Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auringonottajien paljaat rinnat herättävät keskustelua Helsinki suosittelee naisille yläosan käyttöä rannoilla

Vierailija
11.06.2022 |

https://yle.fi/uutiset/3-12487418

Tissit! TISSIT! ( )( )

Kommentit (1810)

Vierailija
281/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonti tumputtajat onnessaan

Aika hyvin sinäkin heihin näyt samaistuvan. Tuontitumputtaja on muuten yhdyssana, va-jak-ki-per-su. Jutussa haastatellut yläosattomuutta vastustavat olivat vitivalkoisia nulikoita made in Finland.

Niin koska tuontitumputtajat mielellään katselee paljaita rintoja ja sitten selittelee väkisinmakuun sillä.

Vierailija
282/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako siellä rannalla vetää käteen jos näkee hyvän näköisen naisen ottamassa aurinkoa ja esittelemässä herkkupeppuaan ja rintojaan jotka ikäänkuin haluavat tulla rutistetuiksi???

Näetkö naisia runkkaamassa rannalla yläosattomien miesten vieressä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai mitä jos annetaan ihmisten päättää itse mitå näyttelee ja toisten päättää itse mitä katselee?

Eli itsensäpaljastajat senkun vilauttelemaan?

Edelleen, miksi et valita poliisille jokaisesta miehestä, joka on paidatta?

Koska olet tekopyhä :)

Koska en näe niitä missään.

Vierailija
284/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai mitä jos annetaan ihmisten päättää itse mitå näyttelee ja toisten päättää itse mitä katselee?

Ja miksi valittaisin, kun kerran pitää antaa jokaisen päättää? SItähän sä haluat... vai mitä sä nyt haluat? Kaikille vai vaan naisille tän oikeuden?

Vierailija
285/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiin puhua melanoomasta ja siitä, miksi se auringonottaminen on yleensäkin typerä idea. Ihmiset vaan hankkii syöpiä

Miehille muuten tulee melanooma usein selkään, naisilla taas jalkoihin. Varmaan juuri siksi, että miehet ovat enemmän yläosattomissa kuin naiset. Pelastetaan miehet ihosyöviltä eli yläosat miehille myös.

Samaa mieltä auringon ottamisesta, mutta osa ottaa sitä riskeistä ja haitoista huolimatta.

Maalla ennen kaikki ukot ja pojat oli kesät heinäpellolla ilman paitaa enkä tunne yhtään miestä kelle olisi ihosyöpää tullut. Ainoa rasva mitä käytettiin oli läskiä ja voita sisäisesti.

Googlaa otsonikerros ja mitä sille on tapahtunut 70 vuoden aikana.

Ei ole otsonikerroksesta kiinni. Muutenhan hametta käyttävät naiset olisivat iät ja ajat saaneet Alpeilla jalkoihinsa melanooman. Vuoristoissahan otsonikerros on aina ollut ohuempi kuin meillä nyt.

Ja ilmastomuutos on huuhaata

ei se ole huuhaata, vaan vihreiden verotustaktiikka

Vierailija
286/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varsin monet miehet kokevat naisten rinnat seksuaalisesti kiinnostavina. Täälläkin hoetaan kovasti seksualisoimisesta niin kuin se olisi joku uusi ilmiö. Itsekin koen rintani eroottisina, joten kokisin kiusallisena kulkea yläosattomissa miesten edessä. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta minusta olisi vähän tylsää, jos paidan pois ottaessani rintani eivät hetkauttaisi miestäni ollenkaan.

Niin, sinun ongelmasi on pelko. Pelkäät, että sinä itse muutut epäviehättäväksi. Se riittää sinulle syyksi jatkaa muiden naisten alistamista. Olet burkamaan naishahmo, joka kepittää kaikki burkattomat naiset.

Vierailija
287/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt vaan, mutta naiset ja miehet OVAT ERILAISIA keskenään, mies näkee naisen seksuaalisesti haluttavana. Se on niiden tehtävä. Ihan turha yrittää vääntää tätä asiaa sellaiseksi mitä se ei ole, eli luonnottomaksi. Rinnat ovat miehille seksuaalinen juttu, naisille myös kosketuksen kautta ja myös vauvan ruokintaa varten. Tätä ei voi ikinä koskaan kumota, koska luonto on näin määrännyt ja se on ollut niin aina.

Vierailija
288/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiin puhua melanoomasta ja siitä, miksi se auringonottaminen on yleensäkin typerä idea. Ihmiset vaan hankkii syöpiä

Miehille muuten tulee melanooma usein selkään, naisilla taas jalkoihin. Varmaan juuri siksi, että miehet ovat enemmän yläosattomissa kuin naiset. Pelastetaan miehet ihosyöviltä eli yläosat miehille myös.

Samaa mieltä auringon ottamisesta, mutta osa ottaa sitä riskeistä ja haitoista huolimatta.

Maalla ennen kaikki ukot ja pojat oli kesät heinäpellolla ilman paitaa enkä tunne yhtään miestä kelle olisi ihosyöpää tullut. Ainoa rasva mitä käytettiin oli läskiä ja voita sisäisesti.

Googlaa otsonikerros ja mitä sille on tapahtunut 70 vuoden aikana.

Otsoonikadosta ei ole mediassa ollut 20 vuoteen mitään.

eipä ole koronastakaan enää paljoa kuulunut maaliskuun jälkeen vaikka nyt vasta kuolleisuus on huipussaan

Vierailija
289/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielletään sitten miestenkin häiritsevä paidattomuus. Kun näkee jossain kaupungilla paidattomia miehiä, pitää kiusaantuneena yrittää katsoa pois, mutta se on vaikeaa.

Ihme tyrkytystä tuollainen, "katsokaa minua ja rintalihaksiani/pallomahaani".

Missä näet kaupungilla paidattomia miehiä?

Viimeksi tänään näin lähikaupassa kassajonossa ennen minua peräti kaksin kappalein. Ostivat tupakkaa ja jotain roiskeläppäpitsaa. Varttia myöhemmin näkyivät istuvan läheisen kapakan terassilla röökit huulessa tuoppien ääressä.

Minä näin eilen aivan Tampereen keskustassa kaksi paidatonta nuorta miestä. Molemmilla oli tutisevat mahat ja pinkit ketunnokat.

Itse naisena pidän yleensä miehen rintakehää seksikkäänä, mutta tuo näky oli enemmänkin kuvottava.

Olisiko helpottanut jos niillä olis ollut 10cm leveä toppi?

Niinhän naiset tekee. Ei se hyllyvä maha vaan sillä mihinkään häviä.

Olis niillä miehillä muuten genitaalien muodot paljastavat lyhyet shortsit? Jos oli niin taas pisteet niille, ottavat teiltä mallia.

Ei. Eikä eilen näkynyt yhtään naistakaan tuollaisessa varustuksesta, vaikka oli Pride-tapahtumakin kaupungissa.

Vierailija
290/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi valittaisin, kun kerran pitää antaa jokaisen päättää? SItähän sä haluat... vai mitä sä nyt haluat? Kaikille vai vaan naisille tän oikeuden?

Sinä eriarvoista naiset ja miehet. Vänkäät keharinomaisesti, että naisen yläosattomuus = miehen alaosattomuus. Olet yksinkertaisesti liian tyhmä hengittämään, saati puhumaan.

Itsensä paljastelu on alakerran sukupuolielimien paljastelua. Tekopyhä olet siksi, että pidät miesten yläosattomuutta normaalina, mutta naisten et. Vaikka kysymyksessä on molempien yläpää. Jokainen saa valita pitäälö yläpäänsä paljaana vai ei. Jokaisen tulee pitää alapää peitettynä.

Vierailija
291/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks nyt vaan, mutta naiset ja miehet OVAT ERILAISIA keskenään, mies näkee naisen seksuaalisesti haluttavana. Se on niiden tehtävä. Ihan turha yrittää vääntää tätä asiaa sellaiseksi mitä se ei ole, eli luonnottomaksi. Rinnat ovat miehille seksuaalinen juttu, naisille myös kosketuksen kautta ja myös vauvan ruokintaa varten. Tätä ei voi ikinä koskaan kumota, koska luonto on näin määrännyt ja se on ollut niin aina.

Olen kyllä samaa mieltä kanssasi siitä, että miehet ovat oksettavan rumia, eivätkä tippaakaan kiihottavia.

(tirsk)

Olet kerrassaan koominen väkisinmakaaja. Nainen yrjöilee ja sinä vaan jatkat pylkyttämistä. Naista ei vaan kiinnosta... Naisten mielestä miehet eivät ole seksuaalisesti kiinnostavia.

Jokainen mies on masokisti, joka näkee inhon naisen silmistä, mutta päättää silti tökätä tikkunsa reikään. Näinhän se menee.

Vierailija
292/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako siellä rannalla vetää käteen jos näkee hyvän näköisen naisen ottamassa aurinkoa ja esittelemässä herkkupeppuaan ja rintojaan jotka ikäänkuin haluavat tulla rutistetuiksi???

Saatko sinä liikkua vapaasti ihmisten ilmoilla? Aika kamalaa, jos saat, vaikka noin pihalla ja sekaisin. Tässä näkee miten retuperällä mielenterveyspalvelut nykyään ovat.

Siinä vain pohditaan missä rajat nykyään menee.

Sinänsä aiheellista koska onhan tuollaisen tekeminen ihan normaalia ihmisen toimintaa, joten mitä sitä piilottelemaan?

Vähän niin kuin rinnat...

Sinun kaltastesi ihmisten takia lakkasin käymästä kuuntelemasta bändejä. He olivat sitä mieltä, että kun olen paikalla (farkuissa ja collegessa), niin olen tullut sinne seksiä etsimään. Ei. Maksoin lipusta nähdäkseni bändin livenä.

Ei tuossa sanota että alasti aurinkoa ottavat olisivat seksiä etsimässä. Sinä yrität kuitenkin toisilta ihmisoikeudet masturboida. 

Vierailija
293/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies on syyllistynyt seksuaalirikikseen paljaalla rintakehällä. Onneksi nykyään mul kun näyttäminen julkisella paikalla on rikos.

Vierailija
294/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naiset sanovat

Vierailija
295/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun kaikilla ei tällä hetkellä ole oikeutta olla yläosattomissa. Naiset eivät saa päättää itse omasta yläosattomuudestaan. Silloin ei miestenkään pitäisi saada päättää omastaan.

Eri

Vierailija
296/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies on syyllistynyt seksuaalirikikseen paljaalla rintakehällä. Onneksi nykyään mul kun näyttäminen julkisella paikalla on rikos.

Ei ole

Vierailija
297/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää alkaa nappailla kuvia niistä paljaista tisseistä ja laitta ulilaudalle lanka pystyyn missä arvostellaan niitä :D

Vierailija
298/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun kaikilla ei tällä hetkellä ole oikeutta olla yläosattomissa. Naiset eivät saa päättää itse omasta yläosattomuudestaan. Silloin ei miestenkään pitäisi saada päättää omastaan.

Eri

Miehet ja naiset eivät biologisesti ole samanlaisia. Yksi ero on juurikin tuo rintakehän alue.

Mutta sinua siis harmittaa miesten oikeus, ei se ettei naisilla ole ko. oikeutta? Hyvä että se tuli selväksi.

Vierailija
299/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beefeater kirjoitti:

Kuka niitä suomalaisten siiderivalaitten riippurintoja haluaa missään katsoa?

Ei oo muitakaan tarjolla.

Terv. Ukkomues 64v.

Vierailija
300/1810 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräreikä ei oo seksuaalinen juttu vaan ulostamista varten kuten rinnatkin imettämistä varten. Jatkossa kuljeksin papana aukko paljaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi