Auringonottajien paljaat rinnat herättävät keskustelua Helsinki suosittelee naisille yläosan käyttöä rannoilla
Kommentit (1810)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielletään sitten miestenkin häiritsevä paidattomuus. Kun näkee jossain kaupungilla paidattomia miehiä, pitää kiusaantuneena yrittää katsoa pois, mutta se on vaikeaa.
Ihme tyrkytystä tuollainen, "katsokaa minua ja rintalihaksiani/pallomahaani".Missä näet kaupungilla paidattomia miehiä?
Kaupassa, puistoissa, torilla ja kaduilla.
ok, missäpäin suomea asut?
Oikeasti tämä kiinnostaa. Helsingissä en näe noita paidattomia miehiä Stokkalla tai kauppatorilla.
Joku Kouvola?
Itä-Suomi, useampi paikkakunta. Jokaisella paikkakunnalla, jossa olen asunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielletään sitten miestenkin häiritsevä paidattomuus. Kun näkee jossain kaupungilla paidattomia miehiä, pitää kiusaantuneena yrittää katsoa pois, mutta se on vaikeaa.
Ihme tyrkytystä tuollainen, "katsokaa minua ja rintalihaksiani/pallomahaani".Missä näet kaupungilla paidattomia miehiä?
Oikeasti tämä kiinnostaa. Helsingissä en näe noita paidattomia miehiä Stokkalla tai kauppatorilla.
Joku Kouvola?
Joo jotain tällaista arvelinkin. Teikäläisille olisi avartava kokemus käydä edes naapuripitäjässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Helsingin kaupunki?
Vaaditaanko seuraavaksi naisilta nilkkoja piiloon vai kenties hiuksia?
Tissit on aika paljon eri asia kuin hiukset.
Hiusseksuaali täällä. Saanko siis nuolla kaikkien pitkähiuksisten miehet tahmaisiksi, koska hiukset ovat eri asia?
Saako joku mennä nuolemaan rannalla vieraan naisen pakaroita pyllybikineissä?
Eikös naisten rintojen peittämistä vaadita juuri siksi, että niiden näkeminen alkaa himottaa joitain?
Samalla tavalla hiusten näkeminen alkaa himottaa, joten pitkähiuksiset miehet: Hiukset piiloon!
(naisten hiukset eivät tietenkään häiritse, koska en ole lesbo).
Laitan tänä vuonna niin pienet uikkarit ettei karvoitus ole peitossa
m44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Kouvola?
Joo jotain tällaista arvelinkin. Teikäläisille olisi avartava kokemus käydä edes naapuripitäjässä.
Itä-Suomessa on ihan kaupunkejakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Kouvola?
Itä-Suomessa on ihan kaupunkejakin.
ehehhehehe
Semmosta seksualistointia ja naisvihaa. Ja kaupunki tukee, jeejee.
Jokunen vuosi sitten steissin terassilla kolme lanta kuskia istui ilman paitaa. Ehdotimme henkilökunnalle, että ohjeistaisivat näitä älykköjä pukeutumaan. Ei kuulemma ollut tarpeen. Meitä oli viisi naista ja kun jatkoimme viinin liittämistä topleksena, katsottiin tarpeelliseksi poistaa meidät paikalta. Ei olla sen kerran jälkeen sillä terassilla käyty.
Vierailija kirjoitti:
Jokunen vuosi sitten steissin terassilla kolme lanta kuskia istui ilman paitaa. Ehdotimme henkilökunnalle, että ohjeistaisivat näitä älykköjä pukeutumaan. Ei kuulemma ollut tarpeen. Meitä oli viisi naista ja kun jatkoimme viinin liittämistä topleksena, katsottiin tarpeelliseksi poistaa meidät paikalta. Ei olla sen kerran jälkeen sillä terassilla käyty.
ok
Lantakuski on muuten yhdyssana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomio edellisten helteiden ajalta:
jos vähäpukeisten miesten vaatekappaleiden kankaat jaettaisiin vähäpukeisille naisille, riittäisi siitä miesten kangasmäärästä useammalle naiselle peittävämmäksikin vaatetukseksi.
Jos säädettäisiinkin vain kankaan määrä mikä jokaisella pitää olla? Shortsit jalassa saisi olla yläosa paljaana jne?
Nimenomaan alaosa peittoon eli sukupuolielimet peittoon ja molemmilla nännit paljaaksi (tai molemmilla nännit peittoon) eriarvoisen kohtelun tulee loppua.
Riittääkö jos miehellä peittyy penis vai pitääkö myös kivesten olla peitossa?
Pakarat sai vilkkua se on opittu.
Molempien pakarat saavat näkyä. Mies peittää kivekset ja peniksen ja nainen häppärit ja muut lurppahihat mitä sieltä keneltäkin kurkistelee .
Miksi kivesten pitäisi olla piilossa? Karvaiset kassit ei ole mikään eroottinen elin.
Luuletko, että penis on :D
Aivan yököttävä kuvatus se on samoin kun pallit.
Vierailija kirjoitti:
Semmosta seksualistointia ja naisvihaa. Ja kaupunki tukee, jeejee.
Kannattaa laittaa Helsingin kaupungille palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympäri eurooppa paikalliset naiset ovat laukaisseet seksuaalisia hätätiloja etelän hetelmille. Suosittelen ottamaan tuon huomioon, vaikka olen henkilökohtaisesti täysin vapaamielinen naisten oikeudelle valita pukeutumisasteensa.
Eu - maissa kuten Norjassa näille joudutaan pitämään kursseja ettei kantaväestön naisia saa rais.. ata. Montakohan väkisinmakaamisuutista taas on tällekin kesälle tulossa kun muslimimiesten laumat saavat virikkeitä paljaista rinnoista.
Ja tähänkö muka ratkaisu olisi se, että naisten pukeutumista ja elämää aletaan rajoittamaan täälläkin, jotta naiset eivät niin paljon herättäisi vierasmaalaisten miesten himoja? Mentäisiin siis just niiden tulijoiden ehdoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-9932150
29 % naisista (vrt. 16 % miehistä) on sitä mieltä, että "epäasiallinen katse" voi olla seksuaalista häirintää.
Ehkä kyse ei ole vain siitä, että miehiä häiritsisi yläosattomien naisten rinnat vaan myös siitä, että ko. naisia saattaa häiritä miesten silmät.
Ainoastaan sukupuolisiveutta loukkaava koskettelu on seksuaalista häirintää.
Rinnat eivät ole sukuelin eikä niihin verrattavissa oleva, joten rintojakin saa jatkossa koskettaa ilman että se olisi seksuaalista.
Sinä pikkuinen se siellä hivelet kaljatölkkiäsi ja sekoittelet asioita sairaassa mielessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympäri eurooppa paikalliset naiset ovat laukaisseet seksuaalisia hätätiloja etelän hetelmille. Suosittelen ottamaan tuon huomioon, vaikka olen henkilökohtaisesti täysin vapaamielinen naisten oikeudelle valita pukeutumisasteensa.
Eu - maissa kuten Norjassa näille joudutaan pitämään kursseja ettei kantaväestön naisia saa rais.. ata. Montakohan väkisinmakaamisuutista taas on tällekin kesälle tulossa kun muslimimiesten laumat saavat virikkeitä paljaista rinnoista.
Ja tähänkö muka ratkaisu olisi se, että naisten pukeutumista ja elämää aletaan rajoittamaan täälläkin, jotta naiset eivät niin paljon herättäisi vierasmaalaisten miesten himoja? Mentäisiin siis just niiden tulijoiden ehdoilla?
Mitäpä sitä ei tekisi oman agendansa eteen? Vaikka kääntyisi muslimiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pienemmät rinnat kuin monilla miehillä. Miksi siis kaupunki ei suosittele näitä miehiä peittämään rintojaan?
Pidätkö niitä miesten rintoja seksuaalisesti haluttavina?
Minä pidän, se on eroottisin osa miehen vartaloa.
Näin tänään kun kadulla käveli nuori laihahko mies ilman paitaa. Ei haitannut. Vähän omituiselta se näytti mutta ihan sama mulle.
Ruma-tissiset naiset peittävät tissinsä ja kaunis-tissiset saavat olla yläosattomissa. Ei tämä sen vaikeampi juttu ole. Kaikki peittävät alapäänsä, hajujen takia.
Mielivaltaista seksualisointia sekin on, että genitaalit tulee peittää. Niillä on monia käyttötarkoituksia ja jos joku näkee ne nimenomaan seksuaalisina, se on heidän oma ongelmansa.
Oikeutta rintojen esittelyyn puolustetaan usein sillä, etteivät ne ole sukuelin.
Myöskään peräaukko ei ole sukuelin, minkä vuoksi esittelen sitä mielelläni. Jos jotakuta häiritsee, sanon aina, että valittajan kasvot häiritsevät minua ja käsken peittää ne.