Olisi pitkät hiukset rasvaisen tuntuiset, jos en kävisi joka päivä.

Käyn joka ilta, mutta omat hiukset ovat kuivat niin en pese niitä joka kerta kun käyn suihkussa. Kesällä jos yöllä hikoilen niin toki käyn sitten aamullakin tai joskus keskellä päivää kun kämppä sietämättömän kuuma.

Vierailija
74/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä homma mennä suihkuun muutamaksi minuutiksi? Jos iho kuivuu niin voi laittaa suihkun jälkeen kosteusvoidetta eikä siihenkään mene kuin pari minuuttia.

Vierailija
75/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, mutta hiukset pesen vain kaksi tai kolme kertaa viikossa. Käyn suihkussa illalla, koska tykkään mennä nukkumaan puhtaana.

Vierailija
76/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suihkussa käyminen on hirveä homma niin kannattaa hakeutua lääkäriin.

Vierailija
77/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka aamu, ja monesti vielä illallakin jos olen urheillut. Joka kerta en tietenkään hinkkaa saippuan kanssa koko kroppaa, en myöskään pese joka kerta hiuksia.

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt miksi ihminen käy aamulla suihkussa. Mitä järkeä siinä on? Kuitenkin illalla tottakai käydään suihkussa pesemässä päivän hiet ja liat pois, mennään puhtaaseen sänkyyn yöksi, niin mikä idea on peseytyä aamulla? Eikait kukaan kuitenkaan niin tee että illalla sukeltaa lakanoihin hikisenä ja likaisena ja aamulla vasta pesee, yököttäis nukkuakkin sellaisessa sängyssä. M37v

Vierailija
78/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin masentunut, peseytyminen tuntui hankalalta ja työläältä. Joskus meni monta päivää, että en vaan jaksanut mennä suihkuun, en edes pikasuihkuun. Hiustenpesu vasta raskasta olikin, ja minun piti aina pakottaa itseni siihen. Sitä on vaikea ymmärtää, jos ei ole itse kokenut.

Vierailija
79/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka aamu, ja monesti vielä illallakin jos olen urheillut. Joka kerta en tietenkään hinkkaa saippuan kanssa koko kroppaa, en myöskään pese joka kerta hiuksia.

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt miksi ihminen käy aamulla suihkussa. Mitä järkeä siinä on? Kuitenkin illalla tottakai käydään suihkussa pesemässä päivän hiet ja liat pois, mennään puhtaaseen sänkyyn yöksi, niin mikä idea on peseytyä aamulla? Eikait kukaan kuitenkaan niin tee että illalla sukeltaa lakanoihin hikisenä ja likaisena ja aamulla vasta pesee, yököttäis nukkuakkin sellaisessa sängyssä. M37v

Se idea, että ihminen hikoilee yölläkin ja hiukset on painuneet ja lättänät ilman pesua.

Vierailija
80/105 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänä vuonna kertaakaan peseytynyt, vaihtanut vaatteita tai myöskään pessyt vaatteita, joita minulla autistisella kehitysvamma tytöllä on ollut koko vuoden samat vaatteet päällä minun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi