Auringonottajien paljaat rinnat herättävät keskustelua Helsinki suosittelee naisille yläosan käyttöä rannoilla
Kommentit (1810)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nännien pitää saada rusketusta? Ihan puhtaasti itsensä esittelemistä tuo on, sanokoon mitä lystäävät. Ja olen itsekin nainen. En kuuna päivänä olisi ryntäät paljaana uimarannalla.
Miksi miehet saavat esitellä itseään rannalla ja jopa baarien terasseilla?
Kuule, mielestäni tuo väite "esittelystä" on ihmisen esineellistämistä ja väärin. Ja naisten pukeutumisen rajoittaminen toisin kuin miesten on samaa syrjivää ja sortavaa esineellistämistä.
Helteessä on inhottavaa olla hiostavat vaatteet päällä, saunassa samoin ja uiminen on ihan parasta alasti. Harmi ettei moni tajua tätä. Ehkä uimarantojen pitäisi olla nakurantoja.
Töissä miehet joutuvat käyttämään pitkiä housuja, naisilla saa olla hameet.
Miksi?
Kyllä on miesten hameita. Onko sinua kielletty omassa työpaikassasi? Enkä puhu nyt vain kilteistä.
Kyllä on. Pankissa on aika tarkkaa millaiset vaatteet ja värimaailma on sallittua.
No nyt on kyllä melko noloa Helsingin kaupungille. Se siitä tasa-arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsi tuon ekan kuvan miehen tissit aika paljon, ne voisi laittaa piiloon.
Se on harhaa, että miesten yläosattomuus ei olisi häiritsevää. Naisten kannattaa soittaa aina poliisille kun näkee paidattoman miehen.
Se on todellakin häiritsevää ja huomiota herättävää. Mikä tarve miehillä on esitellä itseään ottamalla paita pois?
Vierailija kirjoitti:
Olen jo muutamana viime kesänä nähnyt hellejaksojen aikana yhdellä, ei kovin ruuhkaisella rannalla, moneen kertaan nuoria naisia makoilemassa yläosattomissa. Täysin sopimatonta käytöstä, kun kyseessä on kuitenkin julkinen paikka!
Jos vielä tänä kesänä tuota ilmenee, niin menen sanomaan heille suorat sanat! Ei olisi minulle tai muillekkaan ikäluokkani naisille meidän nuoruudessamme tullut kuuloonkaan tuollainen käytös!
Vanhemmat eivät ole osanneet kasvattaa tyttäriään. ON se niin sääli.
Nudistiranta on näille oikea osoite. Sieltä löytyy samanhenkistä seuraa.
Muu on itsensä paljastelua ja huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo muutamana viime kesänä nähnyt hellejaksojen aikana yhdellä, ei kovin ruuhkaisella rannalla, moneen kertaan nuoria naisia makoilemassa yläosattomissa. Täysin sopimatonta käytöstä, kun kyseessä on kuitenkin julkinen paikka!
Jos vielä tänä kesänä tuota ilmenee, niin menen sanomaan heille suorat sanat! Ei olisi minulle tai muillekkaan ikäluokkani naisille meidän nuoruudessamme tullut kuuloonkaan tuollainen käytös!
Siitä pitäisi lämäyttää sakkolappu kouraan!
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aivan kamalaa tuo alastomuus ja puolialastomuus tässä saunojien maassa. Pitäisi olla vähintään säkki päällä ei mitään näy!
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, incelit naistenvihaajat löytäneet tiensä tähänkin keskusteluun.
Luulisi että ne just haluaa nähdä 15+ naiset ilman yläosaa?
Kaikilla on kuitenkin kamera kännykässä
Voi kun edes kerran tässä junttilassa osattaisiin noudattaa viisaampia. Etelä-Euroopassa osataan peittää polvet ja olkapäät yleisillä paikoilla. Rinnat paljaana keikistelystä seuraisi ankarat sakot, häpeästä puhumattakaan.
Kielletään sitten miestenkin häiritsevä paidattomuus. Kun näkee jossain kaupungilla paidattomia miehiä, pitää kiusaantuneena yrittää katsoa pois, mutta se on vaikeaa.
Ihme tyrkytystä tuollainen, "katsokaa minua ja rintalihaksiani/pallomahaani".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät lukijat, tässä näemmä käytännön esimerkin yrityksestä seksualisoida naisten rinnat.
Sitten sillä vielä yritetään perustella epätasa-arvoinen kohtelu sukupuolen mukaan.
Newsflash: evoluutio seksualisoi naisten rinnat 200000-300000 vuotta sitten.
Newsflash: ainakin viimeisten 5000 vuoden aikana on ollut naisten rinnat paljastavia asuja.
Entä alkuperäisamerikkalaiset pukeutumistavat? Entä afrikkalaiset? Eikö heitä lasketa ihmisiksi?
Vastaus viimeisen lauseesi kysymykseen: EI.
Vierailija kirjoitti:
Yläosan käyttäminen on mukavuuskysymys.
Vaikka naisella olisi täydelliset rinnat, hän tuskin haluaa olla yläosaton. On myös paljon miehiä, jotka välttelevät uimarantoja, koska mies ei voi luontevasti käyttää rintaliivejä eikä sitten kehtaa tulla rannalle ollenkaan. Rintojen liikakasvu on hyvin yleinen vaiva miehillä, josta puhutaan vähän.
Olen mies, jolta rinta on leikattu kahdesti ja urheilullisuudesta huolimatta häpeän rintaani. Jos olisin nainen, voisin käyttää rintaliivejä, mutta näin miehenä minun pitää käyttää paitaa tai olla tulematta rannalle ollenkaan.
Saahan miehetkin rannalla pitää yläosaa päällä jos haluaa. Joka kerta kun oon ollut jossain puistossa tai rannalla, niin aina siellä on ollut miehiä sekä yläosattomissa, että joku paita päällä. Ei se mikään ihmettelyn aihe ole.
Itse en naisena pidä rintaliiveistä. Minusta ne eivät yleensä ole kovinkaan mukavat päällä, vaan aina joko hiostaa, olkaimet valuu, selästä nousee liian ylös tms. Mulla on tasan kahdet liivit, jotka ovat oikeasti niin täsmälleen sopivat, että istuvat kropalleni täydellisesti. Nämä liivit maksavat 185/kpl eikä niitä uimarannalla voi käyttää. Sellaisia bikineitä en ole vielä löytänyt, joiden yläosa olisi mukava päällä. Itse käytän bikiniyläosaa lähinnä häveliäisyyssyistä ja koska en pidä rinnoistani. En toisaalta yleensä edes ota aurinkoa, eli rannalla olen pukeutunut kokouimapukuun ja hihattomaan toppiin ja kietaisuhameeseen.
Vierailija kirjoitti:
"– Miehille on jostain syystä yleisesti hyväksyttyä se, että voi kulkea yläosa paljaana, eikä se aiheuta reaktioita ihmisissä. Sen sijaan naisilla vastaava käytös herättää eri tavalla huomiota. En ole oikea henkilö ottamaan kantaa, miksi se on näin tai pitäisikö sen olla näin, mutta edelleen tämä aiheuttaa erilaisen reaktion sukupuolen mukaan."
Ylläri.
Poliisisetä yrittää pitää kielen keskellä suuta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Helsingin kaupunki?
Vaaditaanko seuraavaksi naisilta nilkkoja piiloon vai kenties hiuksia?
Tissit on aika paljon eri asia kuin hiukset.
Ei ole. Antaa kaikkien olla rinnat näkyvillä. Uskokaa pois naiset, jos olette läskejä, miehiä kuvottaa olemuksenne oli teillä joku toppi tai ei. Nuoret nätit naiset taas vain piristää miesten päivää.
Näinpä. Olemalla suvaitseva asian suhteen miehille tulee paremmat mahdollisuudet saada valokuvia nuorten neitojen terhakoista rinnoista.
Eikä niiden levittäminen ole rikos koska ne eivät ole mitenkään seksuaaliset.
Vierailija kirjoitti:
Kielletään sitten miestenkin häiritsevä paidattomuus. Kun näkee jossain kaupungilla paidattomia miehiä, pitää kiusaantuneena yrittää katsoa pois, mutta se on vaikeaa.
Kaupunkien keskustoissa on uimarantoja.
Lihavien miesten uiminen ja auringonotto pitäisi kieltää sakon uhalla.
Korkeintaan sellainen koko uimapuku voisi olla harkittavissa.
https://www.outnorth.fi/aqua-marina/men-s-long-john-tofino?gclid=Cj0KCQ…
Vierailija kirjoitti:
Missä näet kaupungilla paidattomia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. On paljon mustavalkokuvia siitä kun ihmiset ottavat aurinkoa rinnat paljaana ja uivat alasti. Suomessa kun on saunaperinne.
Te Somekansalaiset olette oppineet Amerikan mukaisen käsityksen, ette suomalaista. Suomalaisuuteen kuuluu alastomuus.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä melko noloa Helsingin kaupungille. Se siitä tasa-arvosta.
Helsingin kaupungin tehtävä lienee ajatella taas ns. yleistä hyvinvointia eli yhden-kahden voimaantuminen vs. useamman lapsiperheen vaivaantuminen..uutisessakin sanottiin että jos joku jossain syrjemmällä ottaa yläosattomissa arskaa hiljaisella rannalla, asian annetaan olla. tää menee vähän samaan kategoriaan kun muutamat kehopositiiviset tyrkää itsensä hävyttömän pienissä uimakamoissa rannalla ja sitten on hirveä parku lehdissä kun joku urpo menee kommentoimaan, että nyt tuli paha mieli..noh maailma nyt on tälläinen ja kannattiko..
Fläsällä palstanrtulla menee aihe tunteisiin